۱۳۳۳۲۸۲
۸۲۱۷
۸۲۱۷
پ

محتوای حمایت‌شده

بهترین پزشک برای لیفت صورت با نخ چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین پزشک برای لیفت صورت با نخ دارای ویژگی‌هایی است که برای انتخاب این پزشک باید به این ویژگی‌ها آشنا شوید.

بهترین پزشک برای لیفت صورت با نخ پزشکی است که از جدیدترین روش استفاده می‌کند. از آنجایی که زیبایی برای همه انسان‌ها به ویژه خانم‌ها مهم است، به روش‌های مختلف برای جوانسازی و زیبایی پوست صورت خود روی می‌آورند. لیفت از روش‌های نوینی است که مزایای بسیار زیادی دارد. جدیدترین روش، لیفت صورت با نخ است که نتایج آن مطلوب‌تر و بهتر از هر روش دیگری خواهد بود. البته هر روش مزایا و معایب خاص خود را دارد. بسیاری از روش‌های زیبایی نیاز به زمان بسیار زیادی خواهند داشت و قطعاً افراد زیادی این روش‌ها را نمی‌پسندند. اکنون برای آشنایی بیشتر با این روش زیبایی با ما همراه شوید.

بهترین پزشک برای لیفت صورت با نخ چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای مشاوره و اطلاع از هزینه لیفت با نخ دکتر سهراب فتحی همین حالا تماس بگیرید.

۸۸۶۴۷۲۷۸- ۰۲۱

۰۹۳۸۴۰۸۵۱۱۰

بهترین پزشک برای لیفت صورت با نخ

بسیاری از افراد به دلیل مشکلات ژنتیکی و یا حتی برخی از بیماری‌ها با افتادگی شدید پوست مواجه هستند. این افراد می‌توانند با لیفت صورت به روش‌های مختلف جوانی را به خود هدیه دهند. روش‌های بسیار زیادی برای لیفت صورت وجود دارد اما یکی از به صرفه‌ترین و مناسب‌ترین روش‌ها لیفت صورت با نخ است. این روش جدید برای جراحی قسمت‌های مختلف صورت و رفع افتادگی آنها انجام می‌شود. اگر دچار پیری و افتادگی پوست هستید، یا خط اخم دارید می ‌توانید با این بهترین روش درمان جدید صورت خود را زیباتر کنید. این لیفت با نخ‌های بسیار کوچک و ظریفی انجام می‌شود. برای زیبایی صورت امروزه لیفت با نخ بسیار رواج دارد. در واقع با کشیدن پوست توسط نخ‌ها پوست تحریک به کلاژن سازی و جوانسازی می‌شود. همچنین باعث تجزیه و تحلیل چربی نیز خواهد شد.

سفت کردن پوست یکی از مهم‌ترین مزایای این روش لیفت است که افراد بسیار زیادی برای سفت کردن پوست صورت خود به این روش وی می آورند. معمولاً برای کشیدن پوست از نخ‌های قابل جذب استفاده می‌کنند. تزریق این نخ‌ها به روش طب سوزنی و با کمک سوزن‌های مخصوصی انجام می‌شود. معمولاً برای از بین بردن چین و چروک و جوانسازی پوست این روش بیشتر کاربرد دارد. امروزه در سرتاسر جهان به ویژه ایران و البته کشور چین از لیفت صورت برای زیبایی استفاده می‌کنند. تاثیرات لیفت صورت زمانی ظاهر می‌شود که شما به بهترین پزشک برای لیفت صورت با نخ مراجعه کرده باشید. قطعاً انتخاب یک پزشک مناسب جزو اولین اقدامات قبل از لیفت است. امروزه پزشکان بسیار زیادی در این زمینه فعالیت دارند. تخصص و سابقه هر پزشکی و همچنین نتیجه کار آن و رضایت بیماران نشان از تبحر آن است. بهترین پزشک کسی است که بتواند به بهترین شکل ممکن لیف را با کیفیت بالایی انجام دهد.

بهترین پزشک برای لیفت صورت با نخ چه ویژگی‌هایی دارد؟

انواع نخ لیفت صورت

برای لیفت صورت ابتدا باید با بهترین پزشک برای لیفت صورت با نخ مشورت داشته باشید. چرا که از نخ‌های مختلفی برای لیفت استفاده می‌کنند. این نخ‌ها ممکن است از جنس‌های مختلف با مزایای متنوعی باشند. قطعاً که تاثیرگذاری هر یک از نخ‌ها با یکدیگر تفاوت دارد.

بهترین پزشک برای لیفت صورت با نخ چه ویژگی‌هایی دارد؟

• نخ های جذبی به عنوان یکی از پرکاربردترین نخ‌های لیفت صورت محسوب می‌شوند. همانگونه که از نام این نخ‌ها مشخص است، پس از طی یک مدت زمانی این نخ‌ها به خودی خود جذب خواهند شد. نخ‌های جذبی سازگار هستند و هیچ حساسیتی به وجود نمی‌آورد. از مهمترین مزایای استفاده از نخ‌های جذبی این است که جای آنها هرگز باقی نمی‌ماند. اما استفاده از نخ‌های جذبی قطعاً تاثیر و ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

• نخ‌های غیر جذبی نوع دیگری از نخ‌هایی است که به ندرت برای لیفت از آنها استفاده می‌کنند. این نخ‌ها غیرجذبی هستند و هرگز جذب پوست نمی‌شوند. پس از استفاده باید حتماً نخ‌ها را از بدن یا پوست صورت جدا نمایید.

بهترین پزشک برای لیفت صورت با نخ چه ویژگی‌هایی دارد؟

• نخ های ترکیبی نیز نوع خاصی از نخ‌های لیفت صورت هستند. بخشی از این نخ‌ها جذب پوست می‌شود اما بخشی از آنها نیز در تکه‌های بسیار ریزی در قسمت زیر پوست باقی میماند. برندهای بسیار متنوعی از این نخ‌ها در بازار وجود دارد. قطعاً که سطح کیفیت هر یک از نخ‌های ترکیبی شرکت‌های مختلف در یک حد مساوی نیست. این نخ‌ها به گونه‌ای هستند که طول آنها مخروطی شکل بوده و هرگز جذب پوست نمی‌شوند، اما نخ اصلی جذب خواهد شد. البته این مخروطی‌ها به حدی ریز هستند که هرگز نه بیرون می زنند و نه دیده می‌شوند. اگرچه در روزهای اول متوجه حضور این نخ‌ها در قسمت زیر پوست هستید اما به مرور زمان دیگر هیچ اثری از این نخ‌ها نبوده و آنها را احساس نمی‌کنید. البته این نخ‌ها نیز خود از جنس‌های مختلفی هستند.

نکات مهم لیفیت با نخ

لیفت یک روش کاملاً مناسب برای زیبایی صورت است. قطعاً مراجعه به بهترین پزشک برای لیفت صورت با نخ از بابت تاثیرگذاری روش، مهم است. پزشکان متخصص از بهترین روش و از بهترین نخ‌ها به بهترین شکل ممکن لیف را انجام می‌دهند. اما تنها انتخاب پزشک مناسب کافی نیست. چندین دستورالعمل وجود دارد که باعث می‌ شود دوره بهبودی پس از لیفت به بهترین شکل ممکن طی شود. در واقع برای جلوگیری از عفونت یا جابجایی نخ‌ ها باید این نکات در نظر گرفته شوند.

بهترین پزشک برای لیفت صورت با نخ چه ویژگی‌هایی دارد؟

• قبل از انجام لیفت سعی کنید حتما بخوابید. در صورت کم خوابی اگر دقت کرده باشید پوست شما کمی به حالت آویزان خواهد بود، اما در روزهای عادی چنین نیست.

• از آرایش کردن به هنگام لیفت صورت خودداری کنید. به دلیل اینکه بسیاری از کرم‌ها پوشاننده چین و چروک هستند، امکان خطا در لیفت وجود دارد.

• حتماً دوش بگیرید چرا که پوست شما تمیزتر به نظر می‌ رسد.

• در زمان انجام لیفت هرگز صورت خود را حرکت ندهید. ممکن است به دلیل حرکت ناگهانی سوزن به ناحیه‌ های دیگر صورت نظیر چشم ها فرو رود.

بهترین پزشک برای لیفت صورت با نخ چه ویژگی‌هایی دارد؟

• بعد از عمل لیفت، هرگز کمپرس یخ را به صورت مستقیماً روی محل لیفت قرار ندهید. به صورت غیر مستقیم و حدود ۵ دقیقه پس از هر نیم ساعت، کمپرس به صورت غیر مستقیم انجام شود.

• در روزهای اول لیفت به ویژه در شب‌های اول هنگام خوابیدن سر خود را به سمت بالا نگه دارید.

• سعی شود هیچگونه فشاری مستقیماً به قسمت صورت به ویژه محل بخیه‌ها وارد نشود.

• شستن صورت حداقل تا ۱۲ ساعت بعد از عمل ممنوع است.

• تا ۴۸ ساعت پس از عمل لیفت هیچگونه مواد الکلی مصرف نکنید.

• از دندان‌ها کمتر استفاده شود. سعی کنید غذاهای نرم بخورید. این فشار وارده ممکن است باعث باز شدن بخیه‌ها شود.

بهترین پزشک برای لیفت صورت با نخ چه ویژگی‌هایی دارد؟

نتیجه

در دنیای مدرن امروز زیبایی نیز مورد توجه است. زیبایی صورت تحت تاثیر شرایط و دلایل بسیار مختلفی می ‌تواند از بین برود. برای بازگرداندن زیبایی و یا احیای آن امروزه از روش‌های بسیار زیادی استفاده می ‌شود. افرادی که به دنبال جوانی و جلوگیری از پیری زودرس هستند، معمولاً از روش‌های موثری چون لیفت صورت با نخ استفاده می ‌کنند. اما کیفیت انجام کار و کیفیت مواد مورد استفاده برای لیفت صورت مهم است. از این رو مراجعه به بهترین پزشک، برای لیفت صورت با نخ نیز مورد توجه قرار می ‌گیرد. این روش یک روش جدید، مفید و کم هزینه است که در مدت زمان کوتاه و تنها یک جلسه نتیجه کار را مشاهده می ‌کنید. البته تجربه پزشک و مهارت آن در تاثیرگذاری آن اهمیت بسیار زیادی دارد. همچنین اینکه حین کار بهداشت باید رعایت شود.

اما شما عزیزان با بهترین پزشک‌های لیفت صورت آشنا هستید؟ برای انجام لیفت صورت تحت نظر پزشکان متخصص و حرفه‌ای همین حالا با ما تماس بگیرید. همچنین کادر متخصص این مجموعه میزبان پاسخگوی سوالات و نظرات شما کاربران عزیز هستند.

بهترین پزشک برای لیفت صورت با نخ چه ویژگی‌هایی دارد؟

دکتر سهراب فتحی (کلینیک تابا)

دکتر سهراب فتحی متولد ۱۳۴۹ در شهر تبریز هستم. در سال ۱۳۶۷ تحصیلات متوسطه را در تبریز با نمرات ممتاز به پایان رساندم و در همان سال وارد دانشکده پزشکی شدم. در سال ۷۴ با درجه ممتاز از دانشگاه علوم پزشکی تبریز فارغ التحصیل شده و به آموزش‌های تخصصی پوست و مو پرداختم و از سال ۱۳۷۵ در مطب شخصی به فعالیت و ویزیت بیماران مشغولم. در این مدت هزاران بیمار را ویزیت و درمان نموده و بیش از دو هزار مورد جراحی سرپایی انجام داده ام. شرکت و سخنرانی در سمینار‌های مختلف آموزشی و تالیف مقالات علمی از افتخارات اینجانب است. آشنایی با هنر نقاشی و طراحی به من این امکان را داده تا با بینش متفاوت به امر زیبایی به دنبال موفق‌ترین و موثرترین راه‌های بازیابی جوانی و زیبایی انسان باشم.

اینجانب علاوه بر آشنایی با جدیدترین تکنولوژی‌های مورد استفاده در درمان بیماری‌های پوستی و جوانسازی پوست و مو دوره اکادمیک لیزر پزشکی را از آکادمی لیزر روسیه و دانشگاه تهران و دوره طب هومیو پاتی را از دانشگاه تهران و دوره کاشت موی طبیعی به روش سیفر را از کمپانی مدیکامات فرانسه اخذ نموده ام. مهمترین امتیاز کلینیک ما حضور مستمر من و انجام تمام مراحل کار توسط اینجانب است. تیم مجرب و متعهد همکاران نیل به بهترین نتیجه درمانی را تضمین میکند.

برای مشاوره و نوبت دهی کلیک کنید.

بهترین پزشک برای لیفت صورت با نخ چه ویژگی‌هایی دارد؟

همین حالا تماس بگیرید.

۸۸۶۴۷۲۷۸- ۰۲۱

۰۹۳۸۴۰۸۵۱۱۰

بهترین پزشک برای لیفت صورت با نخ چه ویژگی‌هایی دارد؟

نمونه های بیشتر را از اینجا دنبال کنید.

@dr.sohrabfathi

بهترین پزشک برای لیفت صورت با نخ چه ویژگی‌هایی دارد؟

www.tehranhairart.com

بهترین پزشک برای لیفت صورت با نخ چه ویژگی‌هایی دارد؟

تهران، میدان هروی، خیابان وفامنش، نبش بن بست آبنوس، پلاک ۲۹، طبقه اول

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج