اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۴۶۳۱
۲۳۰۰
۲۳۰۰
پ

زورگیران خشنی که زنان را هدف قرار می دادند!

سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از بانوان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۳۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.

رکنا: سرهنگ محمد گودرزی رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از بانوان با تهدید سلاح سرد زورگیری می کردند، خبر داد و گفت: متهمان به ۳۰ فقره زورگیری اعتراف کردند.

سرهنگ محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت ۱۱:۰۰ صبح ۳۱ تیرماه ماموران عملیات کلانتری ۱۸۱ ورداورد در حال گشت زنی در محدوده خیابان گوردزی تهران بودند که به ۲ مرد جوان که به صورت پیاده ، افراد گذری را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف خانم جوانی حمله ور و با تهدید سلاح سرد قصد زورگیری از وی را داشتند که ماموران سریعا برای دستگیری متهمان وارد عمل شده و هر دو متهم وقتی متوجه حضور ماموران شدند از محل گریختند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی، هر ۲ متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان ۲ قبضه سلاح سرد که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان ۲۰ و ۲۲ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۳۰ فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر اعتراف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه و اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته اند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد : کلیه مال باختگان به همراه متهمان پرونده راهی مراجع قضائی شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج