adexo3
۱۳۲۶۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نخست وزیرانی که قربانی شدند! / عکس

سیلویو برلوسکنی، ششمین نخست وزیر ناحیۀ یورو بود که به دلیل بحران اقتصادی سقوط کرد.

سیلویو برلوسکنی، ششمین نخست وزیر ناحیۀ یورو بود که به دلیل بحران اقتصادی سقوط کرد.

نخست وزیرانی که قربانی شدند! / عکس

خوزه سوکراتس ، نخست وزیر پرتقال در مارس ۲۰۱۱ به دنبال رأی منفی پارلمان به چهارمین طرح نجات اقتصادی استعفا داد. حزب سوسیالیست سوکراتس تنها با کسب ۲۸ درصد از آراء در انتخابات زودرس ماه ژوئن، شکست بزرگی را متحمل شد و پرتغالی ها با رأی خود راستی ها را بر سر کار آوردند. این در حالی است که راستی ها اجرای یک طرح ریاضت اقتصادی به مراتب سخت تر را در سر دارند.

نخست وزیرانی که قربانی شدند! / عکس

ایوتا رادیکووا ، نخست وزیر اسلواکی- دولت راست میانه رادیکووا در ماه اکتبر سال قبل به دلیل رأی منفی پارلمان به افزایش بودجۀ صندوق یورو منحل شد. جناح اپوزیسیون در پارلمان اعلام کرد که اسلواکی فقیرتر آنست که بخواهد برای اشتباهات سایرین پول پرداخت کند.

نخست وزیرانی که قربانی شدند! / عکس


خوزه لوئیس زاپاترو، نخست وزیر اسپانیا- زاپاترو که از هفت سال پیش تاکنون نخست وزیر اسپانیاست، میزان محبوبیتش به پایین ترین سطح رسیده است. اسپانیا نیز به شدت درگیر بحران اقتصادی است، آمار بیکاری در این کشور رکورد قاره اروپا را شکسته است و به رقم 20 درصد رسیده است. قرار است در 20 نوامبر انتخابات زودرس در این کشور برگزار شود و این احتمال وجود دارد که سوسیالیست ها و زاپاترو قدرت را واگذار کنند.

نخست وزیرانی که قربانی شدند! / عکس

ژرژ پاپاندرئو، نخست وزیر یونان- پاپاندرئو روز ششم نوامبر در ازای ایجاد دولت ائتلافی متشکل از سوسیالیست ها و راستی ها استعفا داد. این احتمال وجود دارد که لوکاس پاپادموس، معاون سابق بانک مرکزی اروپا جانشین پاپاندرو در انتخابات بهار ۲۰۱۲ شود.

نخست وزیرانی که قربانی شدند! / عکس

رایان کوین ، نخست وزیر ایرلند- کوین اولین قربانی بحران اقتصادی و بدهی اروپا بود. او در سال ۲۰۰۸ قدرت را در دست گرفت آن هم در حالی که کشورش در بدترین وضعیت اقتصادی قرارداشت و در نهایت در فوریه ۲۰۱۱ متعاقب مذاکرات ایرلند با صندوق بین المللی پول و اتحادیه اروپا مجبور به کناره گیری از قدرت شد.

نخست وزیرانی که قربانی شدند! / عکس

سیلویو برلوسکنی ، نخست وزیر ایتالیا- به دنبال رأی گیری روز هشتم نوامبر در مجلس نمایندگان ایتالیا، برلو اکثریت دولت خود را از دست داد. از ۶۳۰ نماینده پارلمان، ۳۲۱ نماینده از شرکت در رأی گیری خودداری کردند و برلوسکونی که به ۳۱۶ رأی نیاز داشت توانست رأی اقلیت مجلس را کسب کند. با رأی گیری امروز در مجلس نمایندگان، دولت ایتالیا دیگر از اکثریت پارلمانی برخوردار نیست. سیلویو برلوسکنی نخست وزیر این کشور بعد از ارائه طرح اصلاحات اقتصادی به اتحادیه اروپا ، استعفا می کند.

منبع: خبرآنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

نخست وزیرانی که قربانی شدند! / عکس



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج