۱۳۲۱۶۳۰
۳۳۲۷
۳۳۲۷
پ

ورود غیرمنتظره یک دایناسور به مجلس!

سازمان ملل از طریق شبکه‌های اجتماعی خود گفته که فرانکی یک بازدید غیرمنتظره از مجلس نمایندگان در بوگوتا داشت و در آنجا در مورد اهمیت اقدام برای طبیعت و مراقبت از سیاره ما صحبت کرد.

فرارو: سازمان ملل از طریق شبکه‌های اجتماعی خود گفته که فرانکی یک بازدید غیرمنتظره از مجلس نمایندگان در بوگوتا داشت و در آنجا در مورد اهمیت اقدام برای طبیعت و مراقبت از سیاره ما صحبت کرد.

 سه‌شنبه گذشته یک اتفاق غیرعادی در جلسه عمومی مجلس نمایندگان کلمبیا رخ داد که ناگهان یک دایناسور جلسه بحث درباره لایحه اصلاحات بهداشتی را قطع کرد.

این دایناسور که به نام «فرانکی» شناخته می‌شود و به همراه سوزانا محمد وزیر محیط‌زیست کلمبیا وارد مجلس شد. این اقدام با هدف ارائه سیاست‌های روشنی برای توقف تغییرات آب و هوایی صورت گرفته است.

این حیوان منقرض شده به سراسر جهان سفر می‌کند و خواستار آگاهی از محیط زیست در مورد گرمایش جهانی و مراقبت از حیوانات برای جلوگیری از انقراض آن‌ها است.

نمایش دایناسور، که گونه‌های آن میلیون‌ها سال پیش منقرض شد، بخشی از استراتژی برنامه توسعه سازمان ملل متحد (UNDP) است که به این کشور آمریکای جنوبی آمد تا برای رهبران سیاسی و کلمبیایی‌ها درباره حفاظت از حیات پیام ارسال کند.

سوزانا محمد، وزیر محیط زیست کلمبیا به نوبه خود توضیح داد که فرانکی امسال تنها در دو بخش خواهد بود و یکی از آن‌ها کلمبیا است.

به گفته وزیر محیط زیست، دلیل حضور این دایناسور در کلمبیا متوقف کردن استفاده از سوخت‌های فسیلی است.

سازمان ملل از طریق شبکه‌های اجتماعی خود گفته که فرانکی یک بازدید غیرمنتظره از مجلس نمایندگان در بوگوتا داشت و در آنجا در مورد اهمیت اقدام برای طبیعت و مراقبت از سیاره ما صحبت کرد.

فرانکی پس از گذر از مجلس کلمبیا در نمایشگاه بین المللی محیط زیست (فیما) حضور خواهد داشت که از ۱۴ تا ۱۶ ژوئن در بوگوتا برگزار می‌شود، جایی که پروژه‌های زیست محیطی این کشور به نمایش گذاشته می‌شود.

ابتکاراتی که در فیما به نمایش گذاشته می‌شود به دنبال ترویج پیام‌هایی علیه مسائلی است که بر تغییرات آب و هوایی تأثیر می‌گذارد، از جمله: جنگل زدایی و کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای.

ورود غیرمنتظره یک دایناسور به مجلس!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج