adexo3
۱۳۲۴۵۴۱
۲۲۱۴
۲۲۱۴
پ

باران و رعد و برق در انتظار تهران و چند استان

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از جوی آرام در غالب نقاط کشور، رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی مناطق خبر داد.

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از جوی آرام در غالب نقاط کشور، رگبار و رعد و برق در برخی استان‌ها همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی مناطق خبر داد.

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی پنج روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز(۴ تیر) در استان‌های مازندران و گلستان و در ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی همچنین در دامنه‌های البرز جنوبی واقع در استان‌های البرز، تهران و سمنان افزایش ابر، رگبارو رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا طی سه روز آینده در ارتفاعات جنوب کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان وقوع رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

وی افزود: در سه روز آینده در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، مرکز دامنه‌های جنوبی البرز، مرکزی و در غرب به‌ویژه مناطق مرزی ایلام و کرمانشاه و در جنوب غرب کشور وزش باد شدید و در برخی مناطق همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در ادامه گفت: طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد بسیار شدید باعث خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

وی ادامه داد: خلیج فارس و تنگه هرمز طی سه روز آینده و دریای عمان دوشنبه تا چهارشنبه (۵ تا ۷ تیر) مواج پیش‌بینی می‌شوند و دریای خزر نیز طی دو روز آینده مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا ( ۵ تیر) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد و در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه( ۶ تیر) صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد و در بعضی ساعت‌ها غبار رقیق با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۴ و ۵ تیر) اهواز با دمای ۴۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۸ و۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج