اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۳۹۱۹۰
۷۶۹
۷۶۹
پ

ایمپلنت در شمال تهران – لیست ۱۰ مرکز برتر

ایمپلنت دندان یکی از روش‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید طرح لبخند خود را اصلاح کرده و جای خالی دندان‌های خود را پر کنید. برای آشنایی با این روش در ادامه با ما همراه باشید.

دندان و زیبایی صورت تاثیر مستقیمی با یکدیگر دارند. چنانچه دندان‌های نامرتب، بدرنگ، شکسته شده و یا پوسیده شده داشته باشید فرم صورت یا چهره شما کاملاً به هم می‌ریزد. هدف از ترمیم دندان تنها به منظور بهبود دندان و برطرف کردن درد نیست، بلکه زیبایی نیز جزو اهداف ما خواهد بود. از آنجایی که دندان روی زیبایی و جوانسازی چهره تاثیر دارد، پس می‌توانید با کمک یک روش مناسب نظیر ایمپلنت مشکلات مربوطه را برطرف کنید. اما ایمپلنت دندان برای چه مواقعی است؟ یا توسط چه مراکز ایمپلنت با کیفیت بالایی انجام می‌شود؟ جهت آشنایی با بهترین مرکز ایمپلنت در شمال تهران با ما همراه شوید.

ایمپلنت در شمال تهران – لیست ۱۰ مرکز برتر

ایمپلنت دندان چگونه است؟

ایمپلنت یک روش کاملاً جدید، مناسب و جایگزین دندان‌های طبیعی خراب شده است. در واقع برای پر کردن جای خالی دندان‌های شکسته شده از روش ایمپلنت استفاده می‌کنند. برای میزان آسیب دیدگی دندان روش‌های مختلفی برای ترمیم وجود دارد. اما در بسیاری از مواقع هیچ روشی پاسخگوی دندان آسیب دیده شما نیست و باید آن را بکشید. پس از کشیدن دندان طی یک بازه زمانی مشخصی می‌توانید ایمپلنت انجام دهید. در این روش یک میله کوچک پیچی شکل جایگزین ریشه دندان شما می‌شود. در واقع با انجام جراحی این پیچ در قسمت استخوان فک قرار می‌گیرد و نیاز به یک بازه زمانی مشخصی است تا به استخوان اطراف جوش بخورد. این پیچ به عنوان ریشه دندان است که روکش نیز نقش تاج دندان را دارد. در این روش ایمپلنت به دندان‌های کناری تکیه نمی‌دهد بلکه توسط پیچ به قسمت فک ثابت خواهد ماند.

معمولا برای ایمپلنت از تیتانیوم استفاده می‌کنند که سازگاری آن بیشتر و مقاومت بالاتری دارد. افرادی که تحت شیمی درمانی و رادیوتراپی هستند، بهتر است هرگز از روش ایمپلنت استفاده نکنند. حتی افرادی که داروهایی با مشتقات بیس فسپونات استفاده دارند، هرگز نباید به سراغ روش درمانی ایمپلنت بروند. این روش تحت بی‌حسی موضعی است و شما هیچ گونه دردی را تا زمانی که بی حس هستید، احساس نمی‌کنید. در واقع پس از بی‌حسی دندانپزشک یک برش در قسمت لثه ایجاد می‌کند و با به وجود آمدن سوراخ کوچک در استخوان پیچ را در داخل سوراخ قرار خواهد داد.

ایمپلنت در شمال تهران

اشاره شد که ایمپلنت به عنوان بهترین روش ماندگارتر و با کیفیت‌تر برای اصلاح برخی از مشکلات دندان است. از آنجا که تاثیر ان روی زیبایی بسیار زیاد می‌باشد، پس کاربران نیز به دنبال برطرف کردن مشکلات دندان خود خواهند بود: به ویژه اینکه اگر دندان‌های قسمت جلویی آنها آسیب دیده باشد. در هر شهری ‌کلینیک های تخصصی زیبایی دندان بسیار زیادی فعالیت می‌کنند. اما همانگونه که مستحضرید در هر کلینیک هر یک از متخصصین باید دارای مهارت و تخصص بسیار بالایی در این زمینه باشند. همچنین با استفاده از بهترین مواد و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها ایمپلنت دندان را انجام دهند. تهران به عنوان یکی از شهرهای بزرگ و به عنوان پایتخت کشور است. اکنون کلینیک‌های دندانپزشکی بسیار زیادی در آن فعالیت دارند. ایمپلنت در شمال تهران تحت نظر بهترین متخصصین حرفه‌ای و کاربلد با به کارگیری تجهیزات پیشرفته و مواد با کیفیتی انجام می‌شود.

بهترین کلینیک در شمال تهران بایستی دسترسی مناسب و سریعی داشته باشد.‌ همچنین در یک محیط تمیز و بدون هیچ ویروس و کثیفی این کار را انجام دهند تا توجه بیماران جلب شود. البته یک محیطی آرام که پزشکان در خونسردی کامل به کار خود ادامه دهند.

ایمپلنت در شمال تهران – لیست ۱۰ مرکز برترایمپلنت در شمال تهران – لیست ۱۰ مرکز برتر

۱۰ تا از بهترین مراکز ایمپلنت دندان در شمال تهران

برای انتخاب بهترین مرکز ایمپلنت دندان در شمال تهران در ادامه به معرفی ۱۰ تا از بهترین مراکز ایمپلنت دندان پرداخته ایم. در ادامه این بررسی با ما همراه باشید:

کلینیک دندانپزشکی دکتر کیهان قدیمی

دکتر کیهان قدیمی؛ در سال ۱۳۷۸ از دانشکده دندانپزشکی تبریز فارغ التحصیل شده اند. دکتر قدیمی موسس اولین درمانگاه شبانه روزی و مدرن دندانپزشکی عمومی و تخصصی در شهرستان میانه هستند. حسن خلق و شهرت ایشان در انجام ایمپلنت و ارتودنسی منجر به مراجعه بسیاری از بیماران از سایر شهرستان‌های استان واشتهار این مرکز در شهرستان میانه گردید.دکتر قدیمی برای گذراندن دوره‌های تخصصی به مدت ۱۰ سال در خارج از کشور و تحت نظر اساتید به نام دندانپزشکی در کشور‌های آلمان، فیلیپین، ایتالیا و آمریکا صرف زمان نمودند و دراین بین تجارب بسیار زیادی کسب نمودند.

ایمپلنت در شمال تهران – لیست ۱۰ مرکز برتر

برخی از خدمات کلینیک دندانپزشکی دکتر کیهان قدیمی عبارت از موارد زیر است:

  • ایمپلنت دندان
  • لمینت دندان
  • کامپوزیت دندان 
  • جرم گیری دندان 
  • عصب کشی

 

۰۹۹۰۲۷۲۲۲۵۹

ایمپلنت در شمال تهران – لیست ۱۰ مرکز برتر

جهت مشاهده نمونه‌های بیشتر از اینستاگرام بازدید کنید.

@Keyhan_kaj_dental

ایمپلنت در شمال تهران – لیست ۱۰ مرکز برتر

برای مشاوره در واتساپ کلیک کنید.

۰۹۹۰۲۷۲۲۲۵۹

ایمپلنت در شمال تهران – لیست ۱۰ مرکز برتر

سعادت آباد، روبروی صرافها(جنوبی)، پلاک، ٦٢طبقه ١، واحد ٤

کلینیک دندانپزشکی دکتر امید شهباززاده

دکتر امید شهباززاده متخصص ایمپلنت و جراح لثه و همچنین متخصص پروتز فلوشیب زیبایی از آمریکا هستند. دکتر شهناززاده با ارائه خدمات دندان پزشکی با استفاده از تکنولوژی روز دنیا می‌توانند بهترین نتایج را به شما رائه دهد.

ایمپلنت در شمال تهران – لیست ۱۰ مرکز برتر

برخی از خدمات کلینیک دندانپزشکی دکتر امید شهباززاده عبارت از موارد زیر است:

  • ایمپلنت بدون درد
  • ایمپلنت فوری و یک روزه
  • درمان ریشه دندان 
  • اصلاح طرح لبخند
  • ترمیم دندان 
ایمپلنت در شمال تهران – لیست ۱۰ مرکز برتر
جهت مشاهده نمونه ها از اینستاگرام بازدید نمایید.
 
ایمپلنت در شمال تهران – لیست ۱۰ مرکز برترایمپلنت در شمال تهران – لیست ۱۰ مرکز برتر

کلینیک دکتر علی آقازاده

دکتر آقازاده ۳۰ سال تجربه درخشان در درمان‌های زیبایی و ایمپلنت دارند. ایشان با تحصیلات معتبر در زمینه دندان پزشک می‌توانند ارائه دهنده‌ی خدمات زیبایی و پزشکی برای شما باشند.

ایمپلنت در شمال تهران – لیست ۱۰ مرکز برتر

برخی از خدمات کلینیک دکتر علی آقازاده عبارت از موارد زیر است:

  • ایمپلنت دندان
  • ایمپلنت دیجیتال
  • اصلاح طرح لبخند
  • عصب کشی دندان
  • جراحی ریشه دندان

۰۲۱-۸۸۸۸۱۴۲۱

۰۹۱۲۰۲۱۸۶۰۱

ایمپلنت در شمال تهران – لیست ۱۰ مرکز برتر

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

dr.aliaghazadeh@

ایمپلنت در شمال تهران – لیست ۱۰ مرکز برتر

تهران ،خیابان ولیعصر ، ابتدای توانیر  

کلینیک دکتر آناهیت افراسیابی

دکتر آناهیت افراسیابی متخصص دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی از دانشگاه شهید بهشتی هستند. ایشان با تجربه و تبهر خود در زمینه ایمپلنت می‌توانند گزینه مناسبی برای از انجام ایمپلنت به شمار روند.

ایمپلنت در شمال تهران – لیست ۱۰ مرکز برتر

برخی از خدمات کلینیک دکتر آناهیت افراسیابی عبارت از موارد زیر است:

  • ایمپلنت بدون درد
  • ایمپلنت دیجیتال
  • اصلاح طرح لبخند
  • عکس برداری تخصصی
  • طراحی لبخند با استفاده از اسکنر داخل دهانی
  • ترمیم دندان و انجام روکش

۰۲۱-۸۸۶۶۴۳۵۷

۰۲۱-۸۸۶۶۳۷۰۳

۰۹۱۲۰۰۳۶۲۴۶

ایمپلنت در شمال تهران – لیست ۱۰ مرکز برتر

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

@dr.anahit.afrasiabi

ایمپلنت در شمال تهران – لیست ۱۰ مرکز برتر

تهران، جردن، دستگردی( بین جردن و ولیعصر)، پلاک ۳۵۴، طبقه ۴، واحد ۷

مرکز ایمپلنت دندان شمال تهران چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای انتخاب بهترین مرکز ایمپلنت دندان شمال تهران بهتر است با برخی از ویژگی‌های این مرکز آشنا شوید:

  • حضور دکتر متخصص
  • داشتن کادر مجرب
  • داشتن اخلاق حرفه‌ای
  • برخودار از تجهیزات پیشرفته
  • قیمت منصفانه
  • رعایت بهداشت

مدت زمان ایمپلنت دندان

افرادی که قصد انجام ایمپلنت دندان دارند، بی‌شک می‌خواهند در رابطه با این روش اطلاعات زیادی کسب کنند. یکی از سوالات متداول کاربران مدت زمان انجام ایمپلنت است؟ ابتدا باید بدانید ایمپلنت دندان برای تمامی گروه‌های سنی از نوجوان تا میانسالی مناسب است، اما در صورتی که شما باردار هستید بهتر است ترمیم دندان خود را بعد از فارغ شدن انجام دهید. حتی افرادی که مشکلات قلبی و عروقی و فشار خون دارند، باید تحت نظر پزشک این کار را انجام یا از آن بپرهیزند. اما در رابطه با مدت زمان ایمپلنت، پزشک تشخیص می‌دهد که شما به چند جلسه برای ترمیم دندان خود نیاز دارید. ایمپلنت به دو الی ۶ ماه زمان نیاز دارد و وابسته به شرایط مختلف مدت زمان متفاوت خواهد بود. معمولا در ۵ جلسه ایمپلنت انجام می‌شود که برای مشاوره، ارائه طرح درمان، در نتیجه جراحی، هیلینگ و قالب‌گیری و نصب است.

در هر جلسه حدود ۱۰ الی ۴۰ دقیقه زمان نیاز است. اما باید بدانید که شما چه تعداد از دندان‌های خود را باید ایمپلنت کنید. برای ایمپلنت کردن یک دندان پس قطعاً نیاز به تعداد جلسات و زمان کمتری خواهد بود. اما زمانی که شما می‌خواهید تمام دندان‌های خود را ایمپلنت کنید، پس قطعاً ماه‌ها زمان نیاز است. در همان جلسه اول مشاوره و ارائه طرح درمان پزشک در رابطه با تعداد دندان‌هایی که نیاز به ایمپلنت دارد، با شما صحبت می‌کند و تعداد جلسات و مدت زمان درمان را نیز به شما ارائه خواهد داد. البته بر اساس سطح کیفیت دندان، میزان خراب شدگی دندان و حتی مینای دندان شما نیز تعداد جلسات متفاوت است. چرا که باید هر مرحله پس از اطمینان از کیفیت مرحله قبلی انجام شود.

آیا در دوران بارداری می‌توان ایمپلنت دندان انجام داد؟ 

دندان و زیبایی هر دو با یکدیگر مرتبط هستند، در واقع زیبایی دندان رویی زیبایی چهره نیز تاثیر می‌گذارد.‌ دندان به دلیل افزایش سن، وارد شدن ضربه، پوسیدگی، عدم رعایت نکات نگهداری، خوردن غذاهای سفت یا به صورت ژنتیکی آسیب می‌بیند. از اهداف رشته دندانپزشکی ترمیم دندان‌های آسیب دیده است و چه بسا اینکه روی تعادل چهره افراد دندان‌های قسمت جلویی تاثیر بسیار زیادی دارد. یک متخصص ایمپلنت دندان پس از کیفیت کار زیبایی صورت را نیز در نظر خواهد گرفت و از طبیعی‌ترین روش برای ترمیم دندان‌ها استفاده می‌کند. البته که از روش‌ها یا راهکارهای بسیار مختلفی برای ترمیم دندان استفاده می‌شود، اما ایمپلنت دندان نقش موثری در ترمیم دندان دارد. قطعاً شما هم می‌خواهید بدانید که آیا در دوران بارداری می‌توان ایمپلنت دندان انجام داد؟

ایمپلنت در بارداری بستگی به نظر پزشک دارد. چنانچه با پزشک متخصص خاص به این نتیجه رسیدید که ایمپلنت در این بازه زمانی بارداری برای شما مضر نیست، می‌توانید تحت نظر بهترین پزشکان متخصص این کار را انجام دهید.  اما توصیه می‌شود برای حفظ سلامت جنین و خود ایمپلنت را به دوران بعد از فارغ شدن موکول کنید. اما تجربه ثابت کرده که ایمپلنت در دوران بارداری می‌تواند بسیار خطرناک باشد، چرا که پرتو نگاری دندان برای شما خانم‌های باردار خطرناک است: در واقع سلامت جنین شما را به خطر خواهد انداخت. پس برای ایمنی و محافظت از جنین در برابر اشعه ایکس بهتر است طول درمان را به تعویق بیندازید.

ایمپلنت در شمال تهران – لیست ۱۰ مرکز برتر

نتیجه

زمانی که یک شخصی لبخند می‌زند یا صحبت می‌کند در اولین تصویر دندان‌های آن را مشاهده خواهیم کرد. سفید و مرتب بودن و زیبایی دندان تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی و طرح لبخند کاربران خواهد داشت. چنانچه دندان‌های نامرتب، شکسته شده یا پوسیده شده‌ای داشته باشید قطعاً طرح لبخند شما نیز زیبا نبوده و حتی روی چهره تاثیرات منفی دارد. اما می‌توانید از روش ایمپلنت دندان این روش موثر برای ترمیم دندان و روکش دندان استفاده کنید. اما ایمپلنت باید در کلینیک‌های تخصصی و تحت نظر بهترین پزشکان متخصص انجام شود تا تاثیرات آن را در طولانی مدت ببینید. بی شک بسیاری از شما تنها با در نظر قرار دادن هزینه‌ها برای ارزان بودن ایمپلنت دندان به مراکز غیر تخصصی و تحت نظر افراد تازه کار این کار را انجام می‌دهید. اما در صورت آشنایی با بهترین ایمپلنت در شمال تهران با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه دندان‌های خود را اصلاح خواهید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج