اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۴۹۰۰
۵ نظر
۱۳۷۴۳
۵ نظر
۱۳۷۴۳
پ

زشت‌ ترین سگ جهان انتخاب شد

آخرین برنده مسابقه ۵۰ ساله زشت‌ترین سگ جهان پس از نجات از مرگ حتمی برنده این جایزه شد.

فرارو: لیندا المکوئیست، از شهر توسان ایالت آریزونا، در حالی که سگ کوچکش را بالا نگه داشته بود، به شادمانی پرداخت، چرا که "اسکوتر" به دلیل ویژگی‌هایش به عنوان زشت‌ترین سگ جهان شناخته شد.

این مسابقه که از ۵۰ سال گذشته تاکنون در پتالومای کالیفرنیا برگزار می‌شود یک رویداد مشهور جهانی است که فرزندخواندگی سگ‌ها را ترویج می‌کند.

اسکوتر، یک سگ چینی با مو‌های کم پشت، دم موش مانند و زبانی که در دهانش نمی‌ماند، مطمئناً در هفت سال زندگی خود بر چالش‌ها غلبه کرده است. با پا‌های عقبی به دنیا آمده بود که رو به عقب بود، وضعیتی که به نظر می‌رسید او هرگز راه نخواهد رفت.

هنگامی که او فقط یک توله بود، یک پرورش دهنده آن را به کنترل حیوانات در توسان آورد تا او را بکشد. در بیوگرافی شرکت در مسابقه اسکوتر آمده است که یک امدادگر او را به خانه برد تا به او فرصتی برای یافتن یک خانه خوب و یک زندگی نسبتاً معمولی بدهد.

بیوگرافی او می‌گوید که اسکوتر با کمک درمان و یک گاری تخصصی می‌تواند راه برود و نمی‌داند که با سگ‌های دیگر تفاوت دارد.

لیندا صاحب زشت‌ترین سگ جهان گفت: من بسیار خوشحالم و بسیار مفتخرم که اسکوتر به عنوان برنده مسابقه زشت‌ترین سگ جهان انتخاب شد. اسکوتر علیرغم چالش‌هایی که با پا‌های عقبی ناهنجار خود با آن روبه‌رو شده است، معنای واقعی انعطاف‌پذیری و اراده را به ما نشان داده است.

وی گفت که اسکوتر هر زمان که خسته می‌شود، به سادگی روی پا‌های خود که رو به عقب است می‌نشیند، که مانند سه پایه از آن استفاده می‌کند.

همین عزم راسخ به اسکوتر نسبت به سایر شرکت کنندگان در مسابقه زشت‌ترین سگ جهان برتری داد و جایزه برتر ۱۵۰۰ دلاری را به دست آورد.

زشت‌ ترین سگ جهان انتخاب شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رصا نوروزی

      تو ایران شهرداری یا میکشه یا حبسشون میکنه

      پاسخ ها

      • مریم

        آقای محترم باید چند تا سگ ولگرد دورتون رو بگیرند و زنده زنده بخورند تا بفهمید چقدر وحشتناکه ، حتما خبر دارید که تا حالا چند نفر اعم از بچه و سالمند و جوان از حمله سگها فوت شدن ، نه با زجر کش کردن حیوانات موافقیم و نه با زیاد شدن بی رویه شون در طبیعت و در شهر و روستا

    • حمید

      سلام نمی دانم این جای این نکته هست یا خیر ای که مطلب را می خوانی گربهای ایران را دریابید شهرداری می تواد در پارکها اب و غذا در درسترس این حیوانان به گفته دنیا زیبای ایرانی قرار دهید همه لاعر و ژولیده شدن من بسهم خودم اب و خوراکی در لب دیوار می گذارم ولی خیلیها حمایت نمی کنند لازم به پیگیری وحمایت مسولین مرطبت است خدا خیر دهد

      پاسخ ها

      • مریم

        آخه حمید خان مردم بزحمت میتونن از عهده سیر کردن خودشون بربیان پس توقع نداشته باشید ، ما هم قبلا مثل شما همینکارو میکردیم دیگه خیلی وقته انجام نمیدیم

    • ناشناس

      بیچاره سگ و گربه های ایران..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج