adexo3
۱۳۲۸۴۹۶
۲۷۱۷
۲۷۱۷
پ

این فیات جذاب را فقط با ۵۰۰ میلیون سوار شوید!

کسانی که اهل انیمیشن هستند، احتمالا نام توپولینو را از انیمیشن ماشین‌ها ۲ به خاطر داشته باشند.حالا فیات، نسل جدید این میکرو کار جذاب را در دنیای واقعی معرفی کرده است.

خبرآنلاین: کسانی که اهل انیمیشن هستند، احتمالا نام توپولینو را از انیمیشن ماشین‌ها ۲ به خاطر داشته باشند.حالا فیات، نسل جدید این میکرو کار جذاب را در دنیای واقعی معرفی کرده است.

پس از یک پیش نمایش کوتاه، بیش از یک ماه پیش، فیات به طور کامل از کوچکترین وسیله نقلیه الکتریکی خود، چهار چرخه توپولینو با طول ۲.۵۳ متر رونمایی کرد.

این فیات جذاب را فقط با ۵۰۰ میلیون سوار شوید!

فیات توپولینو که بر اساس سیتروئن امی ساخته شده است، با طراحی‌های متفاوت جلو و عقب معرفی شده تا شبیه فیات به نظر برسد.به امثال خودروهایی مثل توپولینو با این ابعاد کوچک، میکروکار می‌گویند.

این فیات جذاب را فقط با ۵۰۰ میلیون سوار شوید!

فیات توپولینو در دو مدل بدنه به فروش می‌رسد؛ Topolino بسته برای شهر و Topolino Dolcevita روباز با تم ساحلی. دومی دارای سقف بزرگ پارچه‌ای و طناب به جای درها، در میان چیزهای دیگر است.

این فیات جذاب را فقط با ۵۰۰ میلیون سوار شوید!

هر دو نسخه در ایتالیا ۱۰٬۷۷۰ دلار قیمت دارند که Topolino را تقریباً گران‌تر از سیتروئن امی پایه می‌کند.با این حال، فیات با سطوح بالاتری از تجهیزات نسبت به Ami و Opel Rocks Electric ارائه می‌شود.به عنوان مثال، توپولینو مجهز به یک قفسه چمدان کرومی، جعبه Dolcevita است که یک نوار پارچه‌ای کاربردی است که در داخل آن می‌توان وسایل شخصی را روی آن قرار داد، و یا آینه‌های کرومی قدیمی.

این فیات جذاب را فقط با ۵۰۰ میلیون سوار شوید!

گزینه‌های قابل سفارش شامل دوش برای شستشو پس از یک روز در ساحل، برچسب‌های چوبی با جلوه‌های چوبی روی درهای مدل بسته و برچسب‌های راه راه روی سقف مدل Dolcevita است.فیات همچنین پنج لوازم جانبی اختیاری را ارائه می‌کند: یک کیف جادار، یک فن USB، یک بلندگوی بلوتوثی، یک بطری آب حرارتی برای نوشیدنی‌های سرد و گرم، و دو روکش صندلی که در صورت نیاز به عنوان حوله‌های نرم ساحل عمل می‌کنند.

این فیات جذاب را فقط با ۵۰۰ میلیون سوار شوید!

صرف نظر از مدلی که انتخاب می‌کنید، Verde Vita تنها رنگ بدنه موجود است.همانند سیتروئن امی، توپولینو می‌تواند توسط افراد ۱۴ ساله به شرط داشتن گواهینامه موتور سیکلت رانده شود، اما در اکثر بازارهای اروپایی می توان آن را از سن ۱۶ سالگی راند.

این فیات جذاب را فقط با ۵۰۰ میلیون سوار شوید!

حداکثر سرعت آن به ۴۵ کیلومتر در ساعت محدود شده است و برد رانندگی تا ۷۵ کیلومتر پس از هربار شارژ، به لطف یک باتری ۵.۴ کیلووات ساعتی است که ظرف ۴ ساعت از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود. رزرو برای توپولینو کوچک این هفته در ایتالیا و فرانسه افتتاح شد و انتظار می رود اولین تحویل تا پایان سال در بازار داخلی آن انجام شود.

این فیات جذاب را فقط با ۵۰۰ میلیون سوار شوید!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج