adexo3
۱۳۳۷۹۵۲
۹۸۹
۹۸۹
پ

فال چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید

فال روز ۱۱مرداد برای متولدین فروردین

روز خوبی را آغاز کرده‌اید و احساس شادی و نشاط می‌کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و با انگیزه بیشتری به انجام کارهای روزانه مشغول شوید.  یکی از آرزوهای دیرینه شما بر آورده می‌شود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برای دستیابی به رویاهای خود بیشتر تلاش کنید. فردی که رابطه خوبی با وی دارید، از در ناسازگاری با شما وارد می‌شود. اجازه ندهید این رفتار، رابطه دیرینه شما را خراب کند. بر رفتار نادرست ایشان چشم بپوشید. مطمئن باشید این فرد در آینده برای رفتاری که انجام داده از شما دلجویی می‌کند.  روز خوبی را برای شراکت آغاز نکرده‌اید. به صلاح شماست که از هر گونه معامله دوری بگیرید و انجام کارهای مالی مهم را به آینده واگذار کنید. شبانه‌روز کار می‌کنید و وقتی را برای اعضای خانواده کنار نمی‌گذارید، این وضعیت زمینه ناراحتی اهل‌ منزل را فراهم کرده است، در نتیجه امروز فرصتی را برای بودن در کنار اعضای خانواده کنار بگذارید و لحظه‌های خوشی را به همراه اهل منزل سپری نمایید.  مدتی است که احساس می‌کنید رفتار همسر یا عشق زندگیتان تغییر کرده و مانند سابق به شما رسیدگی نمی‌کند. این شرایط تغییر می‌کند و عشق زندگیتان در روزهای آینده جام وجود شما را لبریز از محبت می‌کند.

فال روز 11مرداد برای متولدین اردیبهشت

اجازه ندهید خستگی و کسالت به شما غلبه کند و کارهای امروز را زودتر از همیشه انجام دهید. به خاطر داشته باشید که وقت طلاست و اجازه ندهید عمرتان هدر رود. فرصتی که برای فراگیری مهارت‌های جدید در اختیار دارید را به فال‌نیک بگیرید. روز خوبی برای کار و تجارت نیست و ضرری را در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر حواستان را جمع کنید. کنترل بیشتری بر اعصاب خود داشته باشید و برای مشکلات پیش‌پاافتاده از کوره در نروید.  انسان زحمت‌کشی هستید و در طول سال‌های زندگیتان لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نداشته‌اید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزی خود را دریافت می‌کنید. برای رسیدن به موفقیت دامنه آشنایی خود با افراد سرشناس را گسترش دهید. شرایطی مهیا می‌شود تا در کنار دوستان قدیمی بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید.

فال روز ۱۱مرداد برای متولدین خرداد

یکی از دوستان نزدیک امروز درخواستی از شما دارد تا با دیدگاه‌های شما بیشتر آشنا شود و روشنفکریتان را امتحان کند. به هر قیمتی که شده اخلاقیات را زیر پا نگذارید و تصمیم‌های منطقی بگیرید. مطمئن باشید ثروت بادآورده را باد می‌برد و برای افزایش درآمد به فکر راه‌های کارآمد و درست باشید. دستی به سر و روی منزل خود بکشید و با زیباسازی فضای زندگی، شرایطی بهتر برای خود و اعضای خانواده فراهم کنید. خبر مسرت‌بخش و غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. انسان رازداری نیستید و حرف دل خود را با هر کس‌و‌ناکسی در میان می‌گذارید. این رویکرد را تغییر دهید و سفره دلتان را پیش غریبه‌ها باز نکنید. مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. در محبت و علاقه عشق ‌زندگیتان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوستتان دارد.

فال روز 11مرداد برای متولدین تیر

امید خود به زندگی را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید که پایان شب سیه، سفید است. موقعیت مالی متزلزلی دارید و به‌رغم اینکه گاهی اوقات اندوخته‌های شما لبریز می‌شود، مواقعی نیز وجود دارد که پول کم می‌آورید. اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند. در اولین فرصت فکری به حال پس‌انداز و صرفه‌جویی بردارید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید. دلتان گرفته و می‌خواهید سفره دلتان را پیش یکی از آشنایان باز کنید. به صلاح شماست که تمامی رازهای دلتان را بر ملا نکنید و بعضی از اسرار خود را برای همیشه پیش خودتان نگهدارید.   فرصتی برای رسیدگی به کارهای دلخواه پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود. در اولین فرصت از در عشق و صفا با این فرد وارد شوید و کدورت‌ها را دور بریزید. امروز گرفتار کار واجبی می‌شوید و فرصتی برای توجه به اعضای خانواده پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید این شرایط زمینه دلخوری اهل منزل را فراهم کند. در اولین فرصت وقت بیشتری برای اعضای خانواده اختصاص دهید و به آن‌ها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید.

فال روز 11مرداد برای متولدین مرداد

فردی دنیاد‌یده و باتجربه‌ای امروز کوله‌بار تجربه‌هایش را به شما منتقل می‌کند. با گوش جان پذیرای صحبت‌های این فرد باشید و تجربه‌هایی که به شما منتقل شده را حتماً در زندگی به کار بگیرید. احتمال زیادی وجود دارد که امروز وسوسه‌ شوید و خرید‌های غیرضروری انجام دهید، به این ترتیب حواستان بیشتر از همیشه به خرج‌ها باشد و خریدی انجام ندهید که بعدا از آن پشیمان شوید. اتفاق جالب و سرگرم‌کننده‌ای انتظار شما را می‌کشد. این اتفاق را با اعضای خانواده در میان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار یکدیگر تجربه کنید. امروز توجه اطرافیان را به خود جلب می‌کنید و نُقل هر انجمنی خواهید بود.  اجازه ندهید انجام کارهای غیرضروری، وقت‌ باارزشتان را هدر بدهد. وقت بیشتری را در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان سپری کنید و سرتان را با انجام کارهای پیش‌پاافتاده گرم نکنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان را تحت‌فشار قرار ندهید. به ایشان فرصت دهید تا خودش را پیدا کند.

فال روز 11مرداد برای متولدین شهریور

یکی از دوستان قدیمی که مدت زیادی است خبری از وی نداشته‌اید، امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا خاطره‌های خوش گذشته را با هم زنده کنید و حسابی خوش بگذارنید.  انسان زحمتی کشی هستید و هرگز دست از تلاش و کوشش نکشیده‌اید. این روحیه را کنار نگذارید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک، مزد زحمت‌های شبانه‌روزیتان را دریافت می‌کنید. فرصتی برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص نمی‌دهید. این وضعیت، دلخوری اطرافیان را به دنبال داشته است. اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت وقت بیشتری به اعضای خانواده اختصاص دهید و به اهل منزل ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌برید. مشکلی سر راه شما سبز می‌شود. برای حل این مشکل کوتاه نیایید و از افراد باتجربه کمک بگیرید. همسر یا عشق زندگیتان امروز بیشتر از همیشه شما را تحویل می‌گیرد. محبت ایشان را پیش خودتان نگذارید و پاسخگوی محبت‌های وی باشید.

فال روز 11مرداد برای متولدین مهر

روز را با خیال راحت ادامه دهید و مطمئن باشید که به لحاظ سلامتی و شادابی چیزی کم‌وکسر نخواهید داشت. این شرایط را به فال نیک بگیرید و برنامه‌‌ای برای بودن در کنار دوستان و آشنایان ترتیب دهید و حسابی خوش‌ بگذرانید. فرصتی دست می‌دهد تا در کنار دوستان و رفقای قدیمی بنشینید و از خاطره‌های خوش گذشته بگویید. خرج هنگفتی روی دست شما قرار می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده پولی را برای روز مبادا کنار بگذارید. مواظب حرفهایتان نیستید و گفته‌هایی که می‌زنید زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم می‌کند، امروز زمان مناسبی است که به این روحیه خاتمه دهید و قبل از اینکه حرفی از دهانتان خارج شود، حسابی فکر کنید و چیزی نگویید که اطرافیان ناراحت شوند. رابطه‌ای پنهانی دارید و نمی‌خواهید به این رابطه پایان دهید، اما ادامه این رابطه آبروی شما را به خطر خواهد انداخت، در نتیجه هر چه سریع‌تر فکری برای این رابطه پنهانی بردارید و به فکر حفظ آبرویتان باشید. کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و امروز دردسرهای زیادی را شاهد خواهید بود. اجازه ندهید شک و تردید، مشکلی برای تصمیم‌های مهم زندگیتان ایجاد کند. زندگی را جدی‌ بگیرید و اجازه ندهید کارهای عقب افتاده روی هم تلنبار شود. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌ زندگیتان وجود دارد، اما این مشاجره سریع‌تر از چیزی که انتظارش را دارید به صلح و آشتی ختم می‌شود.

فال روز 11مرداد برای متولدین آبان

احساس می‌کنید انرژی سابق را ندارید و زود خسته می‌شوید. سبک زندگیتان را تغییر دهید و با خوردن غذاهای سالم و ورزش، انرژی بیشتری بدست آورید. پولی به دستتان می‌رسد و شرایط مالیتان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط بهترین استفاده را ببرید و در آینده حساب و کتاب‌های مالیتان را به گونه‌ای مدیریت کنید تا مشکلات مالی هرگز سراغ شما نیاید.  اهل منزل امروز برنامه‌ خاصی برایتان تدارک دیده‌اند و به شما ثابت می‌کنند که همیشه قدردانتان هستند.  مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد. اجازه ندهید این مشکل شما را از برنامه‌ای که برای خود ریخته‌اید دور کند. برای حل این مشکل از دوستان و آشنایان کمک بگیرید و روز را بدون دردسر به پایان برسانید. کارها را پشت‌گوش نیاندازید و کارهای عقب‌مانده را در اولویت قرار دهید. مدتی است که رابطه خوبی با همسر یا عشق ‌زندگیتان نداشته‌اید و سر چیزهای پیش‌پاافتاده و کم‌اهمیت با هم دعوا می‌کنید، قبل از اینکه این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و از امروز به  غیر از سخن عشق و محبت، چیزی به عشق ‌زندگیتان نگویید.

فال روز 11مرداد برای متولدین آذر

مواظب سلامت وجود نازنین‌ خود نیستید و این قضیه باعث شده تا احساس خستگی و کسالت داشته باشید. ادامه این رویکرد به غیر از بیماری چیزی برای شما به دنبال ندارد. امروز به خودتان قول بدهید که بیشتر مواظب سلامتی خود باشید و فراموش نکنید که عقل سالم در بدن سالم است. سایه همای سعادت روی سر شما خواهد افتاد و از جایی که فکرش را نمی‌کنید پولی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. خبر شاد و خوشحال‌کننده‌ای امروز به دستتان می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز بی‌حوصله و کم‌طاقت است و اصلا اعصاب ندارد، اجازه ندهید کم‌حوصلگی وی زمینه ناراحتی شما را فراهم کند و عشق ‌زندگیتان را به حال خودش بگذارید و مطمئن باشید که گذشت زمان حال و روحیه وی را بهتر خواهد کرد. کارهای امروز همان‌گونه که انتظارش را دارید انجام می‌شود.  فردی با شما رفتار بدی خواهد داشت، این رفتار را جدی نگیرید و اجازه ندهید رفتار ناشایست این فرد روزتان خراب کند. یکی از اطرافیان انتظار بیجایی از شما دارد. در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و از وی درخواست نمایید تا توقع‌های بیجا را کنار بگذارد.

فال روز 11مرداد برای متولدین دی

 به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و امروز پولی را کنار بگذارید، مطمئن باشید این پول در روزگار سختی و گرفتاری، به کمک شما خواهد آمد. انسان دمدمی مزاجی هستید و دائم نظرهایتان را تغییر می‌دهید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت ثبات نظر کافی پیدا کنید و به اطرافیان ثابت کنید اگر سر شما برود، حرفتان نمی‌رود.  معامله‌ای در پیش دارید و نقشه‌های زیادی برای سودآوری بیشتر کشیده‌اید، اما بهتر است این معامله را با چشم‌بسته انجام ندهید و یک‌بار دیگر جوانب مختلف آن را بررسی نمایید، در نهایت پس از بررسی‌های مختلف و مشورت با اطرافیان، معامله‌ای را انجام دهید که جایی برای ضرر در آن وجود نداشته باشد. کارهای امروز بر وفق مرادتان پیش می‌رود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کار دشواری که مدت‌ها است انجام آن را به تعویق انداخته‌‌اید، امروز انجام دهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز قصد دارد حسابی شما را غافلگیر کند. این رفتار از عشق و محبت ایشان به شما حکایت دارد. در نتیجه شما نیز محبت عشق ‌زندگیتان را بدون پاسخ نگذارید و در اولین فرصت این محبت را جبران کنید.

فال روز 11مرداد برای متولدین بهمن

دل‌مشغولی‌های بی‌دلیل را فراموش کنید و بیشتر از همیشه خوش بگذرانید. به جای اینکه به نگرانی‌های بی‌دلیل و کم‌ارزش مشغول شوید، فکر خود را به انجام کارهای مهم مشغول کنید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پولی به دستتان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالیتان را در آینده فراهم خواهد کرد. مهمانی ترتیب داده‌اید و دوست و آشنا را دعوت کرده‌اید، پذیرایی از مهمان‌ها ممکن است خستگی شما را به دنبال داشته باشد، اما اجازه ندهید خستگی به شما غلبه کند و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای خوشی و رضایت مهمان‌ها انجام دهید.  مشکلی سر راه شما قرار می‌گیرد، این مشکل را با درایت و هوشمندی حل کنید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. تا می‌توانید دانش و مهارت‌های جدید فرا بگیرید. مطمئن باشید به هر اندازه که برای فراگیری مهارت‌های جدید تلاش می‌کنید،‌ به همان اندازه در زندگی از اطرفیان جلوتر قرار خواهید گرفت. امروز روی خوشی از همسر یا عشق ‌زندگیتان نخواهید دید. از رفتار ایشان دلخور نشوید، اجازه دهید عشق زندگیتان کمی با خودش خلوت کند. پس از مدتی دوباره رفتاری محبت‌آمیز با شما در پیش خواهد گرفت.

فال روز 11مرداد برای متولدین اسفند

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. روحیه احساساتی دارید و زود تصمیم می‌گیرید. امروز ممکن است این روحیه کار دستتان بدهد. در چنین شرایطی اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و تصمیمهای عقلانی بگیرید. احتمال دارد که در معامله‌ای ضرر کنید. در چنین شرایطی بهتر است هرگونه معامله و عقد قراردادهای تجاری را به آینده موکول نمایید.  به وضعیت محل‌کار یا منزل خود اهمیت نمی‌دهید و مدت زیادی است که دستی به سروروی خانه یا محل‌کار خود نکشیده‌اید، این وضعیت باعث ناراحتی اهل منزل یا همکاران شما در محل‌کار شده و اطرافیان بر این باور هستند که اهمیتی به محل‌کار یا زندگی خود نمی‌دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت فکری به حال بهبود شرایط منزل یا محل‌‌کار خود بردارید.    نقشه‌های مهمی که برای کار و پیشرفت کشیده‌اید را با هر کس درمیان نگذارید و رازنگه‌داری پیشه کنید. مدتی است مانند سابق تلاش نمی‌کنید و کم حوصله شده‌اید. این روحیه دوام چندانی ندارد و در آینده‌ای نزدیک برطرف می‌شود. محبت همسر یا عشق ‌زندگیتان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌ زندگیتان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌ بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج