۱۳۲۷۵۹۳
۲۶۴۳
۲۶۴۳
پ

روش‌های نابود کردن لکه‌های روی مبل

مبلمان خانه همیشه در معرض کثیف شدن قرار دارد، به ویژه اگر خانه‌ تان پر رفت و آمد است یا کودکان پر جنب‌و‌جوشی در خانه دارید، ولی ناراحت نباشید؛ لکه‌های روی مبل را می‌توانید با استفاده از ترفندهای ساده تمیز کنید.

خراسان: مبلمان خانه همیشه در معرض کثیف شدن قرار دارد، به ویژه اگر خانه‌ تان پر رفت و آمد است یا کودکان پر جنب‌و‌جوشی در خانه دارید، ولی ناراحت نباشید؛ لکه‌های روی مبل را می‌توانید با استفاده از ترفندهای ساده تمیز کنید.

  چند نکته مهم

 وقتی لکه‌ای روی مبل ایجاد می‌شود، بهتر است در اولین زمان ممکن به فکر تمیز کردن آن باشید زیرا هر نوع لکه ای هرچقدر بیشتر باقی بماند، سخت‌تر پاک می‌شود.

  اگر ماده‌ای روی مبلمان ریخته است، در ابتدا آن را با استفاده از پارچه‌ای تمیز، جاروبرقی یا کاردک از روی مبل تمیز کنید. مثلا اگر روی مبل غذای چرب ریخته، در ابتدا آن را با قاشق بردارید و سپس اقدام به تمیز کردن لکه‌ چربی به جا مانده کنید.

  برای استفاده از هر نوع شوینده و پاک کننده، بهتر است در ابتدا آن را در بخشی از پارچه مبل که دیده نمی‌شود امتحان کنید تا مطمئن شوید که به پارچه آسیب نمی‌زند.

روش‌های نابود کردن لکه‌های روی مبل

  بعد از تمیز کردن لکه مبل با شوینده مناسب، بهتر است آن را در معرض هوا قرار دهید تا به خوبی خشک شود. اگر امکان این کار را ندارید، مبل را در معرض هوای کنار پنجره قرار دهید.

  تمیز کردن لکه‌ جوهر از روی مبل

برای تمیز کردن لکه‌ خودکار ابتدا کمی پارچه‌ مبل را خیس کنید و سپس نمک را روی قسمت لکه بپاشید و سپس با پارچه تمیز پاک کنید. با استفاده از گوش پاک کن، الکل را روی لکه بکشید و چند بار این کار را با گوش پاک کن تمیز تکرار کنید. در انتها، با استفاده از حوله سطح آن را تمیز کنید.

  تمیز کردن لکه روغن از روی مبل

جوش شیرین یکی از مواد تمیز کننده چربی روی مبل است. آن را روی لکه‌ چربی بپاشید و بعد از حدود 20 دقیقه با جاروبرقی از روی مبل جمع کنید. سپس با یک پارچه تمیز و مرطوب، لکه را به طور کامل پاک کنید. استفاده از آب و مایع ظرف شویی راهکار بعدی است. یک کف ملایم با آب و مایع یا صابون بسازید و با یک اسفنج یا پارچه تمیز روی لکه بکشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج