۱۳۳۷۴۵۱
۲۲۶۴
۲۲۶۴
پ

ویدئویی مسحورکننده از یک روباه قطبی حیله گر

شنیده می‌شود که ماهیگیر خطاب به روباه قطبی می‌گوید: چه کار می‌کنی؟ چرا اینقدر جرات داری؟ جرات نداری؟ جسور نیستی؟ چه کار می‌کنی؟ نباید آنقدر جسور باشید!

فرارو: این لحظه مسحور کننده‌ای است که یک روباه قطبی با سماجت و سرسختی زیاد سرانجام یک ماهی رایگان صید شده توسط ماهیگیر روس را به دست می‌آورد.

 این ویدئو با نشان دادن روباهی شایان ستایش در نزدیکی یک حفره ماهیگیری در یک منظره برفی وسیع شروع می‌شود. به سختی می‌توان روباه را به دلیل رنگ سفیدش که به عنوان یک استتار موثر عمل می‌کند، دید. به نظر می‌رسد حیوان به حفره علاقه‌مند است، چرا که بار‌ها به آن نزدیک‌تر می‌شود و سپس با ترس به عقب می‌رود. فیلمبردار وقتی روباه نزدیک می‌شود بار‌ها بر سر او فریاد می‌زند که باعث می‌شود روباه عقب نشینی کند.

روباه در نهایت به قدری نزدیک می‌شود که بتواند به داخل حفره ماهیگیری نگاه کند. بعد از دیدن ماهی به سرعت هیجان زده می‌شود. این حیوان زیبا پس از کمی خراشیدن لبه سوراخ، ماهی را به دهان گرفته و با خوشحالی از یافتن یک غذای خوشمزه، آن را می‌خورد.

شنیده می‌شود که این ماهیگیر خطاب به روباه قطبی می‌گوید: چه کار می‌کنی؟ چرا اینقدر جرات داری؟ جرات نداری؟ جسور نیستی؟ چه کار می‌کنی؟ نباید آنقدر جسور باشید!

ماهیگیر می‌گوید: این ماهی من است. من به شما می‌گویم این ماهی من است. مال خودم. حفره یخ مال من است و ماهی مال من است.

اما وقتی روباه به نظر می‌رسد که با پنجه هایش لبه سوراخ را می‌خراشد ماهیگیری اجازه می‌دهد یک ماهی بردارد که روباه گرسنه بلافاصله ماهی را برداشت و خورد.

خز روباه قطبی می‌تواند با فصول تغییر رنگ دهد و در زمستان بیشتر سفید شود. همانطور که از نام آن‌ها پیداست، روباه‌های قطبی در دایره قطب شمال زندگی می‌کنند که به دلیل دمای بسیار پایین و آب و هوای خشن خود شناخته شده است. این روباه‌ها با توجه به محیط خشنی که در آن زندگی می‌کنند، سازگاری‌هایی ایجاد کرده‌اند که به آن‌ها اجازه رشد می‌دهد.

خز روباه‌های قطبی بسیار متراکم است. خز آن‌ها هوای گرم را به دام می‌اندازد و هوای خنک را دفع می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد دمای بدن طبیعی خود را در حدود ۱۰۴ درجه فارنهایت (۴۰ درجه سانتیگراد) حفظ کنند. خز روی پا‌های آن‌ها مانند چکمه‌های برفی عمل می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا روی تکه‌های بزرگ یخ و برف راه بروند بدون اینکه خیلی سرد شوند. در نهایت، دم آن‌ها می‌تواند به سمت داخل جمع شود و تقریباً مانند یک پتوی گرم کننده عمل می‌کند!

علاوه بر گرما، خز آن‌ها چیز دیگری را نیز برای آن‌ها فراهم می‌کند که بسیار ارزشمند است: استتار.

برای بسیاری از حیواناتی که در محیط‌های گرم یا سرد زندگی می‌کنند معمول است که به عنوان یک استراتژی برای زنده ماندن در ماه‌های سخت زمستان به خواب زمستانی بپردازند. هر حیوانی که در خواب زمستانی است ممکن است از الگوی خواب زمستانی متفاوتی پیروی کند، با این حال، مشخصه اکثر آن‌ها کاهش مصرف انرژی است. این بدان معناست که حیوانات معمولی در خواب زمستانی اغلب دمای بدن خود را کاهش می‌دهند و در اکثر فصل زمستان استراحت می‌کنند.

برخلاف این، هیچ نوع روباهی وجود ندارد که واقعاً به خواب زمستانی بپردازد. در عوض، روباه قطبی از خز‌های ضخیم، دم بلند و رژیم‌های غذایی خاصی استفاده می‌کند که آن‌ها را قادر می‌سازد در طول زمستان فعال بمانند.

ویدئویی مسحورکننده از یک روباه قطبی حیله گر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج