۱۳۳۶۴۹۴
۸۶۷
۸۶۷
پ

مبارزه ماسک و زاکربرگ لغو شد؟

​با فایل صوتی جدیدی از مارک زاکربرگ که به دست خبرگزاری رویترز رسیده است، به نظر می‌رسد مبارزه وی با ایلان ماسک به وقوع نمی‌پیوندد.

ایسنا: با فایل صوتی جدیدی از مارک زاکربرگ که به دست خبرگزاری رویترز رسیده است، به نظر می‌رسد مبارزه وی با ایلان ماسک به وقوع نمی‌پیوندد.

به نقل از رویترز، خبر غم انگیز برای طرفداران میلیاردرهایی که مشتاق مشاهده مبارزه آنها در قفس بودند، این است که بر اساس فایل صوتی اختصاصی شنیده شده توسط رویترز به نظر می‌رسد این مبارزه برگزار نمی‌شود.

مبارزه ماسک و زاکربرگ لغو شد؟

در یک فایل صوتی که به طور اختصاصی در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته، زاکربرگ به طرز شگفت انگیزی به کارکنان متا می‌گوید که مطمئن نیست که این اتفاق رخ دهد.

بحث‌ها پیرامون برگزاری این مسابقه در طول یک بحث و جدل گسترده در مورد راه‌اندازی برنامه Threads به قصد رقابت شرکت متا با توییتر شروع شد. این برنامه طی روزهای آغازین معرفی با استقبال میلیونی مواجه شد، هر چند اکنون کمی فروکش کرده است.

البته زاکربرگ در واقع نگفته که این مسابقه برگزار نمی‌شود، بلکه از گفته‌های وی این گونه برداشت می‌شود که چنین چیزی بعید است. پس هنوز می‌توان نیمه پر لیوان را دید.

ایلان ماسک که نشان داده اخیرا حرف X را بیش از هر چیز دیگری دوست دارد، با توجه به فعالیت‌های ورزشی اخیر زاکربرگ در رشته جوجیتسو، ممکن است بی‌خیال این مبارزه شود.

قرار بود این مبارزه در قفس یک ماجرای پر زرق و برق در لاس وگاس آمریکا باشد و این دو میلیاردر در یک ماه گذشته حول محور تاریخ و محل برگزاری آن حرف‌هایی زدند.

زاکربرگ از همان ابتدا در مورد این مبارزه بسیار جدی به نظر می‌رسید و ماسک در نهایت نرم شد و در توییتی گفت که اگر مدیر عامل متا راسخ است، او نیز برای مبارزه در قفس آماده است. ماسک همچنین گفت که یک حرکت ویژه به نام والروس(walrus) دارد که طی آن روی حریف می‌خوابد و هیچ کاری انجام نمی‌دهد.

به گفته الکس ولکانوفسکی، مربی و اسطوره سازمان برگزاری مسابقات رزمی MMA، زاکربرگ برای مواجهه با این چالش آماده به نظر می‌رسد و اگرچه او به طور کلی همه چیز را به عنوان یک شوخی آغاز کرد، اما ایلان ماسک با پذیرش این پیشنهاد و راهنمایی و آموزش جرج سنت‌پیر قهرمان مسابقات سازمان UFC برای این مبارزه آماده می‌شود.

گفتنی است که دانا وایت رئیس سازمان UFC نیز به خبرنگاران گفته است که این سازمان آماده کمک به برگزاری این رویداد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج