۱۳۲۷۷۸۵
۲۵۲۴
۲۵۲۴
پ

کنایه سنگین روسیه به اعتراضات فرانسه

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه یکشنبه شب خطاب به مقامات فرانسوی گفت: اکنون وقت آن رسیده است تا تمام یادداشت‌ها و نصایحی را که برای ما می‌فرستادید را آویزه گوش خود کنید.

ایرنا: ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه یکشنبه شب خطاب به مقامات فرانسوی گفت: اکنون وقت آن رسیده است تا تمام یادداشت‌ها و نصایحی را که برای ما می‌فرستادید را آویزه گوش خود کنید.

کنایه سنگین روسیه به اعتراضات فرانسه

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در یادداشتی در کانال تلگرام خود با اشاره به اعلامیه اتحادیه پلیس فرانسه مبنی بر اینکه دولت این کشور باید برای آرام شدن اوضاع دست از التماس کردن برداشته و با استفاده از زور گام‌های موثری بردارد، نوشت: خویشتنداری کاذبی که غربی‌ها مدعی آن هستند، در حال فروپاشی است.

زاخارووا افزود: لیبرالیسم تضادهایی را نشان می‌دهد که با زندگی ناسازگار است. وی تصریح کرد: اکنون وزارت خارجه فرانسه صرفاً موظف است تمام یادداشت‌ها و نصایح گذشته خود خطاب به روسیه، چین و ایران را بگیرد و آویزه گوش خود کند.

تازه‌ترین آمار وزارت کشور فرانسه تعداد بازداشت‌های پنجمین شب ناآرامی‌ها (شنبه شب) در این کشور را ۷۱۹ مورد اعلام کرده است. این در حالیست که ژرال دارمنن وزیر کشور فرانسه از استقرار ۴۵ هزار پلیس و نیروی انتظامی برای کنترل ناآرامی‌ها در پنجمین شب متوالی خبر داده بود.

در جریان اعتراضات شب گذشته ، ۵۷۷ خودرو و ۷۴ بنا به آتش کشیده شد. ۸۷۱ آتش‌سوزی پراکنده نیز در معابر و سطح شهرها گزارش شد. شب گذشته همچنین ۱۰ کمیساریا، ۱۰ ژاندارمری و ۶ پست پلیس شهری مورد حمله معترضان قرار گرفت.

سه‌شنبه گذشته، «ناهل م» ۱۷ ساله راننده خودرویی بود که به فرمان توقف پلیس بی‌توجهی کرد و پلیس موتورسوار از پنجره راننده به وی شلیک کرد و او را کشت.

این اتفاق در شهر نانتر فرانسه خشم مردم را برانگیخت و مساله مجوز پلیس در استفاده از خشونت و سلاح گرم علیه مردم عادی را به صدر اخبار و تحلیل‌ها آورد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج