adexo3
۱۳۳۷۳۸۰
۷۴۰
۷۴۰
پ

فال دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید

 

فال روز ۹ مرداد برای متولدین فروردین

احساس می‌کنید مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش ‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. یکی از اعضای خانواده امروز به کمکتان می‌آید و پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما مطرح می‌کند. این پیشنهاد را جدی بگیرید و به آن جامه عمل بپوشانید. مطمئن باشید تمصیمی که می‌گیرید درست است و در نهایت همه‌چیز به نفع شما تمام خواهد شد. امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان در بستر بیماری افتاده و حال‌‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی لحظه‌ای عشق ‌زندگیتان را تنها نگذارید و با پرستاری از ایشان، به وی ثابت نمایید که در خوشی‌ها و ناخوشی‌ها کنارش هستید.  فرصتی پیدا می‌کنید تا هنر و استعداد خود را ثابت نمایید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و یک سروگردن بالاتر از اطرافیان قرار بگیرید. بار سفر بسته‌اید و عازم مسافرت هستید، از خطرهای احتمالی این سفر هراسی نداشته باشید و خاطرتان جمع باشد که سفری پرسود و فایده‌ را تجربه خواهید کرد.

فال روز 9 مرداد برای متولدین اردیبهشت

مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. قصد انجام کار مهمی را دارید، اما پول لازم برای انجام این کار فراهم نشده و این وضعیت زمینه بلاتکلیفی شما را فراهم کرده است. غم به دل خود راه ندهید چرا که در آینده‌ای نزدیک اطرافیان در جریان این کار مهم شما قرار می‌گیرند و پولی که به آن نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهند. فرصتی برای انجام کارهای دلخواه مهیا می‌شود. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام کاری که به آن علاقه دارید، روحیه خود را بازیابید. دوستی قدیمی امروز برنامه‌ای خاص تدارک دیده تا به شما ثابت کند که همیشه به فکرتان است. اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و شاهد افزایش درآمدی خواهید بود. قسمتی از این پول را برای روز مبادا کنار بگذارید. کارهای مهم را پشت ‌گوش نیندازید و به اطرافیان ثابت کنید که در کارها وقت‌شناس و مصمم هستید.

فال روز ۹ مرداد برای متولدین خرداد

کودک درون شما امروز زنده شده و یاد خاطره‌های قدیمی میفتید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. اندوخته خود را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید. امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که بازخورد هنگفتی داشته باشد. مشکلی در سر راه شما سبز می‌شود و برای حل این مشکل کاری از دستتان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده متوجه مشکل شما می‌شوند و به کمک آنها، این مشکل را راحت‌تر از چیزی که انتظارش را داشتید، پشت‌سر خواهید گذاشت. کمکی که اعضای منزل امروز به شما می‌کنند را به خاطر داشته باشید و در اولین فرصت به فکر جبران این کمک باشید.   برای ایجاد محبت بیشتر با همسر یا عشق ‌زندگیتان، وقت بیشتری را کنار ایشان سپری کنید. پیشرفتی در محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. از این پیشرفت درس بگیرید و در آینده شرایط موفقیت‌های بیشتر خود را فراهم کنید. امروز از آن روزهاست که به خودتان وعده داده‌اید کارها را زودتر از موعد انجام دهید و فرصتی فراغتی برای بودن در کنار خانواده پیدا کنید، اما کارهای غیرمترقبه زیادی بر سر شما آوار می‌شود و مجبور خواهید شد تا پاسی از شب کار کنید. 

فال روز 9 مرداد برای متولدین تیر

بیماری مزمنی دارید و امروز این بیماری عود کرده و درد و ناراحتی را تحمل می‌کنید. در این شرایط به خودتان سخت‌نگیرید و با استراحت و عمل به دستورات پزشک، چاره‌ای برای التیام این بیماری بیندیشید. کارهایی که نیاز به فعالیت شدید جسمی دارند را کنار بگذارید و به خودتان استراحت دهید.  فردی که نیاز به پول دارد امروز به شما رو می‌کند، دست این فرد را بگیرید و مطمئن باشید پولی که به ایشان قرض می‌دهید زودتر از چیزی که فکرش را بکنید باز پرداخت خواهد شد. اهمیت چندانی به همسر یا عشق ‌زندگیتان نمی‌دهید و ایشان را همیشه دست‌کم می‌گیرید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از قهر و ناراحتی به دنبال ندارد. در نتیجه از امروز به خودتان قول بدهید که رفتاری شایسته و درخور با عشق ‌زندگیتان در پیش بگیرید و به ایشان بی‌احترامی نکنید. امروز از آن روزهاست که خاطره‌های خوش کودکی در ذهنتان تداعی می‌شود و احساس می‌‌کنید که کودک درونتان زنده شده ‌است. این احساس را به فرصتی برای شادی و تفریح تبدیل نمایید و تا می‌توانید خوش بگذرانید.  رویاپردازی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان برنامه‌ریزی و پشتکار می‌گذرد.  رازهای زیادی را از اعضای خانواده پنهان کرده‌اید. احتمال زیادی وجود دارد که یکی از این رازها امروز برملا شود و زمینه‌ای برای مشاجره میان شما و اهل منزل ایجاد نماید.

فال روز 9 مرداد برای متولدین مرداد

روز حساسی را در پیش دارید و به صلاح شماست بیشتر از همیشه مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. پولی که برای انجام کار مهمی نیاز دارید امروز فراهم می‌شود. دوستان جدیدی پیدا می‌‌کنید و لحظه‌‌های شادی در کنار دوستان و‌آشنایان انتظار شما را می‌کشد. امروز فکری برای افزایش درآمد به ذهن شما می‌رسد، این فکر را جدی بگیرید و به هر قیمتی که شده به آن جامه عمل بپوشانید. اخلاق نیکو و پسندیده را در پیش بگیرید و نظر اطرافیان را با رفتار محترمانه به خود جلب کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان از اینکه شما در کنارش هستید احساس خوشبختی می‌کند، امروز این احساس را با شما در میان خواهد گذاشت و لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار هم تجربه می‌کنید.

فال روز 9 مرداد برای متولدین شهریور

نگرانی‌های فکری را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که عقل سالم در بدن سالم است. اگر شش‌دانگ حواستان را جمع نکنید، امروز حسابی ضرر می‌کنید. به نفع شماست که در این وضعیت معامله‌ای انجام ندهید و کارهای مهم را به روزهای آینده موکول کنید. از اعضای خانواده حمایت کنید و مواظب کوچک‌ترها باشید. مهمانی بزرگی ترتیب‌ داده‌اید و در این مهمانی حساب به شما و مهمان‌ها خوش خواهد گذشت. یکی از آشنایان با انجام کاری که مورد تایید شماست، زمینه شادی و خوشحالیتان را فراهم می‌کند. از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان هنرمندی و خلاقی هستید، اما اطرافیان به استعداد شما پی‌نبرده‌اند و کسی قدر استعدادتان را نمی‌داند. این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز فردی که دستی در دنیای هنر دارد با شما آشنا خواهد شد و شرایط را برای ابراز هنر و توانایی‌های شما ایجاد می‌کند. تصمیمی باید بگیرید که مدتی است اتخاذ آن را به تعویق انداخته‌اید. موکول کردن بیش‌از‌حد این تصمیم اصلاً به صلاح شما نیست. این تصمیم را در اولین فرصت اتخاذ کنید. فرصتی پیدا می‌کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق ‌زندگیتان اثبات نمایید. امروز یکی از اطرافیان رفتار ناپسندی می‌کند و با این رفتار قلب شما را می‌شکند، در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و دلیل این رفتار ناپسند را جویا شوید.

فال روز 9 مرداد برای متولدین مهر

نگرانی‌های بیش‌ازحدی که برای سلامتی خود دارید را کنار بگذارید. یکی از آشنایان از شما تقاضای پول دارد. هر کاری از دستتان بر می‌آید برای ایشان انجام دهید و مطمئن باشید پولی که به وی قرض می‌دهید را زودتر از چیزی که فکرش را بکنید باز پس می‌دهد. با اتفاق غیرمنتظره‌ای روبه‌رو خواهید شد. اجازه ندهید این اتفاق شما را از مسیر دلخواهتان در زندگی دور کند. بر اعصاب خود مسلط باشید و کنترل اوضاع را در اختیار بگیرید. هرگز روی کمک دوستان و آشنایان حساب باز نکرده‌اید و بر این باور هستید که دوستان‌ شما در روزهای سختی و گرفتاری دستتان را نمی‌گیرند، اما کاملا در اشتباه هستید و برای حل مشکلات با خیال راحت می‌توانید روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌ باز کنید. اختلاف نظری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این اختلاف نظر به دلخوری بکشد. به هر قیمتی شده این اختلاف نظر را پایان دهید و به صلح و صفا برسید.  کارهای زیادی بر سر شما آوار شده و فرصت سرخاراندن ندارید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارها خواهید داشت و کاری ناتمامی باقی نخواهد ماند.  سفری تفریحی در پیش دارید و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش می‌گذرد.

فال روز 9 مرداد برای متولدین آبان

فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید. امروز برخلاف همیشه، احساس بی‌ارادگی می‌کنید و در این فکر هستید که کنترل اوضاع از اختیار شما خارج شده است، به هر قیمتی که شده به این احساس خاتمه دهید و نبض زندگی را در دست بگیرید.   پس‌انداز خود را راکد و نگذارید و امروز سرمایه‌گذاری مطمئنی انجام دهید. این سرمایه‌گذاری زودتر از چیزی که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و زمینه افزایش درآمد شما را به دنبال خواهد داشت. مدتی است که سری به بزرگان فامیل نزده‌اید، ادامه این رویکرد دلخوری ریش‌سفید‌های فامیل را به دنبال دارد. در اولین فرصت سری به بزرگان خانواده بزنید و دیدارها را تازه کنید.  امروز مشکل کوچکی سر راه شما قرار می‌گیرد، اجازه ندهید این مشکل میان شما و برنامه‌هایتان فاصله‌ای بیندازد و با تلاش و کوشش، این مشکل را از سر راه بردارید. به خودتان قول داده‌اید که امروز فرصتی را در کنار اعضای خانواده سپری کنید، اما کارهای زیادی در پیش دارید و چنین زمانی فراهم نمی‌شود. این قضیه زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد، جایی برای ناراحتی وجود ندارد چرا که در چند روز آینده فرصت فراغت بیشتری خواهید داشت تا لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده سپری نمایید.  شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار همسر یا عشق زندگیتان بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید.

فال روز 9 مرداد برای متولدین آذر

شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آنها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، سودی روانه حسابهای بانکیتان خواهد شد. روی موفقیت یکی از اعضای خانواده حساب‌ باز کر‌ده‌اید و توقع‌های زیادی از ایشان دارید، اما امروز به این نتیجه می‌رسید که این توقع‌ها بی‌جا است و نباید انتظار بیش‌ازحدی از این فرد داشته باشید و او را تحت فشار قرار دهید. با اتفاق فرخنده‌ای در رابطه با همسر یا عشق ‌زندگیتان روبه‌رو خواهید شد.  انسان سخت‌کوش و پرتوانی هستید و این روحیه شما امروز مورد توجه اطرافیان قرار می‌گیرد. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می‌‌آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم‌توجهی‌تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند.

فال روز 9 مرداد برای متولدین دی

روز خوبی را آغاز کرده‌اید و کارها طبق برنامه پیش می‌رود، این شرایط را به فال نیک بگیرید و در فرصت فراغتی که پیدا می‌‌کنید، تا می‌توانید به استراحت و تفریح مشغول شوید. روحیه شکاکی دارید و به زمین و زمان شک می‌کنید، این روحیه باعث شده تا به رفتارهای همسر یا عشق ‌زندگیتان شک کنید و دائم ایشان را تحت‌نظر داشته باشید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما و عشق ‌زندگیتان نیست. در نتیجه در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و بی‌دلیل به کسی مشکوک نشوید. حادثه‌ا‌ی بد و ناخوشایندی را در زندگی تجربه کرده‌اید و به‌رغم اینکه مدتی از این حادثه می‌گذرد، اما هنوز هم ناراحت هستید و فکر این حادثه گاه و بیگاه ذهن شما را به خود مشغول می‌کند. ادامه این رویکرد به غیر از افسردگی چیزی برای شما به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و به هر قیمتی که شده این حادثه ناخوشایند را فراموش کنید. قدر زمان را نمی‌دانید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است، از امروز اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و به خاطر داشته باشید که وقت طلاست. دوست‌های ناباب زیادی دارید و بیشتر وقت خود را به رفیق‌بازی تلف می کنید، قبل از اینکه دوستی با افراد ناباب، آبروی شما را لکه‌دار کند، این وضعیت را خاتمه دهید و دور دوستان ناباب را خط بکشید. در مرحله حساسی از زندگی به سر می‌برید و اگر دست از کار و تلاش بکشید و ناامید شوید، زحمت‌های شما به باد خواهد رفت. در نتیجه در مقابل سختی‌ها کمر خم نکنید و با جدیت بیشتری به کار و تلاش ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید.  

فال روز 9 مرداد برای متولدین بهمن

تصمیم مهمی را اتخاذ کرده‌اید و نگران هستید که بهترین تصمیم را نگرفته‌ باشید، اما مطمئن باشید که این تصمیم صلاح شما را به دنبال دارد. احتمال زیادی وجود دارد که دزد به اموالتان بزند. به نفع شماست که شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و بیشتر از همیشه مواظب مال و اموال خود باشید. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید. به جای اینکه اجازه دهید ذهنتان درگیر مشکلات باشد، تلاش بیشتری به‌خرج دهید و راه‌کارهای عملی برای حل مشکلات اتخاذ کنید. احتمال ایجاد سوءتفاهمی میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود دارد. اجازه ندهید این سوءتفاهم ریشه‌دار شود و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید.  کمتر صحبت کنید و احترام خود را نزد اطرافیان حفظ نمایید. اتفاق ناخوشایندی در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق،‌ زمینه افسردگی شما را فراهم کند. در اوقات فراغت به کار خلاقانه‌ای که علاقه‌ زیادی به آن دارید مشغول شوید. فرصتی برای ابزار محبت به همسر یا عشق ‌زندگیتان پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را سپری نمایید.

فال روز 9 مرداد برای متولدین اسفند

فرصتی برای ورزش و تحرک پیدا می‌کنید، به لطف این فرصت، انرژی بیشتری پیدا کنید و با ورزش، سلامت خود را تضمین نمایید. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل ‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. یکی از اعضای خانواده امروز در بستر بیماری افتاده و نیازمند پرستاری شماست. هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای سلامت این فرد انجام دهید و مطمئن باشید در آینده این محبت را جبران خواهد کرد. روز خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روز بدون عشق و محبت به پایان برسد و برنامه‌های عاشقانه‌ای برای عشق ‌زندگیتان ترتیب دهید و به ایشان ثابت نمایید که از همیشه بیشتر دوستش دارید. در محل‌‌کار با شرایطی برای پیشرفت روبه‌رو خواهید شد. این شرایط را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. فرصتی برای انجام کارهای مذهبی یا خیرخواهانه فراهم می‌شود، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام این کارها، شرایط آرامش خود را فراهم کنید. 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج