اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۷۹۱۴
۲۵۰۳
۲۵۰۳
پ

واکنش وزیر کشور به بی‌آبی سیستان و بلوچستان

احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت، با بیان اینکه مسأله آب سیستان و بلوچستان جدی است و دولت آن را قویا دنبال می‌کند، گفت: کارهای متعددی برای حل مشکل آب در حال انجام است ولی این کارها زمان‌بر است و اگر این‌ها هم انجام نمی‌شد، با مشکل بیشتری مواجه بودیم.

تسنیم: وزیر کشور با بیان اینکه  مسأله آب سیستان و بلوچستان جدی است و دولت آن را قویا دنبال می‌کند گفت: کارهای متعددی برای حل مشکل آب در حال انجام است.

احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت، با بیان اینکه  مسأله آب سیستان و بلوچستان جدی است و دولت آن را قویا دنبال می‌کند، گفت: کارهای متعددی برای حل مشکل آب در حال انجام است ولی این کارها زمان‌بر است و اگر این‌ها هم انجام نمی‌شد، با مشکل بیشتری مواجه بودیم. 

وی درخصوص انتخابات پیش روی مجلس نیز خاطرنشان کرد: از ۱۶ مرداد ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شروع می‌شود و توصیه می‌کنیم داوطلبان در این بازه زمانی اقدام به ثبت‌نام کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه اقدامات برای اربعین ۱۴۰۲ در حال انجام است و دولت عراق با همکاری مثبت خود دنبال حل مشکلات است، اظهار داشت: ما برای توسعه دروازه‌های ورودی، گذرنامه‌های جدید، توسعه سایه‌بان‌ها، آب و یخ و نیازمندی‌ها توافقات خوبی انجام داده‌ایم.

وحیدی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های امنیتی با قدرت حضور دارند و اینکه جریانات تروریستی را متلاشی می‌کنند نشان‌دهنده قدرت این دستگاه‌هاست‌. امنیت خوبی در کشور برقرار است و البته دشمنان طراحی‌های زیادی برای ایام عزاداری محرم داشتند که با هوشمندی دستگاه‌های اطلاعاتی خنثی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج