۱۳۲۶۷۵۷
۵۸۰۱
۵۸۰۱
پ

محتوای حمایت‌شده

بهترین مرکز اندولیفت در شمال تهران کجاست؟

برای شناهت بیشتر بهترین اندولیفت در شمال تهران بهتر است با برخی از ویژگی‌های این مرکز آشنا شوید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

اندولیفت چیست؟

اندولیفت درحال حاضر جدیدترین و موثرترین روش پیشرفته و بدون نیاز به جراحی،  برای جوان‌سازی صورت، لیفت پوست و آب کردن چربی‌های ناخواسته در صورت غبغب و یا پهلو ها و شکم میباشد. 

بهترین مرکز اندولیفت در شمال تهران کجاست؟بهترین مرکز اندولیفت در شمال تهران کجاست؟

برای مشاوره مرکز پوست. لیزر و زیبایی دکتر مرجان خلیلی همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۳۷۲۰۰۱

۰۲۱-۲۶۳۷۲۰۱۱

اندولیفت (Endolift) توسط دستگاه لیزر به اسم یوفوتون (Eufoton) ساخت ایتالیا انجام میشود. 

این روش نسبت به سایر روش‌های جراحی، دارای مزایای زیادی است، از جمله:

  • زمان ترمیم کوتاه‌تر
  • عدم بروز عوارض جانبی شدید پس از جراحی
  • نتایج طبیعی و ماندگار
  • قابل‌یت انجام در مطب پزشک و براحتی

اندولیفت مناسب  افرادی است که دچار شلی و چروک‌های متوسط تا شدید در پوست صورت هستند و مایل به بهبود ظاهر خود بدون تغییر در شکل صورت هستند.

اندولیفت برای درمان اسکار  و جای جوش نیز یکی از موثرترین متدها می میباشد.

این روش را می‌توان برای جوان‌سازی مناطق مختلف مانند گونه‌ها، چانه، گردن، غبغب، ابرو و پلک‌ها استفاده کرد. اندولیفت برای افتادگی پوست بازوها و چربی‌های پهلو و شکم نیز بسیار مؤثر میباشد.

این روش را می‌توان با سایر روش‌های غیرجراحی مانند هایفو ، فیلر، بوتاکس و مزوتراپی ترکیب کرد تا نتایج بسیار بهتر و کامل‌تری حاصل شود.

طبق آخرین مطالعات انجمن پزشکی استتیک و زیبایی آمریکا و همینطور مقالات بسیاری توسط متخصصین و محققین ایران و جهان، اندولیفت درصد بسیار بالای رضایتمندی بیش از

 ۹۲٪ را داراست که در پروسه های پزشکی خود یک رکورد است.

بهترین مرکز اندولیفت در شمال تهران کجاست؟بهترین مرکز اندولیفت در شمال تهران کجاست؟

برای انجام اندولیفت، ابتدا منطقه موردنظر را با استفاده کرم و سپس تزریقات موضعی بی‌حس می‌کنند.

 سپس توسط فیبرهای نوری بسیار ظریف و یکبار مصرف، به زیر پوست نفوذ کرده و اشعه لیزر مادون قرمز با طول موج مخصوص (1470nm)  را در جهات مشخص و بخصوص ساطع کرده و باعث لیفت پوست و تحریک کلاژن سازی و در صورت تمایل آب کردن چربی‌های ناخواسته می‌شود.تحریک تولید کلاژن بتنهایی در پوست باعث جلا و لطافت پوست می‌شود.

فرایند انجام اندولیفت برای کل صورت، گردن و غبغب حدود۶۰ تا ۸۰ دقیقه زمان می‌برد و بعد از آن، بیمار می‌تواند به فعالیت‌های روزمره خود بازگردد. 

البته بعضی از علائم مانند قرمزی، تورم، خارش و کبودی در منطقه درمان شده ممکن است بروز کند که البته در عرض چند روز تا چند هفته از بین می‌روند و یا با کمک بعضی داروها و پمادهای این دوره کوتاه‌تر هم می‌شود.

نتایج اندولیفت بلافاصله بعد از انجام روش قابل‌مشاهده هستند و با گذشت زمان بهتر می‌شوند و معمولا تا ۶ ناه پس از انجام اندولیفت در مرکز ما، بهترین و رضایت بخش ترین نتیجه بدست آمده است. 

این نتایج حدود ۲ تا ۵ سال ماندگاری دارد و البته برای حفظ نتایج پس از گذشت زمان، می‌توان این روش جوانسازی را در مرکز ما در شمال تهران تکرار کرد.

اندولیفت چه مزایایی نسبت به  هایفو دارد؟

برخی از مزایای اندولیفت نسبت به هایفو عبارت‌اند از:

  • اندولیفت قابلیت شکل‌دهی به‌ صورت را دارد و می‌تواند باعث بهبود شکل گونه‌ها، چانه، گردن و ابروها شود. هایفو قابلیت شکل‌دهی ندارد.
  • اندولیفت یک روش سریع و آسان است که در حدود ۶۰ دقیقه انجام می‌شود و نیاز به بیهوشی ندارد.
  • اندولیفت یک روش بادوام است که تأثیر آن بیش از سالها (۲ تا۵ سال)  پابرجا می‌ماند. هایفو یک روش کم‌دوام است که تأثیر آن ۳ تا ۶ ماه میماند.

جراحی بهتر است یا اندولیفت؟

پاسخ به این سؤال بستگی به شرایط شخصی، اهداف و انتظارات شما دارد. برخی از عواملی که می‌توانید در نظر بگیرید عبارت‌اند از:

  • سن و وضعیت پوست شما
  • میزان چین‌وچروک، افتادگی و شل‌شدگی پوست صورت شما
  • بودجه و زمانی که می‌توانید برای درمان صرف کنید
  • تمایل به تحمل ریسک جراحی و دردهای پس از جراحی و دوران نقاهت طولانی.

به‌طورکلی، جراحی برای افرادی که دارای پوست صورت شل و افتاده با چین‌وچروک‌های عمیق هستند، مناسب‌تر است. جراحی ممکن است نتیجه بهتری را برای پوست‌های شلتر ارائه دهد دائمی را ارائه دهد، اما نیاز به زمان بازسازی طولانی‌تر، درد بیشتر و هزینه بالاتر  و همچنین بیهوشی و اتاق عمل را دارد.

بهترین مرکز اندولیفت در شمال تهران کجاست؟

اندولیفت زمان بازسازی کوتاه‌تر، درد بسیار کمتر و هزینه بسیار پایین تری دارد.

بطور کلی اندولیفت می‌تواند برای افراد بین ۳۵ تا ۶۵ سال گزینه ای بسیار راحتتر، سریعتر، بدون ریسک و بدون دوران نقاهت، بسیار کم دردتر و ارزان تر با نتیجه  خیلی رضایت بخشی باشد.

برای مشاوره بیشتر با پزشک مجرب ما صحبت کنید و در مورد مزایا و معایب هر دو روش اطلاعات کامل بگیرید.

بهترین  مرکز اندولیفت چه ویژگی باید داشته باشد؟

قبل از اینکه به بهترین مرکز اندولیفت در شمال تهران مراجعه کنید، باید در مورد ویژگی‌های آن اطلاع داشته باشید و در واقع آن مکان را بررسی کنید. در ادامه ویژگی های یک مرکز اندولیفت خوب را بیان می‌کنیم.

سطح آگاهی و تجربه پزشک:

انجام اندولیفت نیاز به دانش و مهارت بالایی دارد و باید تحت نظر مستقیم پزشک و توسط متخصص این کار با سابقه بییار زیاد انجام شود.

 پزشک باید با نحوه استفاده از لیزر اندومد، تعیین عمق و شدت مناسب، رعایت اصول بهداشتی و ضدعفونی و رفع عوارض احتمالی کاملا واقف باشد.

 برای این منظور، می‌توانید از سوابق تحصیلی، گواهینامه‌ها، مقالات علمی، نظرات بیماران قبلی و نمونه کارهای پزشک استفاده کنید.

کیفیت تجهیزات و محل انجام:

دستگاه یوفوتون لیزر اندومد یک دستگاه پیچیده و گران‌قیمت است که باید با رعایت استانداردهای فنی و 

بهداشتی نگهداری و استفاده شود. همچنین کیفیت مواد و فیبر یکبار مصرف باید مورد تایید باشد. برخی از دستگاه‌های غیرمجاز یا تقلبی ممکن است باعث آسیب به پوست یا عدم رضایت‌بخش بودن نتایج شود؛ بنابراین باید از دستگاه و فیبر نوری یکبار مصرف مطمئن باشید. 

همچنین، محل انجام اندولیفت باید یک مرکز پزشکی معتبر با شرایط مناسب باشد. محل باید دارای فضای مناسب، تهویه‌مطبوع، نور مناسب، تجهیزات پزشکی لازم و پرسنل آموزش‌دیده باشد.

بهترین مرکز اندولیفت در شمال تهران کجاست؟بهترین مرکز اندولیفت در شمال تهران کجاست؟

ما در مرکز پوست و لیزر دکتر مرجان خلیلی بدلیل همکاری مستقیم و دائمی با تنها شرکت اصلی وارد کننده و دارای مجوز از اندولیفت ایتالیا، همیشه با مدرنترین دستگاه اصلی و فیبر نوری مختص خود دستگاه ساخت ایتالیا استفاده کرده، با نظارت مستقیم دکتر پزشک و توسط متخصصین و تکنیسین های تعلیم دیده و بسیار باتجربه این شرکت افتخار انجام دادن اندولیفت بیش از صدها نفر از عزیران را در دو سال گذشته داشته و با رضایت بسیار بالای مراجعین محترممان، در خدمت شما عزیزان می‌باشیم.

هزینه خدمات:

هزینه انجام اندولیفت ممکن است بستگی به عوامل مختلفی مانند هزینه مواد یکبار مصرف و کیفیت دستگاه لیزر، میزان نیاز پوست و سطح کلی درخواستی برای لیفت باشد اما به طور کلی، اندولیفت یک روش اقتصادی و مناسب برای جوانسازی پوست است و هزینه آن با توجه به نتایج دائمی و بدون عارضات آن بسیار  قابل قبول است و ما در مرکز پوست دکتر مرجان خلیلی همواره به منطقی بودن و سعی در ارائه بهتری خدمات به شما عزیزان با کمترین هزینه ممکن میباشیم . 

اما توصیه می شود که فقط به قیمت توجه نکنید و به کیفیت خدمات هم اهمیت بدهید.

بهترین مرکز اندولیفت در شمال تهران کجاست؟

در شمال تهران مراکز معتبری برای اندولیفت وجود دارند که می‌توانید با اندکی تحقیق بهترین مرکز اندولیفت مناسب خود را در شمال تهران را انتخاب نمایید.

پیشنهاد می‌کنیم شما هم مرکز پوست و لیزر دکتر مرجان خلیلی را به عنوان یکی از بهترین و مناسبترین مراکز اندولیفت در شمال تهران را انتخاب کنید و هرچه زودتر از خدمات عالی، مدرن، مطمئن  و حرفه ای و مقرون بصرفه این مرکز برای زیباتر شدن، جوانتر شدن، شاداب تر شدن و ارتقا اعتماد به نفس خود بهره‌مند شوید.

اندولیفت؛ معجزه جوانسازی

امروزه اندولیفت یکی از بهترین روش‌ها برای جوانسازی صورت است که مخاطبان و طرفداران زیادی دارد. البته موضوعی که اهمیت دارد این است که به هر مرکز زیبایی برای اندولیفت مراجعه نکنید.

بهترین مرکز اندولیفت در شمال تهران کجاست؟

دکتر مرجان خلیلی

  • تزریق بوتاکس و ژل
  • جوانسازی و لیفت صورت با تزریق ژل
  • جوانسازی و لیفت صورت با لیزر اندولیفت
  • هایفو
  • لیزر موهای زائد

بهترین مرکز اندولیفت در شمال تهران کجاست؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۳۷۲۰۰۱

۰۲۱-۲۶۳۷۲۰۱۱

بهترین مرکز اندولیفت در شمال تهران کجاست؟

نمونه خدمات را از اینستاگرام ببینید.

Dr.marjankhalili@

بهترین مرکز اندولیفت در شمال تهران کجاست؟

شریعتی متروی قیطریه، ابتدای بلوار صبا، بالای بانک ملت پلاک ۱۹۷ طبقه

سوالات متداول

چه مدتی پس از جلسه اندولیفت تغییرات قابل مشاهده است؟

بلافاصله بعد از انجام تغییرات محسوس و بعد از چند ماه تغییرات به راحتی مشخص است.

چند جلسه برای فرد لازم است؟

این به وضعیت پوست فرد بستگی دارد. بین دو تا 3 جلسه هر شش ماه یکبار تکرار خواهد شد.

چند وقت اثر اندولیفت باقی خواهد ماند؟

با رسیدگی این روش از شش ماه تا یکسال باقی خواهد ماند.

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج