اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۶۹۳۰
۱۵۷۸
۱۵۷۸
پ

روش تهیه میان‌ وعده‌ای مفصل‌تر از شام

میان‌وعده‌ها را فقط ساندویچ‌ها تشکیل نمی‌دهند. کافی است شما ۳۵ دقیقه وقت بگذارید تا یک میان‌وعده خوشمزه و از همه مهم‌تر پرخاصیت دوپینگ مغز برای فرزندانتان درست کنید.

ایسنا: میان‌وعده‌ها را فقط ساندویچ‌ها تشکیل نمی‌دهند. کافی است شما ۳۵ دقیقه وقت بگذارید تا یک میان‌وعده خوشمزه و از همه مهم‌تر پرخاصیت دوپینگ مغز برای فرزندانتان درست کنید.

روش تهیه میان‌ وعده‌ای مفصل‌تر از شام

در این میان‌وعده که پخت آن در کشور نروژ بسیار رواج دارد، هم از ماهی استفاده شده است و هم از کنجد؛ البته برگ سبزهایی مثل کاهو و اسفناج و تخم‌مرغ هم که جای خودشان را دارند. اگر فرزندتان اهل ماهی است همین الان دست به کار شوید.  

مواد لازم 

 ۱۰۰ گرم ماهی سالمون (یک تکه)
 ۱۰۰ گرم اسفناج 
 ۲ عدد پنیر ورقه‌ای
۲ عدد تخم‌مرغ
 ۲ برگ کاهو
یک ق‌س کنجد خام (بو نداده)
 نمک و فلفل سیاه
 به مقدار لازم 
 روغن مخصوص سرخ
 کردن به میزان لازم

۱. اسفناج‌ها را پس از شستن در آبکش فلزی بریزید. در قابلمه‌ای کمی آب بریزید؛ به میزانی که وقتی آبکش حاوی اسفناج را در قابلمه می‌گذارید با آب برخورد نکند. حالا اجاق‌گاز را روشن کرده و به قدری حرارت دهید تا اسفناج در اثر حرارت بخار آب داخل قابلمه بخارپز شود.  

۲. اسفناج‌های بخارپز شده را با نمک و فلفل سیاه مزه‌دار کنید. سینی فر را با فویل آلومینیوم بپوشانید. روی فویل را کمی چرب کنید. دو عدد برگ کاهو را روی فویل قرار دهید. ماهی را روی کاهو گذاشته و اسفناج‌های طعم‌دار شده را روی ماهی بگذارید تا تمام سطح ماهی پوشانده شود.  

۳. پنیرهای ورقه‌ای را روی اسفناج و ماهی بگذارید. فر را با درجه حرارت ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد گرم کنید. سینی محتوی ماهی را در فر به مدت پنج دقیقه حرارت دهید تا ماهی پخته شود.  

۴. در این فاصله تخم‌مرغ‌ها را در کمی روغن داغ شده نیمرو کنید و کناری بگذارید. سپس بشقابی را که می‌خواهید غذا را در آن سرو کنید، تزئین کنید. تخم‌مرغ‌های نیمرو شده را در کنار بشقاب بگذارید. بعد از اینکه ماهی پخت، ماهی را با کاهو از سینی فر جدا کرده و در بشقاب کنار تخم‌مرغ‌ها بگذارید. حالا روی غذا را مقداری کنجد بریزید.

فوت‌وفن

برای تزئین ماهی‌تان می‌توانید از مارچوبه کنسروی یا تازه آن استفاده کنید. در فصل بهار که مارچوبه تازه در بازار موجود است، آن‌را خریداری کرده و با کمی آب بخارپز کنید که به‌صرفه‌تر و بهداشتی‌تر از نوع کنسروی آن است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج