اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۵۱۶۸
۱۱۱۴
۱۱۱۴
پ

قیمت نجومی فروش اکانت توئیتر در ایران!

خبرگزاری ایسنا در گزارشی از بازار داغ خرید و فروش «اکانت» در ایران خبر داده است.

خبرگزاری ایسنا در گزارشی از بازار داغ خرید و فروش «اکانت» در ایران خبر داده است.

قیمت نجومی فروش اکانت توئیتر در ایران!

در بخشی از این گزارش آمده:

* اکانت توئیتر کار نکرده، فروش فالوور تضمینی اینستاگرام، کانال تلگرام با فالوور واقعی و ... اینجا بازار داغِ داغ است؛ ‌ بازار داغ خرید و فروش اکانت!

* در این میان کسانی هستند که طبق معمول از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند و دست به خرید و فروش «اکانت» می زنند؛ ‌ به این معنا که عده‌ای صفحه‌ای را بالا می‌آورند و پس از آن که به تعداد فالوور مطلوبی رسید؛ ‌ آن را به فروش می‌گذارند. سایت‌های آگهی فارسی حالا پر شده‌اند از چنین آگهی‌هایی که دنبال خریدار برای «اکانت» هایشان هستند.

* خیلی وقت است که توئیتر یکی از برترین شبکه‌های اجتماعی در خصوص ترندها و موضوع‌های مختلف روز است. کاربرهای این شبکه هر روز و هر ساعت، درباره موضوع‌ها و دغدغه‌های مختلف صحبت می‌کنند. آن‌ها می‌توانند در یک متن ۲۸۰ کاراکتری همراه با عکس، ویدئو و یا لینک نظرشان را بگویند. در توییتر، برعکس اینستاگرام، متن توییت حرف اول را می‌زند.

قیمت نجومی فروش اکانت توئیتر در ایران!

* در این میان خیلی‌ها هم دوست دارند که بیشتر دیده شوند و متن‌هایشان بیشتر خوانده شود؛ ‌ برای همین هم به خرید اکانت توئیتر روی می‌آورند. قیمت‌ها مختلف‌اند. مثلا صفحه‌ای که در سال ۲۰۰۹ بالا آمده و به قول صاحبش نو است؛ ‌ ۱۱ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. شخص دیگری یک اکانت ۴۶ هزارتایی را به مبلغ ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان به فروش گذاشته و مدعی است که دنبال‌کننده‌هایش کاملا واقعی هستند. یا مثلا یک اکانت ۱۲ هزارتایی که به گفته صاحبش کارکرده است و در هفته ۲ و یا ۳ بار «فیواستار» یا محبوب شده است، ‌ ۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

* اینستاگرام، محبوب‌ترین شبکه اجتماعی این روزهای دنیا و سرزمین عجایبی است که هر چیزی در آن پیدا می‌شود. اینستاگرام جایی برای به اشتراک‌ گذاشتن تصاویر و ویدئوهاست از لحظه‌هایی که دوستشان داریم و همچنین جایی برای فروش مجازی کالا است.

* خیلی‌ها دوست دارند که در اینستاگرام صفحات پرمخاطب داشته باشند و البته خیلی‌ها هم فالوور یا دنبال‌کننده می‌خرند. یک صفحه ۱۰۰ هزارتایی را در اینستاگرام ۶ میلیون تومان می‌فروشند و قیمت یک صفحه ۵۰ هزارتایی هم حدود ۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که دنبال‌کنندگان این صفحات واقعی باشند.

* کانال‌های تلگرامی هم زمانی مخاطب زیادی داشتند اما این روزها کم‌رمق‌تر شده و با قیمت پایین‌تری خرید و فروش می‌شوند. یک کانال تلگرامی خام ۶۵۰ هزارتومان قیمت دارد و قیمت کانال‌های پیام رسان روبیکا نیز از ۱۰۰ هزارتومان شروع می‌شود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج