۱۳۲۷۲۶۵
۱۷۰۰۵
۱۷۰۰۵
پ

محتوای حمایت‌شده

هزینه عمل لیپوساکشن شکم و پهلو در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟

هزینه لیپوساکشن شکم و پهلو یکی از دغدغه‌های افرادی است که قصد انجام این عمل را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

بسیاری از افراد یکه قصد انجام لیپوساکشن چربی های بدن خود را دارند، می خواهند بدانند هزینه لیپوساکشن شکم و پهلو چقدر است؟ به همین علت در این قسمت بر آن شدیم که پاسخ مشروحی به این سوال بدهیم.

هزینه عمل لیپوساکشن شکم و پهلو در سال 1403 چقدر است؟

برای مشاوره و نوبت دهی با دکتر مهدی فراهانی همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۶۵۴۱۶۴

۰۹۱۹۸۳۷۳۸۷۸

عمل لیپوساکشن شکم و پهلو چیست؟

لیپوساکشن یک جراحی زیبایی و درمانی است که در آن توسط ابزار مکش یا ساکشن، چربی‌ های قسمت های مختلف بدن مانند شکم، پهلو، باسن، ران، سینه یا غبغب برداشته می‌ شود.

فردی که دچار اضافه وزن است، سلول‌های چربی بدن او از نظر اندازه و حجم افزایش یافته است. در روش لاغری موضعی با عمل لیپوساکشن تعداد سلول‌ های چربی در یک منطقه خاص کاهش می ‌یابد. البته لازم است بدانید که مقدار چربی برداشته شده به ظاهر آن قسمت و حجم چربی آن نیز بستگی دارد.

لیپوساکشن شکم و پهلو چگونه انجام می شود؟

برای انجام جراحی لیپوساکشن شکم و پهلو از یک دستگاه مکش برای تخلیه چربی‌های استفاده می‌شود. این دستگاه با لوله‌ای توخالی که از طریق برش‌هایی که در نواحی مشخص شده ایجاد شده‌اند وارد لایه‌های اولیه پوست می‌شود و چربی آن نواحی را تخیله می‌کند.

فاکتور های موثر بر هزینه لیپوساکشن شکم و پهلو

حتماً می دانید که عوامل مختلفی بر هزینه لیپوساکشن شکم و پهلو تاثیرگذار هستند. در ادامه به بررسی چند عامل موثر بر هزینه لیپوساکشن شکم و پهلو می پردازیم.

هزینه عمل لیپوساکشن شکم و پهلو در سال 1403 چقدر است؟

1.وسعت ناحیه مورد نیاز برای جراحی

یکی از فاکتور های بسیار تاثیرگذار بر روی هزینه لیپوساکشن، وسعت ناحیه ای است که باید بر روی آن جراحی پیکرتراشی انجام شود. به عنوان مثال هزینه عمل لیپوساکشن شکم و پهلو بیشتر از هزینه جراحی لیپوساکشن شکم به تنهایی است. به همین دلیل ناحیه مورد نظر برای جراحی و میزان حجم چربی انباشته شده در آن محل تاثیر مستقیمی بر روی هزینه عمل لیپوساکشن دارد.

2.میزان تخصص و مهارت جراح

از دیگر عوامل موثر بر روی هزینه لیپوساکشن می‌توان سطح تخصص و مهارت پزشک جراح را نام برد. زیرا هر چه تخصص و تجربه یک پزشک بالاتر باشد، نتایج بهتری را برای بیمار خود به ارمغان می آورد. به همین دلیل جراحی که از تخصص و مهارت بالاتری برخوردار است، هزینه بیشتری را برای جراحی ‌های خود طلب می کند.

3.تکنیک های مختلف جراحی لیپوساکشن

مسلم است که هر چه تکنیک جراحی زیبایی جدیدتر و ایمن تر باشد، قیمت آن بالاتر است. در این جا ما به سه نوع جراحی مشهور برای لیپوساکشن اشاره می کنیم:

هزینه عمل لیپوساکشن شکم و پهلو در سال 1403 چقدر است؟

3-1- لیپوساکشن قدرتی

استفاده از دستگاه پال برای حذف چربی ‌های اضافه یکی از بهترین روش‌ های جراحی لیپوساکشن است. در این روش با کمک ارتعاشات تولید شده چربی‌ های اضافه از بین می رود. معمولاً نتایج این روش نسبت به روش ‌های سنتی بهتر و ایده آل ‌تر است. به همین دلیل هزینه دریافتی برای این نوع جراحی برداشت چربی نیز بیشتر است.

3-2- لیپوساکشن با لیزر

در جراحی لیپوساکشن با لیزر امواجی با دمای مشخص به قسمت مورد نظر بدن تابانده می ‌شود و با ایجاد حرارت بر روی این نواحی چربی‌ های اضافه شل شده و از بین می‌ روند. هزینه عمل لیپوساکشن با لیزر نیز مانند سایر روش ‌های جراحی با توجه به فاکتور های موثر و نظر جراح تعیین می ‌شود.

 3-3- لیپوساکشن اولتراسونیک

در این روش برای حذف چربی‌ های اضافه از امواج فراصوت استفاده می‌ کنند. این امواج قدرت بسیار بالایی برای از بین بردن بافت ها و سلول ‌های چربی دارد. هزینه جراحی زیبایی لیپو اولتراسونیک پس از انجام معاینات و بررسی ‌های لازم توسط پزشک متخصص تعیین می ‌شود.

هزینه عمل لیپوساکشن شکم و پهلو در سال 1403 چقدر است؟

4.سطح مرکز جراحی انتخابی شما برای لیپوساکشن

محل جغرافیایی کلینیک یا بیمارستانی که در آن قرار است، جراحی کنید نیز در تعیین هزینه ها و قیمت جراحی پیکرتراشی بسیار تاثیر گذار است. زیرا سطح امکانات پزشکی آن مرکز جراحی یا بیمارستان تاثیر به سزایی در تعیین قیمت جراحی دارد.

5. هزینه اتاق عمل و بیمارستان

یکی دیگر از فاکتورهایی که در تعیین هزینه لیپوساکشن شکم و پهلو تاثیرگذار است، هزینه اتاق عمل و بیمارستان یا همان هزینه کلینیک می‌باشد. بهتر است قبل از انجام هر کاری هزینه کلینیک را مورد بررسی قرار دهید.

6. هزینه‌های دارو

بخش قبال توجهی از قیمت و هزینه لیپوساکشن شکم و پهلو تحت تاثیر داروهای تجویز شده توسط پزشک است. باید بدانید مصرف این داروها در فرایند بهبودی شما تاثیر زیادی دارد به همین دلیل باید به آن توجه داشته باشید.

7. هزینه‌های جانبی

هزینه عکس برداری، هزینه لباس و لوازم مخصوص قبل و بعد از جراحی، از جمله هزینه‌های جانبی است که باید به آن توجه داشته باشید.

قیمت و هزینه لیپوساکشن شکم و پهلو سال 1402 چقدر است؟

با نگاهی به قیمت های مراکز مختلف پیکر تراشی در تهران می توان به این نتیجه رسید که حداقل هزینه لیپوساکشن شکم و پهلو معادل 30 میلیون تومان در سال 1402 است که البته این قیمت بسیار متاثر از سطح بیمارستان و جراح و ناحیه مورد نظر برای عمل می باشد. با این وجود هزینه جراحی لیپوساکشن شکم و پهلو بین 40 تا 50 میلیون تومان در نوسان است.

هزینه عمل لیپوساکشن شکم و پهلو در سال 1403 چقدر است؟

البته باید توجه داشت که لیپوساکشن شکم مانع از عود مجدد چاقی شکم یا پهلو در فرد نمی شود و مسلماً به عنوان یک روش پیشگیری از افزایش وزن به حساب نمی آید.

لیپوساکشن معده سلول‌ های چربی را برای همیشه از ناحیه شکم شما به بیرون منتقل می ‌کند، اما محل ذخیره‌کننده چربی در بدن شما را تغییر نمی دهد.

پس از لیپوساکشن شکم، بدن شما نسبت به گذشته حدود ۷۰ درصد کمتر سلول‌ های چربی در ناحیه شکم دارد. به این معنی که شکم شما کوچکتر از آن چیزی است که قبل از لیپوساکشن بود. اما این بدان معنا نیست که می ‌توانید هر چه می‌خواهید بخورید و اضافه وزن پیدا نکنید. بنابراین مهم است که مراقبت ‌های پس از عمل لیپوساکشن را مراعات نمایید.

هزینه عمل لیپوساکشن شکم و پهلو در سال 1403 چقدر است؟

هزینه لیپوساکشن شکم و پهلو و تزریق چربی همزمان به باسن

جراحی لیپوساکشن قادر است تا در حین انجام بر روی نواحی خاص از بدن به آن ها فرم و شکل نیز بدهد. به همین علت به این جراحی پیکرتراشی نیز گفته می شود. برای انجام لیپوساکشن شکم و پهلو و تزریق چربی همزمان به باسن باید هزینه این جراحی را بیشتر تخمین بزنید.

هزینه لیپوساکشن شکم و پهلو در بیمارستان های دولتی

با توجه به تمام فاکتورهای تاثیرگذار بر هزینه جراحی لیپوساکشن، می‌توان هزینه لیپوساکشن شکم و پهلو در بیمارستان های دولتی را بین 25 الی30 میلیون تومان تخمین زد.

آیا بیمه هزینه های لیپوساکشن شکم و پهلو را پوشش می دهد؟

همانطور که می‌دانید جراحی‌های زیبایی تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرند و جراحی لیپوساکشن شکم و پهلو به دلیل داشتن هدف زیبایی تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد.

جمع بندی

لیپوساکشن یک نوع جراحی زیبایی است که در آن به کمک ابزار ساکشن، چربی‌ های قسمت های مختلف بدن مانند شکم، پهلو، باسن، بازو، سینه یا غبغب برداشته می‌ شود. به علاوه جراحی لیپوساکشن می تواند به قسمت های مختلف بدن فرم نیز بدهد. به همین علت به این جراحی پیکرتراشی نیز می گویند.

البته باید توجه داشت که اگر در نقاط خاصی، چربی بدن ‌شما زیاد است ولی وزن ثابتی دارید، می توانید کاندیدای انجام جراحی لیپوساکشن باشید. با این تفاسیر مشخص است که بیشترین تقاضا برای جراحی پیکرتراشی مربوط به شکم و پهلو ها است. به همین علت بیشتر افراد تمایل دارند بدانند هزینه لیپوساکشن شکم و پهلو چقدر است؟

هزینه عمل لیپوساکشن شکم و پهلو در سال 1403 چقدر است؟

اما قبل از هر چیز باید بدانید که لیپوساکشن یک روش کلی برای کاهش وزن نبوده و جایگزینی هم برای لاغری نیست. اگر دچار اضافه وزن هستید،  باید با رژیم غذایی و ورزش یا از طریق روش ‌های لاغری مانند جراحی بای پس معده لاغر شوید.

عوامل مختلفی بر هزینه لیپوساکشن شکم و پهلو تاثیر دارند: مانند وسعت ناحیه مورد نیاز برای جراحی، میزان تخصص و مهارت جراح، تکنیک های مختلف جراحی لیپوساکشن و محل جغرافیایی کلینیک یا بیمارستانی که در آن قرار است، جراحی کنید.

با این وجود حداقل هزینه لیپوساکشن شکم و پهلو معادل 30 میلیون تومان در سال 1402 است که البته این قیمت به عوامل متعددی بستگی دارد. به شکل تخمینی هم می توان گفت هزینه جراحی لیپوساکشن شکم و پهلو بین 30 تا 50 میلیون تومان در نوسان است.

پس از لیپوساکشن شکم، بدن شما نسبت به گذشته حدود ۷۰ درصد کمتر سلول‌ های چربی در ناحیه شکم دارد. اما این بدان مفهوم نیست که هر چه می‌خواهید بخورید و چاق نشوید. بلکه مهم است که مراقبت ‌های پس از لیپوساکشن را هم رعایت کنید.

هزینه عمل لیپوساکشن شکم و پهلو در سال 1403 چقدر است؟

دکتر مهدی فراهانی

دکتر مهدی فراهانی متخصص جراحی جنرال و زیبایی با سابقه بیش از ۲۰ سال ارائه خدمات تخصصی و انجام بیش از ۲۰۰۰ عمل جراحی موفق می باشد.ما فقط یک مرکز جراحی و زیبایی معمولی نیستیم ، بلکه ارائه دهنده خدمات پزشکی هستیم که با آن ها میتوانید زندگی بهتری را تجربه کنید.لطفا،حتما قبل از انجام هر گونه خدمات زیبایی و جراحی ، مشاوره تخصصی و رایگان مرکز جراحی دکتر مهدی فراهانی را تجربه کنید.

برای مشاوره با دکتر مهدی فراهانی کلیک کنید تا با شما تماس بگیریم.

هزینه عمل لیپوساکشن شکم و پهلو در سال 1403 چقدر است؟

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۲۶۶۵۴۱۶۴

۰۹۱۹۸۳۷۳۸۷۸

هزینه عمل لیپوساکشن شکم و پهلو در سال 1403 چقدر است؟

نمونه ها را از اینستاگرام دنبال کنید.

@dr_mahdi_farahani

هزینه عمل لیپوساکشن شکم و پهلو در سال 1403 چقدر است؟

drmahdifarahani.com

هزینه عمل لیپوساکشن شکم و پهلو در سال 1403 چقدر است؟

سوالات متداول

آیا با لیپوساکشن دچار افتادگی پوست خواهیم شد؟

این مورد یکی از عوارض لیپوساکشن و کاهش وزن است که باید آن را با پزشک خود در میان بگذارید.

دوره نقاهت چقدر طول می کشد؟

اگر با بیهوشی عمومی انجام شده باشد بهتر از یک روز تحت نظر باشد و تا یک هفته استراحت کند.

آیا می توان بعد از عمل استعمال دخانیات کرد؟

از آن جایی که سیگار باعث رقیق شدن خون می شود از کشیدن آن قبل و بعد از عمل خودداری کنید.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج