اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۳۳۹۷
۲ نظر
۴۰۶۹
۲ نظر
۴۰۶۹
پ

تصادف یک زن با صاحب مرد یک ماشین، جنجالی شد

توییتی که یکی از کاربران به اسم حسام درباره رانندگی زنان و تجربه تلخ خود از تصادف با یک زن به اشتراک گذاشت، بحث برانگیز شده.

برترین‌ها: توییتی که یکی از کاربران به اسم حسام درباره رانندگی زنان و تجربه تلخ خود از تصادف با یک زن به اشتراک گذاشت، بحث برانگیز شده.

این کاربر توییت کرده: «خانم محترمی که رانندگی بلد نیستی نشین پشت فرمون؛ مارو هم تو دردسر انداختی!» در این توییت که بیشتر توجهات سمت اشاره این کاربر به «زن» بودن راننده بوده، باعث اعتراض برخی کاربران شد.

تصادف یک زن با صاحب مرد یک ماشین، جنجالی شد

کابری به اسم ناز سعی کرد بدون جنسیت به مسئله رانندگی نگاه کند: به شخصه آخرین تصادفی که تو تهران کردم راننده آقا بود. به قدریم مسخره زد بهم که هرکسی که بلد بود فانکشنالیتی ترمز چیه باعث تصادف نمیشد! نمیدونم چرا آقایون فکر میکنن دست فرمون بهتری دارن؟! صرفا میتونم بپذیرم که رفتار های پر خطرتری موقع رانندگی دارن که اینم ملاک برتری نمیتونه باشه!

«تیبا» از رانندگی زنان تعریف کرده: ولی انصافا خانوما دست فرمونشون واقعا خداست سوار ماشینی بودم که رانندش خانوم بود و من در حالی که از ترس داشتم سکته میکردم خانوم داشت با ۱۲۰ تا تو اتوبان دریفت میکشید که کار هر کس نیست!

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      کلا خانوم ها کمی ضعیف هستند در کنترل کردن

    • فامیل دور

      من کاری به جنسیت ندارم ولی اغلب خانمها دست فرمونشون به پای اقایون نمیرسه یعنی با یه سرعت ثابت و بدون نگاه کردن به اینه ها یه مسیر رو میرن و اصلا کاری هم ندارن پشتشون چه ترافیکی درست شده خوب اگه میخوایی ارومتر بری برو لاین کند رو ..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج