۱۳۲۵۸۷۹
۱۲۹۰
۱۲۹۰
پ

نماینده مجلس: مردم زیر فشار اجاره‌ خانه ذله شدند

نماینده مردم تربت جام در مجلس می‌گوید: باید کمک کنیم که مردم نمایندگان خود را براساس خواست و اراده خود انتخاب کنند نه اینکه طیف‌ها و گروه‌های سیاسی نمایندگان را به انقلابی، انقلابی‌تر، خیلی انقلابی‌تر و بسیار انقلابی‌تر تقسیم کنند که در نهایت هیچ دردی از مردم دوا نخواهد کرد.

 منیبان نوشت: نماینده مردم تربت جام در مجلس می‌گوید: باید کمک کنیم که مردم نمایندگان خود را براساس خواست و اراده خود انتخاب کنند نه اینکه طیف‌ها و گروه‌های سیاسی نمایندگان را به انقلابی، انقلابی‌تر، خیلی انقلابی‌تر و بسیار انقلابی‌تر تقسیم کنند که در نهایت هیچ دردی از مردم دوا نخواهد کرد.

اخیراً غلامعلی حداد عادل، رئیس شورای ائتلاف اصولگرایان، اعلام کرد در صورتی که از عملکرد نمایندگان کنونی ناراضی باشند نمایندگان انقلابی‌تر را وارد مجلس می‌کنند.

نماینده مجلس: مردم زیر فشار اجاره‌ خانه ذله شدند

در واکنش به این اظهارات حداد عادل، جلیل رحیمی جهان آبادی، نماینده مردم تربت جام در مجلس، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان گفت: فلسفه مجلس شورای اسلامی در قانون اساسی و روح حاکم بر قانون مذکور این است که مطالبات مردم پیگیری و حل شود لذا اینکه نماینده انقلابی باشد یا نباشد مورد تایید حداد عادل قرار بگیرد یا خیر فرقی نمی‌کند مردم باید راضی باشند.

او افزود: جناح‌ها، طیف‌ها و گروه‌ها در جایگاهی قرار ندارند که در مورد مجلس اظهار کنند چراکه مردم باید پیرامون مجلس اظهارنظر کنند. صاحب این خانه مردم هستند و کسی که با رای مردم به مجلس آمده برای حل مشکلات آمده لذا چنانچه نماینده هر رفتاری غیر از پیگیری مطالبات مردم انجام بدهد، بی‌احترامی به ملت و بی‌توجهی به قانون اساسی محسوب می‌شود. در مجلس فعلی انقلابی‌ها حضور دارند، مجلس قبل اصلاح‌طلبان حضور داشتند آنچه از دو مجلس باقی خواهد ماند گره‌هایی است که از زندگی مردم باز شد و آن گره‌ای که نمایندگان چه در مجلس انقلابی و چه اصلاح‌طلب از زندگی مردم باز نکردند ناشی از اشتباه منتخبین است.

رحیمی جهان آبادی با اشاره به انتخابات مجلس دوازدهم تصریح کرد: باور بنده این است که اولاً کمک کنیم انتخابات پرشور برگزار شود و از سلیقه‌های مختلف در آن حضور داشته باشند همچنین کمک کنیم که مردم نمایندگان خود را براساس خواست و اراده خود انتخاب کنند نه اینکه طیف‌ها و گروه‌های سیاسی نمایندگان را به انقلابی، انقلابی‌تر، خیلی انقلابی‌تر و بسیار انقلابی‌تر تقسیم کنند که در نهایت هیچ دردی از مردم را دوا نخواهد کرد. در حقیقت اصلاح‌طلبی و اصولگرایی درد مردم را حل نمی‌کند بلکه درک درست یک نماینده از مطالبات کف خیابان درد مردم را دوا می‌کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر مردم زیر فشار اجاره‌خانه، بیکاری فرزندانشان، فشار و گرانی خودرو، تنگناهای اجتماعی و تنگ‌نظری ها ذله شدند و به زانو درآمدند، بسیاری از مردمی که به ما مراجعه می‌کنند امید به آینده ندارند، صحبت از مهاجرت و ناتوانی در حل مشکلات می‌کنند. از این‌رو نماینده و مجلس باید موارد مذکور را حل کند. اینکه سر خود را زیر خاک و برف کنیم و بگوییم ملت مشکل ندارند از ما راضی هستند و در حال رشد و ترقی هستند و طبق آمارها در خاورمیانه مقام برتر را داریم واقعاً خود فریبی است. در حال حاضر ما تا چه اندازه به اهداف مندرج در سند چشم‌انداز سال ۱۴۰۴ دست پیدا کردیم؟ آیا ایران قدرت اول اقتصادی منطقه است؟ قدرت اول تولیدکننده کالاهای لوکس و رفاهی هستیم؟

رحیمی جهان‌آبادی با اشاره به وضعیت معیشت مردم خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین فلسفه یک حکومت کارآمدی است حکومت ناکارآمد هر حکومتی باشد هیچ ارزشی ندارد. به عبارت دیگر وقتی یک حکومت نتواند مشکل مردم خود را حل کند، مردم تورم بالای ۷۰ درصد را تجربه می‌کنند و همین مجلس افزایش ۲۰ درصدی حقوق‌ها را تصویب می‌کند، چه انتظاری در راستای حل مشکلات می‌توان داشت؟ البته این ۲۰ درصد افزایش حقوق هم برای حقوق‌بگیران است و آن آدم بیکار و بدبخت هیچ محسوب می‌شود. لذا همه طیف‌های سیاسی اعم از اصلاح‌طلب، اصول‌گرا، چپ، راست و غیره وقتی درک درستی از مطالباتی مردم ندارند هیچ ارزشی برای آینده کشور ندارند.

او در پایان با اشاره به انتخابات تناسبی یادآور شد: انتخابات تناسبی خوب است چراکه لیست طیف‌های مختلف در انتخابات رای می‌آورند اما فرمولی که کمیسیون شوراها برای انتخابات تناسبی طراحی کرده بود به اندازه‌ای پیچیده بود که نیاز داشت انیشتین را زنده کنیم و او محاسبه کند نمایندگان به چه صورت انتخاب شوند. لذا رد این فرمول عقلانی و منطقی بود چراکه فرمول انتخابات تناسبی پیچیده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج