۱۳۲۵۵۴۱
۱۲۰۰
۱۲۰۰
پ

اجرای کنسرت رایگان توسط پورناظری و قمصری

سهراب پورناظری و علی قمصری که به مخاطبان شب نخستِ اجرایشان وعده‌ی اجرای رایگان داده بودند، این وعده را عملی می‌کنند.

خبر آنلاین: سهراب پورناظری و علی قمصری که به مخاطبان شب نخستِ اجرایشان وعده‌ی اجرای رایگان داده بودند، این وعده را عملی می‌کنند.

اجرای کنسرت رایگان توسط پورناظری و قمصری

 

 نخستین اجرای کنسرت «در هوای بی‌چگونگی» ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ در مجموعه کاخ سعدآباد روی صحنه رفت که با مشکلاتی از نظر فنی مواجه شد. در بخشی از اجرای شب اول، به علت تداخل فرکانس سیستم میکروفن‌های بیسیم با امواج رادیوییِ موبایل‌ها، اجرا برای چند دقیقه متوقف و پس از رفع نقص فنی، بار دیگر از سرگرفته شد.

در آن اجرا سهراب پورناظری خطاب به مخاطبان گفت: امیدوارم به‌زودی یک شب اجرای رایگان برای مخاطبان این سانس از برنامه برگزار کنیم. حالا و در اولین فرصتی که پدید آمده، مسئولان کنسرت «در هوای بی چگونگی» اعلام کرده‌اند که مخاطبان شبِ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ را از طریق پیامک به کنسرتی رایگان دعوت کرده‌اند.

برای مخاطبان شب ۳۰ خرداد، پیامکی از سوی سایت بلیت فروشی ارسال می‌شود که همراهش کد تخفیف ۱۰۰ درصدی است. هر کدام از مخاطبان با استفاده از این کد تخفیف می‌توانند همان بلیت‌هایی که در ۳۰ خرداد داشته‌اند را برای فردا ـ هفتم تیر ماه ـ به صورت رایگان تهیه کنند. این کنسرت از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه، چهارشنبه هفتم تیر برگزار می‌شود.

کارگردان هنری کنسرت «در هوای بی چگونگی» رضا موسوی است. نازلی بخشایش نوازنده چنگ، کامران منتظری و حمیدرضا یوسفی نوازنده سازهای کوبه‌ای و علی قنبری نوازنده عود دیگر نوازندگان این اجرا هستند. همچنین کوارتت کانتات، هم‌آوایی در این کنسرت را برعهده دارند و گروهی از دف‌نوازان هم در بخش‌هایی از اجرا حضور دارند.

کنسرت «در هوای بی چگونگی» کاری مشترک از سهراب پورناظری و علی قمصری در فضای باز کاخ سعدآباد برگزار می‌شود. این اجرا که از ۳۰ خرداد به صحنه رفته تا ۹ تیر ۱۴۰۲ تمدید شده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج