اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۳۲۹۲
۱۱۷۲
۱۱۷۲
پ

چرا فایل‌های اجاره در پایتخت آب رفت؟

به گفته یک مشاور املاک، تعداد فایل‌های ملکی برای اجاره در محله اختیاریه کاهش یافته و متقاضیان یا تمدید می‌کنند و یا به مناطق پایین‌تر از موقعیت فعلی روی می‌آورند.

اکوایران نوشت: به گفته یک مشاور املاک، تعداد فایل‌های ملکی برای اجاره در محله اختیاریه کاهش یافته و متقاضیان یا تمدید می‌کنند و یا به مناطق پایین‌تر از موقعیت فعلی روی می‌آورند.

محله اختیاریه در شمال شرق و منطقه ۳ تهران قرار گرفته و از شمال با بزرگراه صدر و بلوار قیطریه، از شرق با خیابان پاسداران، از جنوب با خیابان کلاهدوز، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان آقامیری و خیابان اخلاقی شرقی و از غرب با بلوار کاوه، خیابان مطلبی نژاد، خیابان قاسمی و طبقه‌ی دوم بزرگراه صدر مجاورت دارد.

یک واسطه‌گر ملکی در اختیاریه، با اشاره به افزایش رهن و اجاره در این محله به اکوایران می‌گوید: هم‌اکنون اکثریت متقاضیان رهن و اجاره ترجیح می‌دهند برای تمدید قرارداد با موجر به توافق برسند و هزینه کنند تا اینکه متحمل هزینه‌های جابه‌جایی و بنگاه نیز شوند.

وی ادامه می‌دهد: بنابراین تعداد فایل‌ها بسیار کم شده است و متقاضیان یا تمدید می‌کنند و یا به مناطق پایین‌تر از موقعیت فعلی روی می‌آورند.

به گفته وی، سال گذشته برای یک آپارتمان با ۲۰۰ مترمربع مساحت، یک میلیارد تومان رهن و ۴۰ میلیون تومان اجاره ماهانه در نظر گرفته شده بود و در سال جاری برای رهن کامل آن ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

یک واحد ۶۵ متری و زیر هم‌کف در محله اختیاریه، ۱۰۰ میلیون تومانو اجاره ماهانه آن ۱۲ میلیون تومان و رهن واحدی دیگر با ۸۵ مترمربع مساحت، ۵۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه آن ۱۵ میلیون تومان است.

رهن کامل واحدی دیگر با ۱۲۰ مترمربع مساحت، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و رهن کامل واحدی ۲۰۰ مترمربع، ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

برای رهن یک آپارتمان با ۶۷ مترمربع زیربنا، ۷۰۰ میلیون تومان و برای اجاره ماهانه آن ۱۲ میلیون تومان تعیین شده است.

چرا فایل‌های اجاره در پایتخت آب رفت؟

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج