۱۳۳۴۹۴۶
۱ نظر
۶۵۸۷
۱ نظر
۶۵۸۷
پ

بازار ارز تهران تعطیل شد!

قیمت دلار امروز دوم مرداد ماه کار خود را با قیمت ۴۸ هزار و ۵۰ تومان آغاز کرد و به کف کانال ۴۸ هزار تومانی رسید. اما معامله‌گران می‌گویند بازار نیمه تعطیل است و هیچ معامله‌ای نمی‌شود.

تجارت نیوز: دلار امروز هم زیر قیمت ۴۸ هزار و ۳۰۰ تومان کار خود را آغاز کرد و در ابتدای معاملات تا ۴۸ هزار و ۵۰ تومان هم رسید. اما بازار ارز نیمه تعطیل است و معامله‌گران می‌گویند با وجود حضور خریدار در بازار، معاملات بسیار بی‌رونق و کم هیجان است.

بازار ارز تهران تعطیل شد!

پیش بینی این گروه این است که دلار امروز در نیمه پایینی کانال 48 هزار و 500 تومان به کار خود پایان دهد و بازار وارد تعطیلی یک هفته‌ای خود شود. چراکه بازار ارز تهران به دلیل ماه محرم از فردا سه شنبه سوم مرداد ماه تا هفته آینده تعطیل است و بعید است قیمت‌ها تغییر چندانی داشته باشد.

اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که علی‌رغم نزدیکی قیمت دلار به کانال 47 هزار تومانی، هیچ معامله‌ای در این کانال انجام نشده و معامله‌گران دلار را روی کانال 48 هزار تومان نگه داشته‌اند و تاکنون مانع کاهش قیمت دلار شده‌اند. احتمالا افزایشی‌ها در تلاشند که دلار در این هفته کار خود را با 48 هزار تومان پایان دهد تا هفته آینده بازار را افزایشی شروع کنند.

یکی از معامله‌گران بازار ارز به تجارت‌نیوز می‌گوید جو بازار کاهشی است و مهلت کاخ سفید به عراق برای پرداخت بدهی برقی ایران سبب شده که بازار کاهشی شود.

گویا بازار ارز امیدوار شده که دلارهای جدیدی وارد می‌شود و می‌تواند قیمت‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. اما این امیدواری در حالی است که گفته شده این بدهی نفتی قرار است در قالب کالاهای بشردوستانه وارد کشور شود و قرار نیست منابع ارزی جدیدی وارد کشور شود. اما در هر صورت این خبر از ابتدای هفته تاثیر خود را بر بازار گذاشته و دلار را به آستانه 47 هزار تومان رسانده است.

معامله‌گران معتقدند اگر دلار بتواند ظرف چند روز آینده خود را پایین محدوده 48 هزار و 300 تومان نگه دارد، قیمت دلار وارد کانال 47 هزار تومان می‌شود. اما اگر دلار این هفته را با قیمت بالای 48 هزار و 300 تومان به پایان برساند، سیگنال مقاومتی ارسال می‌کند و احتمالا هفته آینده بازار ارز با دلار بالاتر بازگشایی می‌شود.

اما مشخصا معامله‌گران از کاهش معامله در بازار خبر می‌دهند و می‌گویند علی‌رغم وجود خریدار، معاملات به کف خود رسیده است و تعطیلی پیش روی بازار هم معاملات را کمرنگ کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مثل فرزند اوري اجباري.ههههههههه.چیزی که هرگز محقق نمیشه.ههههههههه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج