adexo3
۱۳۳۱۷۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دردسر اینستاگرام برای مریلا زارعی!

گروهی از جاعلان و سودجویان با ایجاد صفحات جعلی در شبکه های اجتماعی مجازی منتسب به هنرمندان، اقدام به انتشار تصاویری از آنان و حتی ضمیمه کردن یادداشتهایی می کنند!

بانی فیلم: گروهی از جاعلان و سودجویان با ایجاد صفحات جعلی در شبکه های اجتماعی مجازی منتسب به هنرمندان، اقدام به انتشار تصاویری از آنان و حتی ضمیمه کردن یادداشتهایی می کنند!

پس از فیس بوک و توئیتر، حالا نوبت به اینستاگرام رسیده که مورد سوء استفاده قرار گیرد و دستاویزی شود برای انتشار مطلب و عکس از قول هنرمندان و به ویژه بازیگران. در یکی از این موارد، صفحه ای در اینستاگرام به نام مریلا زارعی ایجاد شده و چنین مشی ای را پیش گرفته است. گردانندگان این صفحه جعلی در عکسی که به تازگی منتشر کرده اند، از قول مریلا زارعی نوشته اند که او در جریان فیلمبرداری «شیار 143» با خستگی زیادی به دلیل روزه گرفتن مواجه بوده است.

دردسر اینستاگرام برای مریلا زارعی!

در این تصویر زارعی را در کنار دو هنرمند خردسال فیلم می بینیم که لحظه ای چشمانش را بسته و در زیر آن نوشته شده: «ماه رمضان پارسال سر فیلمبرداری فیلم «شیار ۱۴۳» از خستگی و تشنگی زیاد خوابم برد!»

جالب آنكه اين صفحه دنبال كنندگان (فالوورهاي) زيادي هم دارد كه بي خبر از جعلي بودن آن براي زارعي پيغام مي گذارند!

این روش غیراخلاقی که با توجه به استقبال خیلی از هنرمندان و چهره های سرشناس از شبکه اشتراک گذاری عکس اینستاگرام ممکن است برای خیلی ها قابل باور به نظر برسد، قطعاً مشکلاتی را برای آنان ایجاد خواهد کرد.

ضمن اینکه زمینه را برای سواستفاده اشخاص ناشناس فراهم می کند. مهران مدیری، پیمان قاسم خانی، الناز حبیبی، هم از جمله هنرمندانی هستند که صفحات متعدد جعلی به نام آنان در اینستاگرام ایجاد شده. اما طبق اطلاع خبرنگار ما، زارعی این اقدام را از طریق مراجع قضایی پیگیری کرده و با ارجاع پرونده به پلیس فتا، زمینه برای برخورد با خاطیان فراهم شده است.

به نظر می رسد اطلاع رسانی هنرمندان درباره صحت و سقم این صفحات در گفت و گو با رسانه ها و تنویر افکار عمومی، می‌ تواند راه را برای بروز تخلفات بعدی و تکرار چنین حرکتهایی ببندد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج