۱۳۲۹۶۴۶
۲۸۹
۲۸۹
پ

رپورتاژ آگهی

چگونه می‌توان به مبالغ مختلف شارژ رایتل دسترسی داشت؟

خرید شارژ رایتل از چه راه‌هایی امکان‌پذیر است و چگونه می‌توان به مبالغ مختلفی که این اپراتور برای مشترکین خود ارائه می‌دهد دسترسی پیدا کرد؟

شما می‌توانید شارژ رایتل را به‌صورت فیزیکی خریداری کنید. البته این شیوه قدیمی است و دست شما را برای خرید مبلغ‌های مختلف باز نمی‌گذارد. به همین دلیل نیز استفاده از راه‌کارهای جدید و نوین توصیه می‌شود.

اما چه روش‌هایی در زمان حال برای تهیه شارژ رایتل وجود دارد که علاوه‌بر دسترسی به مبلغ‌‌های مختلف، دردسری نیز برای کاربران به‌همراه نداشته باشد؟ برای آشنایی با این راه‌کار و همچنین درک بهتر دلیل استفاده از آن تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. 

چگونه می‌توان به مبالغ مختلف شارژ رایتل دسترسی داشت؟

روش سنتی افزایش شارژ رایتل

در گذشته برای شارژ سیم‌کارت‌های مختلف باید از کارت شارژهایی که اپراتورها ارائه می‌دادند استفاده می‌کردیم. رایتل نیز از این قاعده پیروی می‌کرد اما محدودیت‌های این روش باعث شد به‌تدریج راه‌کارهای تازه‌ای به‌وجود بیاید.

منظور از محدودیت عدم توانایی در انتخاب مبلغ دل‌خواه بود. یعنی شما تنها می‌توانستید سیم‌کارت خود را با استفاده از کارت‌های 1000 تا 5000 تومانی شارژ کنید. اگر این مبالغ نیاز شما را برطرف نمی‌کردند باید چندین شارژ خریداری می‌کردید.

در کنار همه این موارد نحوه تهیه شارژ رایتل نیز کم دردسر نداشت. برای تهیه کارت شارژ شما باید به فروشگاه‌ها و مغازه‌های مختلف مراجعه می‌کردید. این موضوع باعث اتلاف وقت و انرژی افراد می‌شد. همچنین احتمال بسته بودن مغازه‌ها در زمان‌های خاص وجود داشت.

چگونه می‌توان به مبالغ مختلف شارژ رایتل دسترسی داشت؟

ظهور روش‌های آنلاین و راحتی در خرید شارژ رایتل

با توجه به سختی‌هایی که روش خرید شارژ به‌صورت حضوری داشت؛ روش‌های مختلفی برای کوتاهی این مسیر به‌وجود آمد که راه‌کارهای آنلاین را می‌توان بهترین آنها دانست.

البته روش‌های آنلاین نیز خود شامل موارد مختلفی هستند که هر کدام مزایا و معایب خاصی دارند. به همین دلیل نیز انتخاب بهترین راه می‌تواند کمی مشکل باشد. نگران نحوه یافتن این روش نباشید چرا که آن را معرفی می‌کنیم.

سوپراپلیکیشن تاپ؛ آسان‌ترین راه برای خرید شارژ

تاپ امکانات مختلف بانکی و غیربانکی به کاربران خود ارائه می‌دهد. با استفاده از سوپراپلیکیشن یا وب‌سایت تاپ می‌توانید علاوه‌بر دسترسی به خدمات مختلف آن، به‌راحتی شارژ رایتل مورد نیاز خود را تهیه کنید.

سرعت بالا و امنیت از جمله ویژگی‌های تاپ هستند. پیش از اینکه دیگر خدمات و سرویس‌های این اپلیکیشن را بررسی کنیم بهتر است با نحوه تهیه شارژ از طریق و‌سایت و اپلیکیشن آشنا شویم.

چگونه می‌توان به مبالغ مختلف شارژ رایتل دسترسی داشت؟

نحوه خرید شارژ با استفاده از اپلیکیشن تاپ

اگر تاپ را روی موبایل خود نصب دارید آن را باز کنید و روی گزینه شارژ بزنید. در کادری که بالای صفحه وجود دارد شماره تلفن خود را وارد کنید. لازم به ذکر است امکان خرید شارژ برای دیگر اپراتورهای مطرح یعنی همراه اول و ایرانسل نیز در تاپ وجود دارد.

همچنین می‌توانید از قسمت آیکون، وارد لیست مخاطبین شوید و برای دوستان یا هر فردی که مد نظر دارید شارژ خریداری کنید. پس از انتخاب شماره، تاپ به‌صورت خودکار اپراتور را تشخیص می‌دهد و شما باید مبلغ مورد نظر را تا سقف 50.000 تومان انتخاب کنید. در مرحله بعد ورود اطلاعات کارت بانکی الزامی است.

نحوه خرید شارژ با استفاده از وب‌سایت تاپ

برای خرید شارژ رایتل از طریق وب‌سایت، ابتدا وارد سایت این مجموعه شوید و روی گزینه خرید شارژ کلیک کنید. حال با صفحه‌ای روبه‌رو هستید که باید اطلاعات را در آن وارد کنید.

کادر اول مختص شماره‌ای است که می‌خواهید شارژ برای آن ارسال شود. سپس باید در بین مبلغ‌های موجود یکی را به‌دل‌خواه انتخاب کرد. همچنین می‌توانید به‌صورت دستی مبلغی با مضرب 1000 ریال وارد کنید.

در این روش لازم است شماره‌ای برای ارسال رسید در کادر پایین صفحه وارد کنید و پس از وارد کردن کد امنیتی، روی کادر خرید شارژ بزنید تا وارد صفحه پرداخت شوید. پس از وارد کرد اطلاعات و تسویه مبلغ، سیم‌کارت شما یا فرد مورد نظرتان شارژ خواهد شد. 

سوپراپلیکیشن تاپ را بهتر بشناسیم

در تاپ بیش از 73 سرویس کاربردی وجود دارد. یعنی شما با نصب این سوپراپلیکیشن هوشمند قرار نیست فقط به تهیه شارژ بپردازید بلکه می‌توانید بسیاری از فعالیت‌ها را با کمک آن، به‌صورت آنلاین و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

از این خدمات می‌توان به امکان افتتاح حساب، پرداخت قبوض، خدمات بیمه، کارت‌به‌کارت، پرداخت خلافی، پرداخت عوارضی، خرید انواع بلیت، رزرو نوبت پزشک، رزرو نوبت روان‌شناس، ثبت نام سجام، ثبت چک صیادی، مشاهده موجودی، خرید بسته اینترنت، خرید بلیت امکان گردشگری، بیمه بدنه، بیمه شخص ثالث، عوارض سالیانه خودرو و بررسی قیمت روز خودرو اشاره کرد.

جمع‌بندی

برای خرید شارژ رایتل بهتر است از روش‌های آنلاین استفاده کنیم. درواقع روش‌های قدیمی علاوه‌بر اینکه سخت و وقت‌گیر بودند به ما حق انتخاب چندانی نمی‌دادند و باید کارت شارژ را با قیمت‌های ثابت خریداری می‌کردیم.

با استفاده از روش‌های آنلاین مانند اپلیکیشن تاپ یا وب‌سایت آن می‌توانید سیم‌کارت رایتل، همراه اول یا ایرانسل خود را با مبالغ مختلف و در کوتاه‌ترین زمان شارژ کنید. این اپلیکیشن بیش از 73 سرویس دیگر نیز برای کاربران فراهم کرده است تا برای انجام تراکنش‌های مختلف دیگر نیازی به صرف وقت خود نداشته باشید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج