۱۳۳۵۱۹۰
۱۳۲۰
۱۳۲۰
پ

شرط کریستوفر نولان برای کارگردانی جیمز باند

کریستوفر نولان در صحبت‌های خود فاش کرده که تحت شرایطی خاص شاید که بتواند سکان هدایت ریبوت فرنچایز James Bond را بر عهده داشته باشد.

گیمفا: کریستوفر نولان یکی از کارگردانان مشهور و صاحب سبک هالیوود می‌باشد که به تازگی با فیلم بیوگرافی و حماسی Oppenheimer (اوپنهایمر) حسابی سر و صدا کرده و بازگشتی موفقیت‌آمیز را به سینما داشته است. کارگردانی که بین سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ با ساخت ۳ گانه شوالیه تاریکی نه تنها محبوبیت بتمن را باری دیگر به سینما بازگرداند، بلکه ژانر ابرقهرمانی را نیز برای همیشه دگرگون کرد که حتی امروزه نیز شاهد تاثیرات آن بر این ژانر هستیم.

شرط کریستوفر نولان برای کارگردانی جیمز باند

حال که بالاخره Oppenheimer بر پرده سینما به اکران درآمده، کریستوفر نولان می‌تواند برای پروژه جدید خود اقدام نماید. قدمی جدید که شگفتی سینماگران را در پی داشته و شایعات بسیاری حول محور بر عهده گرفتن سکان هدایت یکی از فرنچایزهای مشهور تاریخ سینما به گوش می‌رسد. با وجود آن که برخی گمانه‌زنی کرده‌اند که شاید او در همکاری با کمپانی دیزنی به سراغ ساخت فیلم جدیدی از دنیای جنگ ستارگان برود اما بسیاری از سینماگران خواهان کارگردانی فیلم جدید James Bond (جیمز باند) توسط این کارگردان ۵۲ ساله هستند.

کریستوفر نولانی که خود نیز یکی از طرفداران آثار جیمر باند بوده و در مصاحبه با پادکستی خبری نسبت به کارگردانی پروژه‌ای از این فرنچایز واکنش نشان داده است.

من عاشق فیلم‌های جیمز باند هستم و تاثیر این فرنچایز بر سینما مسئله‌ای آشکار و غیرقابل انکار است که به هیچ وجه نمی‌شود تاثیرات آن را نادیده گرفت.

با توجه به این مسئله که هر ۳ سال شاهد فیلم جدیدی از کریستوفر نولان هستیم، الان بهترین زمان ممکن برای حضور وی در فرنچایز جیمز باند می‌باشد تا ریبوت این مجموعه در دستان فردی توانمند قرار بگیرد. او پیشتر نیز فاش کرده بود که زمانی می‌تواند به کارگردانی فیلم جدید جیمز باند بیاندیشد که این فرنچایز به او نیاز داشته باشد. در ادامه توضیح می‌دهد که:

بر عهده گرفتن کارگردانی چنین پروژه‌ای اتفاقی شگفت‌انگیز خواهد بود. با این حال در سمت مقابل زمانی که با چنین فرنچایزی سر و کار خواهید داشت، با محدودیت‌های بسیاری مواجه خواهید شد. به همین سبب شما دوست ندارید مسئولیت چیزی را قبول کنید می‌تواند به اشتباهی بزرگ ختم شود. مسئولیتی که ۱ دهه پیش بنده در قبال ساخت ۳ گانه بتمن قبول کردم.

بنا به گفته‌های کریستوفر نولان، تحت تنها ۱ شرط حاضر خواهد شد تا مسئولیت حضور در این فرنچایز و ساخت ریبوت آن را بر عهده بگیرد.

شما نمی‌خواهید که با فیلمی درگیر شوید که تمام و کمال به آن تعهد نداشته باشید. شما باید مورد نیاز بوده باشید و بتوانید تغییری بزرگ ایجاد نمایید و بر تمامی امور همچون کارگردانی، نویسندگی، انتخاب بازیگر و … کنترل داشته باشید. در غیر این صورت بسیار خوشحال خواهم شد تا ببینم که چگونه این فرنچایز را در مسیری جدید هدایت خواهند کرد.

دنی بویل پیشتر وظیفه ساخت فیلم “زمانی برای مردن” نیست را بر عهده داشت که به سبب اختلاف با تهیه‌کنندگان از این مجموعه جدا شد. حال باید دید که آیا تهیه‌کننده فرنچایز James Bond حاضر خواهند شد تا چنین آزادی عملی را به کریستوفر نولان بدهند؟ کسی که قطعاً با بر عهده گرفتن سکان هدایت ریبوت این مجموعه می‌تواند اثری متفاوت و تماشایی را به ارمغان بیاورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج