۱۳۳۰۳۵۷
۳۵۰۹
۳۵۰۹
پ

اوکراین در جنگ شکست خورد!

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در یک نشست مطبوعاتی دو بار به شکل سهوی و ظاهرا ناخواسته گفت که اوکراین در جنگ با روسیه متحمل یک شکست استراتژیک شده است.

ایسنا: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در یک نشست مطبوعاتی دو بار به شکل سهوی و ظاهرا ناخواسته گفت که اوکراین در جنگ با روسیه متحمل یک شکست استراتژیک شده است.

متیو میلر، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست مطبوعاتی خود به خبرنگاران گفت: «ما باور داریم که این جنگ برای "اوکراین" یک شکست استراتژیک بوده است.» خبرنگاران که مطمئن بودند منظور این سخنگو روسیه است، به او فرصت دادند تا خود را اصلاح کند، اما میلر باز هم اشتباه کرد و گفت: «آه متأسفم، ببخشید، منظورم شکست استراتژیک برای اوکراین است! ممنونم که اصلاحم کردید.»

خبرنگاران حاضردر صحنه این بار هم تعجب کردند و در این فکر فرو رفتند که نکند منظور سخنگوی وزارت خارجه آمریکا واقعاً شکست اوکراین باشد؛ اما میلر بالاخره خود را جمع کرد و گفت: «آه دوباره اشتباه کردم! یک هفته است که پشت این تریبون نایستاده‌ام! گویا کمی دست و پایم را گم کرده‌ام!»

این ظاهرا «لغزش زبانی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در حال روی داد که واشنگتن در ماه‌های گذشته به ستایش قدرت نظامی اوکراین و حمایت نظامی گسترده غرب از کی‌یف پرداخته است؛ از جمله مهمات خوشه‌ای که جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا جمعه هفته گذشته وعده ارسالش را به اوکراین داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج