adexo3
۱۳۲۰۹۳۴
۱۳۲۱
۱۳۲۱
پ

اعتراض به لغو مجوز کنسرت‌ها بالا گرفت

مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری در ایران، در بیانیه‌ای تند خطاب به وزیر ارشاد، نسبت به لغو پی در پی کنسرت‌ها در کشور واکنش نشان داد. در این بیانیه خطاب به وزیر ارشاد آمده: تاسف ما نخست برای تخفیف و تحقیر وزارتخانه است که نام فرهنگ بر تارک آن میدرخشد و بعد برای هنرمندان و تهیه کنندگان و نهایتا مردم و مخاطبان فرهیخته‌ای است که به تک تک آن‌ها ظلم و بی احترامی روا داشته میشود.

اطلاعات آنلاین: مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری در ایران، در بیانیه‌ای تند خطاب به وزیر ارشاد، نسبت به لغو پی در پی کنسرت‌ها در کشور واکنش نشان داد. در این بیانیه خطاب به وزیر ارشاد آمده: تاسف ما نخست برای تخفیف و تحقیر وزارتخانه است که نام فرهنگ بر تارک آن میدرخشد و بعد برای هنرمندان و تهیه کنندگان و نهایتا مردم و مخاطبان فرهیخته‌ای است که به تک تک آن‌ها ظلم و بی احترامی روا داشته میشود.

این کدام نهاد و دستگاهی است که علی رغم طی مراحل پیچیده و مطول اخذ مجوز و انجام تمامی هماهنگی‌های مختلف در دقیقه نود راسا بر تمامی مجوزها خط بطلان کشیده و در جایگاه فراقانونی می‌نشیند.

گفتنی است که دیروز به دلایلی عجیب کنسرت رضا بهرام در سالن وزارت کشور لغو شد و به نظر می‌رسد حواشی مربوط به سالن‌های کنسرت، موضوع حجاب و برخی رفتار‌های دیگر باعث لغو سریالی کنسرت‌ها در سالن‌های کنسرت شده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج