اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۰۵۵۶
۲۳۲۷
۲۳۲۷
پ

شیب کاهش قیمت‌ها تندتر می‌شود؟

قیمت خودرو امروز ۲۰ تیر ماه در اغلب محصولات کاهشی گزارش شد. در این میان بودند خودروهایی که افزایش اندک و یا ثبات قیمتی را تجربه کردند.

تجارت نیوز: قیمت خودروها امروز ۲۰ تیر ماه با گذشت یک روز پس از انتشار مصوبه تغییر قیمت شورای رقابت، روند نزولی را در اغلب محصولات طی کرد. اما در این میان، خودروهایی به چشم می‌خورد که افزایش و یا ثبات قیمتی داشتند.

اکثر خریداران خودرو از سامانه یکپارچه، چشم به راه تکمیل وجه با قیمت‌های قبلی بودند. اما با افزایش قیمت درب کارخانه خودروها، آن دسته از افرادی نیز که پس از کاهش قیمت‌ها در بازار آزاد انصراف نداده بودند، به فکر انصراف افتاده‌اند.

شیب کاهش قیمت‌ها تندتر می‌شود؟

با این حال اگر تغییری در نرخ ارز صورت نگیرد و رکود بازار خودرو ادامه دار باشد، احتمال دارد که تولید کننده با مشکل جدی نبود متقاضی روبه رو شود.

با توجه به قیمت‌های اعلامی وب‌سایت کارنامه، قیمت خودرو امروز نیز با تغییراتی همراه بود.

قیمت خودرو در تعداد زیادی از محصولات کاهشی و در تعدادی دیگر ثابت است. اما در این میان محصولاتی به چشم می‌خورد که افزایش اندکی تجربه کردند.

پراید 111 به عنوان ارزان‌ترین هاچ‌بک داخلی که روز گذشته پس از مدت‌ها ثبات قیمتی، کاهش 10 میلیونی را تجربه کرده بود؛ امروز بدون هیچ تغییری در نرخ 330 میلیون تومانی معامله شد.

کوئیک دنده‌ای S نیز، روز گذشته یک میلیون تومان کاهش داشت و امروز دقیقاً یک میلیون تومان دیگر کاهش یافته و به نرخ 355 میلیون تومان رسید. این هاچ‌بک سایپا با شیب بسیار کمی درحال کاهش قیمت است.

پژو 206 تیپ 3 پاناروما رکورد دار کاهش قیمت میان تولیدات داخلی است. این هاچ‌بک ایران خودرو که روز گذشته دو میلیون تومان کاهش قیمت داشت، امروز با 6 میلیون تومان دیگر کاهش به کانال 549 میلیون تومان سقوط کرد.

اما تارا دنده اتوماتیک، تنها محصول داخلی بود که با افزایش قیمت اندکی همراه بود. این سدان لوکس ایران خودرو با 4 میلیون تومان افزایش، به قیمت 816 میلیون تومان رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج