۱۳۲۶۰۴۵
۱۱۰۴
۱۱۰۴
پ

بعد از این، غذاها را «مجازی» بچشید!

پیش‌بینی دیگر ساخت محصولات زیبایی خوردنی است، که می‌تواند اقلامی مانند بستنی ضدپیری و همین‌طور غذاهای تنظیم هورمون و افزایش دوپامین را شامل شود

ایندیپندنت: در گزارشی تازه به سفارش دلیورو‌، شرکت آنلاین تحویل غذا در بریتانیا‌، پیش‌بینی شده است در ۲۰ سال آینده می‌توانیم برنامه‌های غذایی کاملا شخصی و منطبق با نیازهای تغذیه‌ای‌ فردی‌مان داشته باشیم.

 شاید این امکان فراهم شود که با استفاده از تلفن هوشمند، غذا را قبل از این‌که زنگ بزنیم و سفارش بدهیم، به‌صورت مجازی بچشیم و غذای سالم و مغذی را انتخاب کنیم.

بعد از این، غذاها را «مجازی» بچشید!

در این گزارش آمده است شاید اپلیکیشنی شبیه «فناوری تنفس» ساخته شود که بررسی دقیق غذاها را از طریق تنفس روی تلفن هوشمند ممکن کند.

شاید هوش مصنوعی برنامه‌های غذایی متناسب با فیزیولوژی فرد تنظیم کند و رفیقی مادام‌العمر شود که آنچه را می‌خوریم بررسی و تنظیم می‌کند.

پیش‌بینی دیگر این است که با استفاده از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، بشود افراد گریزان از سبزیجات را فریب داد تا فکر کنند به‌جای سبزیجات دارند شکلات و شیرینی می‌خورند.

علاوه بر این، پیش‌بینی‌ می‌شود تا سال ۲۰۴۰، استفاده از جایگزین‌های مواد غذایی اصلی مانند ذرت‌ــ از قبیل تاج‌خروس، ذرت خوشه‌ای، گندم خراسان، گندم تک‌دانه و گندم وحشی‌ــ رایج شود.

پیش‌بینی دیگر ساخت محصولات زیبایی خوردنی است، که می‌تواند اقلامی مانند بستنی ضدپیری و همین‌طور غذاهای تنظیم هورمون و افزایش دوپامین را شامل شود.

این گزارش همچنین پیش‌بینی می‌کند در آینده مهمانی‌های شام در واقعیت مجازی برگزار شود که به افراد امکان می‌دهد سناریوهای خیالی خلق کنند و شاید چهره‌های مشهور در آن‌ها حضور داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج