۱۳۲۵۳۶۸
۱۴۱۶
۱۴۱۶
پ

رپورتاژ آگهی

نظافت منزل و نظافت راه پله با پاک رویال

نظافت منزل اعم از نظافت راه پله، پارکینگ، پشت بام توسط افراد ماهر و حرفه ای شرکت های معتبر خدماتی و با سرعت و دقت لازم انجام می گیرد.

در گذشته نه چندان دور نظافت منزل با همکاری اعضای خانواده انجام می گرفت. تمیز کردن همه نقاط خانه از جارو کردن و گردگیری اتاق ها و آشپزخانه گرفته تا نظافت راه پله و حیاط همگی توسط افراد غیر حرفه ای و به طرق گوناگون تمیز می شد. اما امروزه می توان با کمک شرکت های خدماتی در زمینه نظافت محل مورد نظر اقدام کرد. این شرکت ها با اعزام افراد ماهر از قبیل نظافتچی خانم و آقا کلیه امور مربوط نظافت خانه را به خوبی انجام می دهند. با کمک این موسسات خدماتی و افراد کاربلد امور مربوط به تمیزی خانه و اداره با سرعت و دقت لازم صورت می گیرد. این افراد با استفاده از تجربه خود از بهترین روش و مواد مصرفی برای نظافت هر بخش از ساختمان استفاده می کنند تا کلیه آلودگی ها زدوده شود.

نظافت منزل و نظافت راه پله با پاک رویال

درباره نظافت منزل و اهمیت آن در بهداشت محیطی و فردی

نظافت منزل و تمیزی آن یکی از امور مهم است که باید هر چند وقت یکبار صورت گیرد. ساختمان های مسکونی در سایزها و شکل های مختلفی هستند. برخی از آنها به شکل خانه های ویلایی بوده و شامل حیاط، پارکینگ، استخر و غیره نیز می شوند؛ اما بعضی دیگر به صورت آپارتمان و برج ساخته می شوند. تعداد پارکینگ ها، راه پله ها، اتاق ها و همینطور امکاناتی از قبیل استخر، سونا و لابی همگی در هزینه نظافت منزل و میزان ساعات کار موثر است. البته برخی از خانواده ها هنوز هم به شکل سنتی و قدیمی با کمک یکدیگر نظافت خانه را انجام می دهند؛ ولی تمیز کردن ساختمان با استفاده از نیروهای خدماتی آموزش دیده و با وسایل پیشرفته تر با سرعت و دقت بیشتری صورت می گیرد.

نظافت منزل به صورت دوره ای و منظم موجب افزایش بهداشت محیط و در نتیجه سلامت اعضای خانواده می شود. به همین ترتیب نظافت ادارات و ساختمان های اداری نیز نقش موثری در بهداشت کارکنان و کارمندان دارد و باید مدیران به این امر توجه و دقت بیشتری نشان دهند. نظافت راه پله و مشاعات مجتمع های مسکونی و اداری باید به درستی صورت گیرد؛ چرا که افراد در هنگام ورود به ساختمان با این نقاط مواجه می شوند. اگر مشاعات ساختمان مانند: آسانسور، راه پله، درب و پنجره های مشترک از تمیزی و درخشندگی لازم برخوردار نباشند؛ نشانگر بی اهمیتی و عدم نظم ساکنین و مدیران مجتمع است.

بررسی نکات مربوط به نظافت راه پله منزل

نظافت راه پله ها و بخش های مربوط به مشاعات یکی از مهمترین قسمت ها در پاکیزگی ساختمان های مسکونی و اداری محسوب می شوند. بسیاری از مدیران ساختمان ها و برج های مسکونی با شرکت های معتبر خدماتی نظافتی قرارداد سالیانه می بندند و از افراد ماهر و مجرب این مراکز برای این امر کمک می گیرند. نظافتچی خانم و آقا در زمان مقرر برای تمیز کردن بخش های مختلف ساختمان از طرف مراکز مربوطه اعزام می شوند. این افراد با استفاده از وسایل و مواد شوینده مناسب فرایند نظافت را انجام می دهند. جهت پاکیزگی راه پله و مشاعات از وسایل و موادی مانند: سطل، تی دسته دار، شیشه شور، دستمال، جارو، روزنامه و غیره استفاده می شود.

نظافت راه پله اغلب با جارو کردن و جمع آوری زباله های ریز و درشت شروع می شود. نظافتچی حرفه ای خانم یا آقا جهت جارو کردن پله ها از طبقات بالا شروع می کند تا به پایین ترین طبقه برسد. در ادامه امور مربوط به پاکیزگی راه پله ها، نوبت به تی کشیدن و شستشو می رسد. به این ترتیب راه پله کاملا تمیز و بدون لکه می شود. در پایان کار خشک شدن راه پله اهمیت زیادی دارد؛ زیرا در غیر این صورت عبور افراد موجب آلودگی مجدد آن می شود.

نظافت پارکینگ ساختمان با روش اصولی

یکی دیگر از بخش های مهم در نظافت منزل و ساختمان های اداری، پارکینگ ها هستند. پارکینگ ساختمان به جهت تردد مداوم اتومبیل ها به طور منظم نیاز به نظافت دارد. اغلب مدیران مجتمع ها با مراجعه به سایت شرکت های معتبر خدماتی ساختمان از نظافتچی حرفه ای برای نظافت پارکینگ کمک می گیرند. نظافتچی خانم یا آقا برای تمیز کردن و شستشوی پارکینگ ساختمان در زمان مقرر اعزام می شوند و این امر را به خوبی انجام می دهند. جهت نظافت پارکینگ منزل و ادارات از وسایل و موادی مانند: سطل، شلنگ، جارو، مواد سفید کننده و لکه بر و در برخی موارد از دستگاه های مدرن استفاده می شود.

در اغلب ساختمان ها نیروی نظافتچی خانم و آقا جهت زدودن مواد روغنی و چرب، قیر و گل و لای از سطح پارکینگ از آب و مواد شوینده مناسب استفاده می کنند. جهت نظافت در ابتدا تمام اتومبیل ها را از پارکینگ خارج می کنند و سپس تمام سطح محیط را با آب و مواد شوینده تمیز می کنند. پس از شستشوی سطح پارکینگ باید فرایند خشک کردن آن صورت گیرد؛ تا محیط در اثر عبور ماشین ها مجددا کثیف نشود. اگر لکه های روغنی پس از یکبار شستشو از بین نمی روند؛ استفاده از محلول غلیظ آب و پودر شستشو پیشنهاد می شود. پاک کردن شیشه پنجره های پارکینگ و دیوارها نیز توسط نیروهای نظافتچی آقا و خانم صورت می گیرد.

 

نظافت منزل و نظافت راه پله با پاک رویال

پاکیزگی پشت بام توسط نظافتچی خانم یا آقا  

پشت بام یکی دیگر از نقاط مشاع ساختمان های مسکونی و اداری است و پاکیزگی آن در نظافت منزل و اداره از اهمیت بالایی برخوردار است. پشت بام به جهت اینکه به طور مستقیم در معرض باد و طوفان و بارندگی قرار دارد؛ پیوسته آلوده و کثیف می شود. نظافتچی حرفه ای برای تمیزی پشت بام ایزوگام شده اغلب از جارو و شلنگ استفاده می کند؛ چرا که استفاده از مواد شوینده و اجسام تیز موجب آسیب سطح ایزوگام می شود.

در این میان برخی از ساختمان ها مجهز به روف گاردن هستند. نظافت روف گاردن با جدا کردن علف های هرز و برگ های خشکیده و سایر موارد صورت می گیرد.

جهت نظافت منزل و پاکیزگی پشت بام باید نرده ها، پریزهای برق و سایر لوازم مربوط به پشت بام نیز تمیز شوند. 

نظافت منزل و نظافت راه پله با پاک رویال

نظافت درب های ساختمان

نظافت درب های پارکینگ و ورودی ساختمان نیز جزو موارد مهم در زیباسازی و پاکیزگی مجتمع های مسکونی محسوب می شود. نظافتچی خانم یا آقا حرفه ای درب های فلزی یا چوبی را با مواد شوینده مناسب و سازگار تمیز می کند. نظافت درب های ریموت دار پارکینگ به جهت اتصال به جریان برق از اهمیت ویژه ای برخوردارند؛ چرا که در صورت عدم احتیاط برق گرفتگی و صدمات ناشی از آن را به همراه می آورد.  

نظافت سایر مشاعات ساختمان های مسکونی

نظافت منزل و مشاعات ساختمان های مسکونی صرفا به پارکینگ، پشت بام و راه پله ها ختم نمی شود و این مجتمع ها قسمت های مشاع دیگری نیز دارند. نرده های راه پله جزو مواردی هستند که باید به طور منظم تمیز شوند. این نرده ها به جهت اینکه در معرض تماس دست های آلوده و سایر عوامل آلودگی قرار می گیرند؛ به سرعت کثیف می شوند و نیاز به نظافت دارند. جهت نظافت نرده می توان از دستمال، مواد شوینده، مواد ضدعفونی کننده و آب استفاده کرد.

تمیز کردن پریزها و کلیدهای برق نیز جزو امور مربوط به نظافت منزل محسوب می شوند. پریزها و کلیدهای برقی که در راهروها، پارکینگ و سایر بخش های مشاع قرار دارد نیز توسط نظافتچی خانم یا آقا پاکیزه می شوند. نظافت این قطعات به دلیل اینکه با جریان الکتریسیته در ارتباط هستند؛ باید با احتیاط کامل صورت گیرد. استفاده از جریان آب برای شستشوی پریز و کلید برق حادثه آفرین است. برای تمیز کردن آنها می توانید از پارچه های تمیز مرطوب استفاده کنید.

نظافت داخل منزل

موسسات و شرکت های معتبر خدماتی افرادی را جهت نظافت داخل منزل و غیر مشاعات نیز اعزام می کنند. این افراد قابل اطمینان هستند و از تجربه کافی برخوردارند. بسیاری از خانواده ها برای نظافت اتاق ها و داخل منزل تمایل به اعزام نظافتچی خانم دارند؛ که این درخواست آنها توسط مراکز خدماتی اجرا می شود.

چگونگی محاسبه هزینه نظافت منزل

هزینه و قیمت نظافت منزل به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. قیمت نظافت ساختمان ها اغلب به صورت ساعتی محاسبه می شود. تعداد طبقات، وسعت محل و غیره نقش مهمی در میزان هزینه و دستمزد نظافتچی دارند. البته در برخی از موسسات کیفیت کاری نیز در میزان دستمزد نظافتچی موثر است. برخی از این مراکز برای کیفیت کاری افراد خود اقدام به درج ستاره می کنند و ستاره بیشتر موجب افزایش دستمزد فرد می شود.

نظافت منزل و نظافت راه پله با پاک رویال

پاک رویال یک شرکت خدماتی خوب جهت نظافت منزل

اگر شما هم قصد نظافت منزل خود توسط نظافتچی های حرفه ای را دارید؛ به سایت شرکت پاک رویال مراجعه کنید. پاک رویال یکی از شرکت های معتبر و خوب خدماتی نظافتی است که با اعزام افراد ماهر و حرفه ای امور مربوط به نظافت منزل شما را به خوبی انجام می دهد. پرسنل پاک رویال همکاری خود را با این شرکت پس از طی دوره های آموزشی و سنجش توانایی آغاز می کنند. از نقاط مثبت و بسیار پرارزش این شرکت ضمانت کار افراد اعزامی است. در صورتی که مشتری از کار نظافتچی اعزامی راضی نباشد؛ می تواند عذر او را خواسته و به مرکز شکایت خود را ارائه دهد.

شرکت پاک رویال یکی از مراکز خوب با مجوزهای لازم است که بسیاری از امور نظافت مانند: خشکشویی مبلمان و فرش، شستشوی محل کار و انجام امور تأسیساتی را برعهده می گیرد. 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج