اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۸۰۷۸
۴۰۰۰
۴۰۰۰
پ

واکنش وزیر ارتباطات به استخدام یک آقازاده

به گفته رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور بررسی استخدام خارج از ضابطه یک شخص در شرکت‌های تابعه زیرساخت استان ایلام و برخورد قاطع با متخلفین احتمالی را صادر کرده است.

فارس: به گفته رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور بررسی استخدام خارج از ضابطه یک شخص در شرکت‌های تابعه زیرساخت استان ایلام و برخورد قاطع با متخلفین احتمالی را صادر کرده است.

  واکنش وزیر ارتباطات به استخدام یک آقازاده 

محمد احسان خرامید رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت: عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دستور بررسی استخدام خارج از ضابطه یک شخص در شرکت‌های تابعه استان ایلام و برخورد قاطع با متخلفین احتمالی را صادر کرده است.  

 

صبح امروز انتشار سندی درباره استخدام شرکتی یک آقازاده در یکی از شرکت‌های تابعه شرکت ارتباطات زیر ساخت خبرساز شد. پدر این فرد یکی از مدیران کل سابق استان ایلام بوده است و با دستور یکی از اعضای هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیر ساخت با مدرک مهندسی صنایع برای سمت کارشناس تخصصی سوئیچ و دیتا به شرکت ارتباطات همراهان فجر ایلام معرفی شده است.

وزارت ارتباطات  اعلام کرد روند جذب این آقازاده در بخش خصوصی پیمانکار شرکت ارتباطات زیرساخت به علت عدم تطبیق مدرک تحصیلی فرد یاد شده کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی با نیاز بخش پیمانکاری مربوطه کان لم یکن شد. در این جوابیه تاکید شده با مدیر متخلفی که دستور این جذب را صادر کرده، برخورد شده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج