۱۳۳۷۲۲۶
۸۸۷
۸۸۷
پ

ورود سیم‌کارت‌های ایرانی به سوریه

به گفته رئیس کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی ایران و سوریه اپراتور سیار که توسط طرف ایرانی راه اندازی شده به زودی در سوریه فعال می‌شود و گردشگران و زائران ایرانی می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

ایسنا نوشت: به گفته رئیس کمیسیون مشترک همکاری اقتصادی ایران و سوریه اپراتور سیار که توسط طرف ایرانی راه اندازی شده به زودی در سوریه فعال می‌شود و گردشگران و زائران ایرانی می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

مهرداد بذرپاش در نشست روسای کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و سوریه اظهار کرد: به دنبال سفر اخیر رئیس جمهوری و هیئت ایرانی به سوریه ۱۶ سند همکاری بین دو کشور به امضا رسید که در این مدت کوتاه بسیاری از توافقات به نتیجه رسیده است.

وی افزود: یکی از سطوح همکاری ایجاد اپراتور سیار است که با همکاری خوبی بین وزارت ارتباطات ایران و وزارت اتصالات سوریه به سرانجام رسیده و این پروژه در حال اجرایی شدن است. در این راستا به زودی سیم کارت‌های اپراتور سوم توسط طرف ایرانی در سوریه راه اندازی می‌شود و گردشگران و زوار می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

وزیر راه و شهرسازی همچنین ایجاد بانک ایرانی در سوریه را یکی دیگر از بخش‌های همکاری دو کشور دانست و گفت: برای انجام مبادلات بانکی طرف ایرانی اقدام به تاسیس بانک کرده که هر چه زودتر در هفته‌های آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. این اقدام مهمی است که در حالت عادی شاید چند سال طول می‌کشید اما ظرف کمتر از سه ماه محقق شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج