۱۳۳۴۳۲۸
۶۵۱۳
۶۵۱۳
پ

از هدیه تهرانی تا لیلا حاتمی؛

تمام زنان خوشپوش سینمای ایران که بالای ۴۰ سال دارند

خوشپوش بودن مقوله‌ای بسیار پرطرفدار و البته پربحث است که فارغ از جنسیت برای کلیه‌ی افراد از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

چی بپوشم: خوشپوش بودن مقوله‌ای بسیار پرطرفدار و البته پربحث است که فارغ از جنسیت برای کلیه‌ی افراد از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. بازیگران ایرانی نیز از این موضوع مستثنی نیستند و همیشه تلاش خود می‌کنند تا قابی ماندگار از استایل خود در مراسم‌های مختلف به نمایش بگذارند. از آن‌جایی که پرداختن به تمام بازیگران زن و مرد خارج از حوصله این مطلب خواهد بود؛ تصمیم گرفتیم برای جذاب شدن خوش استایلی، شما را با خوشپوش‌ترین زنان ایرانی بالای ۴۰ سال که با زیبایی، ظرافت و جذابیت طرفداران خود را تحت تأثیر قرار داده‌اند، آشنا کنیم.

تمام زنان خوشپوش سینمای ایران که بالای 40 سال دارند

کژوال اما شیک و مد روز؛ هانیه توسلی

تمام زنان خوشپوش سینمای ایران که بالای 40 سال دارند

هانیه توسلی بازیگر و چهره شناخته شده در سینما، تلویزیون و تئاتر است که در سال 1358 متولد شده و بیشتر برای بازی در نقش‌های وفا، میوه ممنوعه و شمس‌العماره شناخته می‌شود. هانیه توسلی  دوست دارد لباس‌های کژوال و راحت بپوشد اما در این میان شیک و مد روز بودن را به‌شدت رعایت می‌کند. با این‌حال انتخاب یک استایل راحت و مدل‌های آزاد برای او همیشه در اولویت قرار دارد. علاوه بر این توسلی در انتخاب رنگ استایل به سمت رنگ‌های خنثی مانند طوسی، بژ، قهوه‌ای کم‌رنگ، کرم  و البته مشکی بیشترین گرایش دارد. شاید راز جذابیت و خوش‌پوش بودن این بازیگر 44 ساله انتخاب استایل‌های مونوکروم باشد.

 

استایلی شیک و کلاسیک؛ مهتاب کرامتی

مهتاب کرامتی بازیگر و متولد 1349 است که اگرچه برای نقش‌های مختلف در سینما و تلویزیون و همچنین  فعالیت‌های بشر دوستانه و اجتماعی شناخته شده است، اما او یک ویژگی بارز دیگر دارد که باعث شده تبدیل به یکی از خوشپوش‌ترین زنان بالای 40 سال تبدیل شود؛ «طراح مد و لباس». در واقع مهتاب کرامتی صاحب یک مزون است که برای یکی از برندهای معروف طراحی و تولید لباس را انجام می‌دهد.

تمام زنان خوشپوش سینمای ایران که بالای 40 سال دارند

 

بنابراین او به‌خوبی می‌داند که چگونه استایلی کلاسیک و شیک داشته باشد تا شخصیت خود را باوقار اما جذاب و دوست‌داشتنی نشان دهد. او با تکیه بر دانش خود در طراحی و تولید لباس همیشه استایل متناسب با اندام خود را انتخاب می‌کند. یکی از نکات بارز در استایل جذاب مهتاب کرامتی رعایت نکات کلیدی به‌ویژه انتخاب رنگ متناسب با هر فصل سال است.

او ست کردن رنگ‌ها را به خوبی می‌شناسد و با توجه به گرم و سرد بودن هوا پالت‌های رنگی استایل خود را بی‌محابا تغییر می‌دهد. شاید راز خوش‌پوش بودن مهتاب کرامتی 53 ساله در این است که می‌داند برای فصول گرم سال باید به سراغ رنگ‌های پاستیلی و روشن برود و در فصول سرد استایل خود را به رنگ‌های گرم مانند نارنجی، قهوه‌ای و حتی قرمز تغییر دهد.

استایل مینیمال و با کلاس؛ لیلا حاتمی

تمام زنان خوشپوش سینمای ایران که بالای 40 سال دارند

لیلا حاتمی یکی از برجسته‌ترین بازیگران زن ایرانی و متولد 1351 است. استایل لیلا حاتمی دقیقاً امضای شخصیت او است همان‌قدر راحت که جلوی دوربین قرار می‌گیرد و همان‌قدر خیره‌کننده مانند نقش‌های ماندگاری که از خود به جا می‌گذارد. لیلا حاتمی استایل‌های متفاوتی را از خود به معرض نمایش گذاشته است از جشنواره فیلم فجر تا جشنواره بین‌المللی کن و در تمام این استایل‌ها لباس‌های او آزاد و رها است و همیشه به سراغ ترکیب رنگ‌های روشن و تیره  می‌رود. به‌همین‌خاطر می‌توان استایل او را استایل‌های مینیمال و کلاسیک نامید. او خیلی طرفدار بازار مد و ترند نیست و همیشه سعی می‌کند، سبک همیشگی خود را داشته باشد. شاید راز خوشپوش بودن لیلا حاتمی 51 ساله همین ثابت‌قدمی او در انتخاب‌ مدل‌های کلاسیک و البته خوش‌رنگ باشد.

استایل شجاعانه و دوست‌داشتنی؛ هدیه تهرانی

تمام زنان خوشپوش سینمای ایران که بالای 40 سال دارند

هدیه تهرانی چهره‌ی محبوب و ساختارشکنانه در سینمای ایران است. او متولد 1351 است و با ورود به سینما چهره‌ی زن همیشه در حال آشپزی را شکست. استایل هدیه تهرانی نیز دقیقاً مانند شخصیت او سرزنده، شاداب و البته شجاعانه است. او استایلی مدرن و شیک دارد و همیشه ترجیح می‌دهد به سراغ لباس‌هایی رنگارنگ با طرح‌ها و بافت‌های خاص برود. شلوار جین، بلوز، ژاکت کشباف پشمی و بارانی از بارزترین لباس‌هایی است که همیشه او انتخاب می‌کند. هدیه تهرانی هرچقدر در انتخاب لباس و استایل جسورانه عمل می‌کند در انتخاب  رنگ لباس اینگونه نیست و لباس‌های تک رنگ و استایل مونوکروم را بیشتر ترجیح می‌دهد. بنابراین راز خوشپوش بودن هدیه تهرانی 51 ساله را می‌توان انتخابی جسورانه اما شیک و مدرن عنوان کرد.

استایلی بازیگوشانه و شاد؛ شبنم مقدمی

تمام زنان خوشپوش سینمای ایران که بالای 40 سال دارند

شبنم مقدمی بازیگر متولد 1351 کارنامه‌ی پرباری در سینما و تلویزیون دارد و با نقش‌های زیادی در ذهن‌ها باقی مانده است. استایل شبنم مقدمی نیز مانند کارنامه‌اش شلوغ و رنگارنگ است و به‌خوبی در ذهن طراحان مد و مخاطبان این بازیگر باقی می‌ماند. شبنم مقدمی اگرچه 51 سال سن دارد اما از این‌که به سراغ لباس‌های رنگارنگ، گلدار و طرح‌های برجسته برود، هیچ واهمه‌ی ندارد. در واقع رنگی پوشیدن و داشتن طرح و نقوش امضاء لباس‌های شبنم مقدمی است. شاید راز خوشپوشی این بانوی پرکار سینما و تلویزیون در این است که می‌داند چگونه تناسب و هارمونی را با رنگ‌های روشن و گلدار را در استایل ماکسیمال خود رعایت کند.

خاص و متفاوت؛ بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی متولد 1360 بازیگر تلویزیون و سینما است که نقش‌های ماندگاری در کارنامه خود دارد. این بازیگر خوشپوش برای مدتی نیز به‌عنوان مدل چرم مشهد فعالیت می‌کرد، بنابراین تعجبی ندارد اگر او در میان این لیست قرار گیرد. او نیز مانند دیگر بازیگران این لیست امضاء استایل خود را دارد و از نشان دادن آن هیچ واهمه‌ی ندارد.

تمام زنان خوشپوش سینمای ایران که بالای 40 سال دارند

او در لباس پوشیدن اهل تنوع است و هیچ‎وقت نمی‌توان یک استایل خاص برای او نظر در گرفت. گاهی او را در استایلی ماکسیمال می‌بینید و گاهی مینیمال. گاهی به سراغ رنگ‌های روشن و جیغ می‌رود و گاهی رنگ‌های پاستیلی و خنثی را ترجیح می‌دهد. شاید راز خوشپوشی این بازیگر 42 سال را بتوان به تنوع در انتخاب‌هایی که برایشان وقت گذاشته و با هوشمندی انتخاب می‌کند، عنوان کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج