۱۳۳۳۲۱۱
۵۱۳۹
۵۱۳۹
پ

دختر جنجالی سینمای جهان، مادر شد

لیندزی لوهان، ستاره پرحاشیه هالیوود که سال گذشته با مردی کویتی به نام بادر شاماس (Bader Shammas) ازدواج کرد حالا اولین فرزند خود را که یک نوزاد پسر است به دنیا آورده است.

روزیاتو: لیندزی لوهان، ستاره پرحاشیه هالیوود که سال گذشته با مردی کویتی به نام بادر شاماس (Bader Shammas) ازدواج کرد حالا اولین فرزند خود را که یک نوزاد پسر است به دنیا آورده است.

نماینده این بازیگر و خواننده ۳۷ ساله گفت: «لیندزی لوهان و شوهر سرمایه‌دارش، بادر شاماس، صاحب پسری زیبا و سالم به نام لوآی (Luai) شده‌اند.»

دختر جنجالی سینمای جهان، مادر شد

این نوزاد در دبی، جایی که این زوج زندگی می‌کنند به دنیا آمده است و گمان می‌رود که روز دوشنبه متولد شده باشد. لوآی یک نام عربی به معنای «حامی یا محافظ» است.

بر اساس گزارش‌ها اعضای خانواده لیندزی به زودی برای ملاقات با لوآی به دبی سفر خواهند کرد.

لیندزی لوهان که از سن بسیار کم پا به عرصه هنر گذاشت با بازی در فیلم های معروفی مانند جمعه های عجیب، دام والدین و دختران بدجنس به شهرت رسید. اما دستیابی سریع او به قله های شهرت برایش با هزینه‌هایی همراه بود؛ از اعتیاد به الکل و مواد مخدر گرفته تا مشکلاتی با والدینش که رسانه‌ای شدند.

با این حال لوهان بالاخره توانست زندگی خود را از منجلابی که در آن گرفتار آمده بود نجات دهد. او سه سال است که در دبی زندگی می‌کند.

دختر جنجالی سینمای جهان، مادر شد

در سال ۲۰۲۱ او با به اشتراک گذاشتن تصاویری از نامزدی اش با سرمایه‌داری به نام بادر شاماس، میلیون‌ها دنبال‌کننده خود در اینستاگرام را شگفت‌زده کرد. این زوج در آوریل ۲۰۲۲ با هم ازدواج کردند. یک سال بعد در مارس ۲۰۲۳ لوهان اعلام کرد که در انتظار اولین فرزندش با بادر است. او سپس در مصاحبه‌ای گفت: «ما برای ورود عضو جدید خانواده‌مان بسیار هیجان‌زده‌ایم و مشتاقانه فصل بعدی زندگی‌مان را انتظار می‌کشیم.»

یک منبع نزدیک ادعا کرده که بارداری لیندزی باعث پیوند دوباره والدینِ جداشده او نیز شده است. این منبع گفت: «آنها مدت‌ها بود که چنین چیزی را برای لیندزی می‌خواستند. همیشه به لیندزی گفته می‌شد که نمی‌تواند همسر، مادر و بازیگر باشد اما حالا این ستاره ثابت کرده که مخالفانش اشتباه می‌کردند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج