۱۳۳۵۵۹۶
۳۱۵۱
۳۱۵۱
پ

پشت‌پرده پسر جوانی که در جنوب شهر با دوگلوله کشته شد

پسر جوان در جنوب تهران با شلیک ۲ گلوله به کام مرگ فرو رفت و پلیس با دستگیری ۱۰ مرد در ماجرای درگیری وحشت‌آور جنوب تهران به قاتل مسلح رسید.

جوان: پسر جوان در جنوب تهران با شلیک ۲ گلوله به کام مرگ فرو رفت و پلیس با دستگیری ۱۰ مرد در ماجرای درگیری وحشت‌آور جنوب تهران به قاتل مسلح رسید. اوایل فروردین ماه سال گذشته بود که درگیری خونینی در جنوب تهران رخ داد که در آن پسر جوانی به نام رضا غرق خون روی زمین افتاد و خیلی زود مأموران پلیس برای تحقیق پای در صحنه جرم گذاشتند. مأموران با حضور در صحنه درگیری مشاهده کردند رضا ۳۱ ساله از ناحیه ۲ ران هدف گلوله قرار گرفته و در اثر خونریزی به کام مرگ فرو رفته است. همین کافی بود تا بازپرس ویژه قتل و تیمی از مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران برای تحقیق پای در صحنه جرم گذاشتند و مشاهده کردند پسر جوان فقط هدف گلوله قرار گرفته و هیچ آثار زخم و درگیری روی بدنش وجود نداشت. تیم جنایی در این شاخه، تحقیقات میدانی را آغاز کردند و مشخص شد روز چهارشنبه‌سوری ۱۴۰۰ در مراسم آتش‌بازی در این روز، ۲ مرد که از قبل با هم آشنا بودند درگیری لفظی پیدا می‌کنند و در ادامه، این درگیری‌ها به فضای مجازی نیز کشیده شد تا اینکه عامل جنایت همراه همدستانش به خانه رضا رفته و با در دست داشتن قمه و چاقو اقدام به وحشت‌آفرینی و قدرت‌نمایی می‌کند.

شلیک مرگبار

کارآگاهان در ادامه پی بردند که رضا در این ماجرا وقتی در برابر عامل جنایت و همدستانش قرار می‌گیرد از خانه خارج شده تا با آنها درگیر شود که در این صحنه عامل جنایت اقدام به شلیک به سمت رضا کرده و او را از ناحیه ۲ پا هدف گلوله قرار داده و همراه همدستانش از صحنه تیراندازی مرگبار فرار می‌کند که اهالی محل با دیدن این صحنه خیلی زود ماجرا را به پلیس مخابره می‌کنند و رضا نیز به بیمارستان منتقل می‌شود اما تلاش پزشکان برای نجات جان این جوان به نتیجه نمی‌رسد.

 درگیری طایفه‌ای

پس از این ماجرا با ادامه درگیری‌های طایفه‌ای ۱۰۰ نفر باعث وحشت‌آفرینی در منطقه شده بودند که ماجرای این درگیری خیلی زود به پلیس مخابره شد و مأموران با حضور در محل موفق به دستگیری ۱۰ نفر از افرادی که دراین سناریو حضور داشتند، شدند و برای تحقیقات بیشتر و شناسایی عامل اصلی قتل رضا در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

شناسایی قاتل مسلح

کارآگاهان در تحقیق از متهمان به ۲ متهم رسیدند که مشخص شد در صحنه قتل رضا نقش داشتند؛ این در حالی بود که متهمان در بازجویی‌های ابتدایی خود را در ماجرای قتل بی‌گناه معرفی کردند و اصرار داشتند که قاتل و مقتول را نمی‌شناسند. تیم جنایی با توجه به اینکه متهم به شیوه و شگردهای پلیسی آشنا بود در ۷ نقطه شهر تهران به صورت نامحسوس مخفیگاه و پاتوق‌هایی را که احتمال می‌دادند عامل جنایت به آنجا رفته باشد تحت نظر قرار دادند تا اینکه قاتل مسلح در یکی از محله‌های جنوب تهران ردزنی و در یک عملیات غافلگیرانه در محاصره پلیس زمینگیر شد. قاتل مسلح پس از دستگیری دیگر راهی جز اعتراف پیش روی خود نداشت و در بازجویی‌ها به قتل مسلحانه رضا اعتراف کرد و گفت: بخاطر اختلاف و درگیری که روز چهارشنبه‌سوری با مقتول صورت گرفت از هم کینه به دل گرفتیم و اختلافات و کری‌خوانی‌های ما به فضای مجازی هم کشیده شد تا اینکه تصمیم گرفتم به این درگیری پایان دهم. وی افزود: روز حادثه اسلحه کلت کمری در دستم بود و همراه همدستانم با چاقو و قمه به جلوی خانه رضا رفتیم که وی وقتی از خانه خارج شد با شلیک ۲ گلوله او را زخمی کرده و پا به فرار گذاشتم و فکر نمی‌کردم تیراندازی به سمت پا باعث مرگش شود. سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضایی، جهت تکمیل تحقیقات کارآگاهان در رابطه با این پرونده، به زندان منتقل شد و تحقیقات در این پرونده جنایی ادامه دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج