۱۳۲۵۴۰۳
۱۲۱۷
۱۲۱۷
پ

تصویر جالبی از خلاقیت اندروید

گوگل در سال ۲۰۱۹ هویت برند اندروید را تغییر داد تا برای دهه جدید میلادی آماده شود. اما حالا بعد از گذشت حدود ۴ سال، این برند دوباره تغییراتی را تجربه خواهد کرد. طبق این تغییر، نه‌تنها شکل نوشتار واژه Android تغییر می‌کند، بلکه تصویر ربات آن هم به‌شکل سه‌بعدی درمی‌آید.

دیجیاتو: گوگل در سال ۲۰۱۹ هویت برند اندروید را تغییر داد تا برای دهه جدید میلادی آماده شود. اما حالا بعد از گذشت حدود ۴ سال، این برند دوباره تغییراتی را تجربه خواهد کرد. طبق این تغییر، نه‌تنها شکل نوشتار واژه Android تغییر می‌کند، بلکه تصویر ربات آن هم به‌شکل سه‌بعدی درمی‌آید.

در نشان جدید اندروید، حرف اول این اسم بالاخره پس از سال‌ها با شکل بزرگ، یعنی A نوشته شده است. گوگل سال‌ها اصرار داشت که این اسم را تماماً با حروف کوچک بنویسد، اما حالا سیاست خود را عوض کرده است. علاوه‌براین، حروف n و r هم کاملاً گرد شده‌اند و این تغییر ما را به یاد طراحی سال ۲۰۱۴ می‌اندازد.

صورتک جدید ربات اندروید اولین‌بار به‌صورت سه‌بعدی در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ دیده شد. البته در آن زمان اسم اندروید هنوز با حروف کوچک نوشته می‌شد. در ادامه این سر سه‌بعدی رباتیک را دوباره در I/O ۲۰۲۳ دیدیم. اما طراحی جدید عبارت Android و سر رباتیک سه‌بعدی برای نخستین‌بار در تبلیغ این سیستم‌عامل برای اپ‌های بومی این شرکت در گلکسی S۲۳ اولترا و گلکسی زد فلیپ ۴ دیده شد.

تصویر جالبی از خلاقیت اندروید

 

گوگل حالا در گفت‌وگو با ۹to۵Google، هویت برند جدید اندروید را تأیید کرده است. بااین‌حال، گفته شده که اطلاعات بیشتر دراین‌باره در آینده منتشر خواهد شد. در بیانیه این شرکت گفته شده است: «ما درحال نشان‌دادن برخی از عناصر هویت برند جدید خود در مکان‌های مختلف ازجمله در غرفه شرکت در CES (چند ماه پیش) و دیگر محتواهای بازاریابی نظیر تبلیغات دیجیتالی و بنرها هستیم. در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری را در این رابطه به اشتراک خواهیم گذاشت.»

تصویر جالبی از خلاقیت اندروید

این لوگو احتمالاً به‌زودی در صفحه بوت نسخه‌های جدید اندروید ظاهر خواهد شد. لوگوی فعلی به‌صورت Powered by android در لحظه راه‌اندازی گوشی‌ها و تبلت‌ها دیده می‌شود، اما این احتمال وجود دارد که هم‌زمان با عرضه نسخه نهایی اندروید ۱۴، شاهد استفاده از این لوگوی جدید باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج