اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۲۹۳۰۳
۱۲۱۴
۱۲۱۴
پ

شاسی بلند برقی چری eQ۷ در راه است

شاسی بلند برقی چری eQ۷ مدتی دیگر در بازار چین به عرضه می‌رسد. اس یو وی الکتریکی ای کیو ۷ پیشرانه ۲۱۰ اسب بخاری و امکانات ایمنی فراوانی دارد.

گجت‌نیوز نوشت: شاسی بلند برقی چری eQ7 مدتی دیگر در بازار چین به عرضه می‌رسد. اس یو وی الکتریکی ای کیو 7 پیشرانه 210 اسب بخاری و امکانات ایمنی فراوانی دارد.

خودروساز مطرح چینی چری از شاسی بلند الکتریکی eQ۷ رونمایی کرد که بر پایه پلتفرم تمام‌الکتریکی آلومینیومی آن توسعه پیدا کرده است. این شاسی بلند که در محدوده قیمت ۲۱ هزار و ۸۰۰ تا ۲۹ هزار و ۱۰۰ دلار قرار می‌گیرد، چند روز دیگر از خط تولید چری بیرون می‌آید. در ادامه طراحی، مشخصات فنی و امکانات آن را مرور می‌کنیم.

معرفی شاسی بلند برقی eQ۷ چری

شاسی بلند برقی چری eQ7 در راه است

نمای جلو شاسی بلند برقی چری eQ7 المان‌هایی نظیر چراغ‌های دو قسمتی، ادغام چراغ‌ها با دو ورودی در دو گوشه سپر و ورودی پایینی ذوزنقه‌مانند دارد. در نمای کناری این شاسی بلند برقی چینی، ستون‌ها با سقف مشکی باعث شده‌اند سقف حالتی اصطلاحاً شناور به خود بگیرد؛ این طراحی ظاهری اسپرت‌تر به خودرو می‌دهد. البته اگر دستگیره‌های درب از نوع مسطح بیرون‌پر بودند، احتمالاً این ناحیه حتی مرتب‌تر می‌شد. نمای عقب هم همان‌طور که انتظار می‌رود، متشکل از چراغ‌های عقب سرتاسری و سپر با طراحی دو رنگ است

چری ای کیو ۷ با طول ۴۶۷۵ میلی‌متر، عرض ۱۹۱۰ میلی‌متر، ارتفاع ۱۶۶۰ میلی‌متر و فاصله ۲۸۳۰ میلی‌متری بین دو محور، شاسی بلندی سایز متوسط در نظر گرفته می‌شود. صندوق جلو این محصول الکتریکی چری ۴۰ لیتر فضا دارد و در کل خودرو ۲۷ محفظه مختلف برای نگهداری اشیاء اختصاص داده شده. ضمن اینکه وزن خالص این خودرو بدون هرگونه سرنشین و باری، ۱۸۵۰ کیلوگرم اعلام شده است.

شاسی بلند برقی چری eQ7 در راه است

در کابین این محصول جدید چری مثل خیلی از خودروهای چینی دیگر، نمایشگر عریض دوگانه ۲۴.۶ اینچی قرار گرفته که نمایشگر مختص به سیستم اطلاعات و سرگرمی و صفحه آمپر دیجیتال را در خود جا داده است. سیستم تهویه خودکار، سیستم تصفیه هوا، پشتیبانی از فرمان صوتی، نورپردازی داخلی ۶۴ رنگ، ۲ جالیوانی، صفحه‌های شارژ بی‌سیم و سقف پانوراما از جمله امکانات کابین این خودرو هستند که جای اشاره دارند. علاوه بر این‌ها صندلی‌ها از گرمایش و تهویه برخوردارند و سرنشین جلو هم می‌تواند از قابلیت ماساژ صندلی خود استفاده کند.

شاسی بلند برقی چری eQ7 از یک موتور الکتریکی با خروجی حدود 210 اسب بخار بهره می‌برد که نیرو محرکه آن به محور عقب منتقل می‌شود. این موتور از یک باتری لیتیم آهن فسفات تغذیه می‌کند که در مقطع کنونی شعاع حرکتی آن مشخص نیست و علاوه بر این، سقف سرعت 180 کیلومتر بر ساعتی دارد. بنا به گفته چری، این خودرو 4 حالت رانندگی، 2 حالت ترمز و 3 حالت فرمان را در اختیار راننده قرار می‌دهد. همچنین با بیش از 20 قابلیت کمک‌راننده پیشرفته، رانندگی را برای راننده آسان‌تر می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج