اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۵۳۱۲
۱ نظر
۴۶۴۸
۱ نظر
۴۶۴۸
پ

عاقبت ۳ مرد که به خاطر رابطه پنهانی زنی، شوهرش را کشتند

۳مرد که به پیشنهاد زنی شوهر او را کشته و به قصاص محکوم شده بود، از اولیای دم فرصتی دوباره گرفتند.

اعتماد آنلاین: سه محکوم به قصاص که به خاطر قتل مرد میانسالی در انتظار چوبه دار بودند با دریافت مهلت از سوی اولیای‌دم به طور موقت از چوبه دار فاصله گرفتند.

به گزارش سایت جنایی، این مردان که دو نفر از آنها برادر و دیگری دوست یکی از دو برادر است، هفته گذشته پای چوبه دار رفتند و با گذشت اولیای‌دم تا اول مهرماه اجرای حکمشان به تعویق افتاد تا مبلغ درخواستی را فراهم کنند وگرنه بار دیگر رسیدگی به این پرونده در پروسه اجرای حکم قرار می‌گیرد و آنها پای چوبه اعدام خواهند رفت.

عامل اصلی این قتل همسر متوفی است که با اجیر کردن این مردان نقشه قتل شوهر خود را طراحی کرد و در حال حاضر نیز به اتهام معاونت در قتل در حال تحمل حبس است.

ماجرای این قتل به سال ۹۲ مربوط است که ساعت ۹ شب هفتم آذر ماه، کشف جسد مرد میانسالی در بیابان‌های اطراف شهر آفتاب در استان تهران به پلیس گزارش شد. با حضور ماموران و شروع تحقیقات پرونده وارد پروسه جنایی شد چون جسد در حالی پیدا شده بود که لباس خانه به تن داشت و خفه شده بود. به این ترتیب در همان تحقیقات اولیه احتمال اینکه قتل در محل دیگری رخ داده و بعد جسد در بیابان رها شده باشد به عنوان فرضیه اصلی مطرح شد.

به این‌ترتیب جسد مرد ناشناس به پزشکی قانونی منتقل شد و با توجه به بررسی‌های انجام شده تیم جنایی خیلی زود موفق شد هویت مقتول را کشف کند که گام مهمی در پرونده‌های این چنینی محسوب می‌شود. مرد کشته شده بهنام نام داشت و ۴۴ ساله بود.

همچنین کارشناسان پزشکی قانونی با وجود معاینات اولیه و شواهد کشف شده در محل پیدا شدن جسد که شلواری پیچیده شده دور گردن مقتول بود،‌ معاینات دقیق‌تری روی جسد انجام دادند و جای تردیدی نماند که قتل به خاطر خفگی اتفاق افتاده است. در شاخه دیگری از تحقیقات وقتی تیم تحقیق جنایی به سراغ همسر مقتول رفتند او مدعی شد از ۲ روز قبل از شوهرش بی خبر است و نمی داند برای او چه اتفاقی رخ داده است،‌ در عین حال مفقود شدن او را هم گزارش نکرده بود. اما رفتار عجیب و هراس دختر ۱۰ ساله مقتول نسبت به مادرش شک تیم جنایی را بیشتر کرد.

در ادامه ماموران دریافتند این زن به واسطه شغلش از مدتی قبل با مردی ارتباط  پنهانی و دور از چشم خانواده داشته است، بنابراین بار دیگر به سراغ همسر مقتول رفتند و این بار زن جوان راز جنایت را برملا کرد و گفت: مدتها بود من و شوهرم با هم اختلافات زیادی داشتیم. مدتی قبل به خاطر شغلم که در حوزه پوشاک است با مردی آشنا شدم. کم کم آن مرد به من علاقه‌مند شد و من هم به او  دل باختم و می خواستم با او ازدواج کنم اما بهنام سد راهم بود،. این در حالی بود که در ابتدای ارتباط به آن مرد گفته بودم که من طلاق گرفته‌ام ولی وقتی ماجرای ازدواجمان پیش آمد چاره‌ای جر گفتن رازم که وجود شوهرم بود نداشتم. برای همین نقشه قتل شوهرم را طراحی کردم و از آن مرد و دو نفر دیگر خواستم او را بکشند.

این زن در مورد نحوه قتل گفت: شب حادثه شوهرم وارد خانه شد و به اتاقش رفت. دقایقی بعد من در را برای آن سه نفر باز کردم،‌ که اول مرد مورد علاقه‌ام وارد شد و بعد از آن برادرش به همراه دو نفر دیگر از دوستانش وارد اتاق شدند و شوهرم را با یک شلوار خفه کردند اما من و دخترم ندیدیم که دقیقا چه کسی شوهرم را خفه کرد.

با اعتراف زن بازداشت شده دستگیری هر سه مرد در دستور کار قرار گرفت و متهم اصلی پس از حضور در اداره آگاهی به قتل اعتراف کرد و گفت با همدستی برادرش و یک نفر این جنایت را انجام داده است.

با اعتراف متهمان و تکمیل تحقیقات پرونده کیفرخواست صادر شد و متهمان در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفتند. دختر نوجوان مقتول در دادگاه کیفری گفت: «من برای متهمان به قتل این پرونده تقاضای قصاص دارم و از دادگاه می خواهم مادرم را هم مجازات کند. این زن دیگر مادر من نیست و من می‌خواهم مجازات شود. پدرم مرد خوبی بود و وضع مالی خوبی هم داشت اما مادرم مرتب او را اذیت می کرد.»

در نهایت با توجه مدارک پرونده و اعترافات متهمان، سه مرد به قصاص و همدستانش به زندان محکوم شدند. حکم هم عینا در دیوان عالی کشور تأیید شد. یه این ترتیب پرونده برای اجرای حکم متهمان به اجرای احکام دادسرای جنایی تهران فرستاده شد. همسر مقتول که در حال تحمل حبس بود و حکم مشارکت در قتل سه متهم دیگر پرونده هم برای اجرای حکم باید مراحل نهایی از جمله استیذان را پشت سر می‌گذاشت. هفته گذشته با انجام مقدمات اجرای حکم قرار بود متهمان پای چوبه دار بروند که دختر مقتول که اکنون ۲۰ ساله است با مهلتی یکماهه آنها را به زندگی امیدوار کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      به همین راحتی از خون پدرش مگذره ؟با گرفتن دیه ؟؟؟ اتفاقا باید اولین کسی که باید اعدام بشه همون مادره دختره است به هیچ عنوان نباید بخشیده بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج