اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۱۲۶۱
۳۵۵۶
۳۵۵۶
پ

قتل وحشتناک ۲ مرد کرمانشاهی در تیراندازی

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: فردی که به علت قتل و نقص عضو ۴ نفر تحت تعقیب بود، در درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی کشته شد.

رکنا: رئیس پلیس آگاهی استان گفت: فردی که به علت قتل و نقص عضو ۴ نفر تحت تعقیب بود، در درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی کشته شد.

   قتل وحشتناک 2 مرد کرمانشاهی در تیراندازی

 

 سرهنگ "علی کرمی" در تشریح این خبر بیان داشت : در تاریخ 23 خرداد ماه سال جاری ، مردی 44 ساله در یکی از مناطق روستایی شهرستان کرمانشاه به دنبال اختلاف با یکی از خانواده های روستا ، با استفاده از سلاح شکاری اقدام به تیراندازی کرده که در اثر این تیراندازی 2 مرد 74 و 45 ساله به قتل رسیده و 2 فرد دیگر نیز زخمی شدند .

این مقام انتظامی ادامه داد : متهم که فردی سابقه دار بود ، پس از ارتکاب قتل متواری شده بود ، که در این رابطه دستگیری وی با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت .

وی افزود : سرانجام پس از گذشت حدود یک ماه پیگیری شبانه روزی و اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده ماموران پرونده ، مخفیگاه متهم در خانه باغی واقع در یکی از مناطق روستایی استان کردستان شناسایی و پس از انجام هماهنگی های قضایی، با توجه به حساسیت موضوع تعداد 3 تیم از کارکنان مجرب پلیس آگاهی با همراهی تیم هایی از انتظامی استان کردستان برای دستگیری وی به محل اعزام شدند .

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه اضافه کرد : در این راستا مخفیگاه متهم که در دامنه یک کوه قرار داشت مورد محاصره قرار گرفت ، اما وی با اطلاع از حضور ماموران در محل ، بلافاصله با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرد .

سرهنگ کرمی ضمن اشاره به هشدار و توصیه ماموران به متهم برای تسلیم شدن ، تصریح کرد : متهم بدون توجه به هشدارها به تیراندازی مستقیم به سمت ماموران ادامه داد ، که به همین علت ماموران نیز اقدام به تیراندازی متقابل به سمت متهم کردند .

وی افزود : پس از حدود 10 دقیقه درگیری و تیراندازی متقابل ، متهم مجروح و زمین گیر شد ، که در این راستا بلافاصله هماهنگی لازم برای انتقال وی به مراکز درمانی بعمل آمد ، اما علیرغم تلاش عوامل 115 ، قاتل تحت تعقیب فوت کرد . رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در خاتمه بیان داشت : از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح گرم و 35 عدد فشنگ کشف و ضمن تشکیل پرونده قضایی، مراتب کماکان تحت رسیدگی می باشد.


 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج