۱۳۱۹۸۳۹
۶۲۷
۶۲۷
پ

رپورتاژ آگهی

معرفی رتبه ۱ کلینیک های تخصصی کاشت مو در ایران

در کنار ریزش موی ارثی، عوامل مختلفی که مهم ترین آن سبک زندگی امروزی افراد است، سبب کم پشتی موها و یا طاسی سر در بسیاری از افراد شده است.

این دلایل شامل مواردی از جمله تغذیه غلط، استرس و فشارهای روحی، عدم رسیدگی مناسب و... می باشد. با توجه به این موضوع اقدامات گسترده ای در زمینه درمان این موضوع تاکنون انجام شده است و امروزه با استفاده از روش های مختلف کاشت مو با استفاده از جدیدترین روش ها می توان به بهترین شکل ممکن اقدام به حل این موضوع نمود.

کشور ایران با در اختیار داشتن پزشکان متخصص در زمینه پوست و مو، یکی از موفق ترین کشورها در زمینه کاشت مو به شمار می رود و این موضوع سبب شده است بسیاری از متقاضیان این روش زیبایی از کشورهای خارجی باشند. اما برای انتخاب یک کلینیک کاشت مو ایده آل نیازمند دقت در برخی نکات ضروری می باشد، تا این درمان برای فرد به بهترین شکل ممکن انجام شود.

معرفی روش کاشت مو

همانطور که گفته شد مطمئن ترین روش حال و حاضر که بسیاری از افراد با استفاده از آن توانسته اند اقدام به درمان طاسی سر خود نمایند، روش کاشت مو می باشد. این روش با استفاده از متد های مختلفی انجام می شود که با پیشرفت تکنولوژی به روزرسانی شده اند. در گذشته انجام پیوند مو با مشکلات بسیار زیادی روبرو بود و نتیجه رضایت بخشی با خود به همراه نداشت. اما امروزه با استفاده از جدیدترین روش های کاشت مو شاهد بازگشت موهای از دست رفته در افراد با کمترین عوارض هستیم.

معرفی رتبه 1 کلینیک های تخصصی کاشت مو در ایران

روش انجام کاشت مو به صورت کلی بدین شکل است که فولیکول مو از ناحیه بانک مو افراد که اغلب مواقع نواحی پشت سر است به وسیله ابزارهای مخصوص و توسط پزشک متخصص برداشت و پس از ایجاد حفره های میلی متری در نواحی کم پشت یا طاس در محل کاشته خواهند شد. امروزه یکی از بهترین روش های کاشت مو که بیشتر مراحل آن با کمترین خطا و آسیب به گرافت مو توسط دستگاه و بدون دخالت دست انجام می شود، کاشت مو به روش میکروفیت است که توسط قلم ایمپلنتر انجام می گیرد. شایان ذکر است که این روش با توجه به تخصص خاص و بهره گیری از دستگاه های پیشرفته تنها در معدود کلینیک های کاشت مو انجام می گیرد و برای انجام این تکنیک نیاز به تخصص و تسلط پزشک متخصص می باشد.

کاشت مو به روش میکروفیت چیست؟

از دیرباز تاکنون روش های مختلفی برای کاشت مو یا کاشت ابرو ابداع شده است که هریک از این روش ها با پیشرفت تکنولوژی شاهد تغییر و تحولات زیادی شده اند. کاشت مو به روش های قدیمی همچون کاشت مو FUT یا FIT به دلیل عوارض زیاد و عدم نتیجه مناسب که با خود به همراه داشت به مرور زمان منسوخ و روش های جدیدتری جای خود را به آن ها دادند. یکی از بهترین روش های کاشت مو که امروزه در کلینیک های معتبر کاشت مو شاهد استفاده از آن هستیم، کاشت مو به روش میکروفیت است که با استفاده از ابزار مخصوصی به نام قلم ایمپلنتر انجام می شود.

اصلی ترین مزیت استفاده از این قلم عدم آسیب به گرافت مو در هنگام برداشت و کاشت مو می باشد. اما استفاده از این قلم علاوه بر این موضوع سبب افزایش سرعت کاشت مو و همچنین ظرافت بیشتر موهای کاشته شده می باشد. به طوری که عملا هیچکس قادر به تشخیص پیوند مو در فرد نخواهد شد. عوارض کاشت مو در روش های قدیمی یکی دیگر از معضلات آن ها بود که در روش میکروفیت هیچ یک از آن ها دیگر وجود نخواهد داشت. یکسان بودن شیارهای ایجاد شده برای کاشت با عمق یکسان جهت کاشت فولیکول مو از جمله اصلی ترین دلیل بر طبیعی بودن موهای کاشته شده و همچنین سالم ماندن آن ها می باشد.

آنچه که در ارتباط با کاشت مو باید بدانیم این است که انجام حتی بهترین روش کاشت مو هم ممکن است با توجه به شرایط موهای فرد نتیجه مناسب به جا نگذارد. آزمایشات و بررسی موی فرد توسط پزشک متخصص برای انتخاب بهترین روش پیوند مو از جمله مهم ترین نکات پیش از کاشت مو می باشد که تنها در کلینیک های معتبر شاهد آن هستیم. بنابراین اولین قدم برای افرادی که قصد پیوند مو دارند، انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو می باشد.

معرفی رتبه 1 کلینیک های تخصصی کاشت مو در ایران

انتخاب بهترین کلینیک کاشت مو در ایران

برای آن که بتوانیم بهترین کلینیک کاشت مو را انتخاب نماییم، نیاز به بررسی فاکتورهای مختلف داریم. این فاکتورها عبارتند از:

  • کلینیک کاشت مو مورد نظر می بایست از پزشکان متخصص پوست و مو برخوردار باشد.
  • انجام انواع روش های کاشت مو بر اساس بروز ترین متد های دنیا
  • برخورداری از جدید ترین امکانات و تکنولوژی های روز دنیا
  • بررسی سوابق انجام پیوند مو در کلینیک مورد نظر (تحقیق از افرادی که در کلینیک مورد نظر شما اقدام به کاشت مو یا کاشت ابرو نموده اند)
  • رعایت نکات بهداشتی و بهره گیری از کادر مجرب
  • بررسی سوابق و وضعیت کلینیک مورد نظر از طریق انجمن پیوند موی ایران
  • بررسی مجموعه و امکانات آن به صورت حضوری و یا تحقیق در فضای مجازی
  • انجام انواع خدمات درمانی از جمله کاشت مو، کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل، مزوتراپی و...

بهترین کلینیک بین المللی کاشت مو و کاشت ابرو در ایران

با توجه به فاکتورهای گفته شده و تحقیقاتی که جهت سهولت در انتخاب بهترین کلینیک بین المللی کاشت مو و کاشت ابرو در ایران انجام داده ایم، می توان گفت یکی از بهترین مراکزی که امروزه در ایران مشغول فعالیت با بهره گیری از جدیدترین امکانات و در اختیار داشتن کادری مجرب می باشد، کلینیک بین المللی کاشت مو تهران بیوتی می باشد. این مجموعه تحت نظارت مستقیم انجمن پیوند مو در ایران مشغول به فعالیت بوده و رضایت افرادی که در این کلینیک اقدام به انجام کاشت مو نموده اند، گواهی بر برتری این کلینیک می باشد.

آدرس وبسایت: www.tehranbeautycenter.com

تلفن تماس: 021-88102747 ، 021-88102746

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج