adexo3
۱۳۳۴۵۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پاتک شبانه پلیس به اخلالگران امنیت در تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای عملیات گسترده پلیسی در جهت دستگیری موادفروشان، سارقین و اراذل و اوباش در سطح پایتخت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اجرای عملیات گسترده پلیسی در جهت دستگیری موادفروشان، سارقین و اراذل و اوباش در سطح پایتخت خبر داد.

سردار حسین ساجدی نیا شب گذشته در حاشیه اجرای طرح امنیت محله محور با بیان اینکه در این طرح نیروهای پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در حوزه‌های تخصصی خود وارد عمل شده و عملیات‌های گسترده از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در نقاط مختلف تهران انجام خواهند داد، گفت: کار پلیس تعطیل بردار نیست و چشمان بیدار پلیس در طول شبانه روز اخبار و حوادث را رصد کرده و اقدامات متناسب با آن را انجام می دهد.

وی افزود: دراین طرح یگان‌های پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ وارد عمل شده و در حوزه‌های امنیت عمومی، مواد مخدر، سرقت و اراذل و اوباش که از دغدغه‌های اصلی شهروندان است عملیات گسترده انجام داده و ماموران یگان امداد نیز نیروها را کمک و پشیبانی کردند.

ساجدی نیا با اشاره به اینکه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از جمله پلیس‌های تخصصی است که شبانه روز در سطح شهر تهران فعال بوده و عملیات انجام می‌دهد، تصریح کرد: این پلیس به کشفیات و دستگیری‌های قابل قبول و چشمگیری دست یافته که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹۵درصد افزایش رشد را نشان می‌دهد.

وی در خصوص عملکرد پلیس پیشگیری در حوزه کلانتری‌ها افزود: اقدامات این پلیس نیز که بخشی از آن در راستای تامین امنیت جامعه و برخورد با ناهنجاری‌ها و افراد مجرم و بزهکار است از طریق حضور واحدهای گشتی آشکار و پنهان به صورت فعال و در طول شبانه روز در حال انجام است.

طرح‌های تهران بزرگ به صورت مقطعی اجرا نمی‌شود

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه طرح‌های عملیاتی تهران بزرگ به صورت مقطعی نبوده و پلیس پایتخت طرح را به صورت دائم اجرا می‌کند، افزود: پلیس پایتخت با موضوعات مختلف و در نقاط مختلف شهر تهران هر شب طرح اجرا می‌کند که بطور مثال در بحت راهنمایی و رانندگی هر کجا که به حضور پلیس نیاز احساس شد این پلیس حضور یافته و اقدامات خود را انجام می‌دهد که در این طرح نیز کارکنان پلیس بزرگراه تهران بزرگ در سطح بزرگراه‌ها حضور داشته و اقدامات خود را انجام می‌دهند.

ساجدی نیا با بیان اینکه پلیس پایتخت بنا به درخواست مردم طرح انجام می‌دهد و دغدغه پلیس نیز پاسخگویی به مطالبات به حق شهروندان است افزود: پلیس ضمن مطالعه کارشناسانه اخبار و گزارشات اعلامی شهروندان در خصوص مواد فروشان، سارقان و اراذل و اوباش پس از تجزیه و تحلیل گزارشات مردمی و شناسایی نقاط جرم خیز به صورت هفته ای دو تا سه عملیات انجام می دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج