adexo3
۱۳۳۹۷۹۷
۲۳۵۷
۲۳۵۷
پ

احتمال استفاده از نیروی انتظامی برای کمک به حجاب‌بان‌ها

رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره بکارگیری شهرداری از نیروهای حجاب‌بان واکنش نشان داد.

ایلنا نوشت: رییس شورای اسلامی شهر تهران درباره بکارگیری شهرداری از نیروهای حجاب‌بان واکنش نشان داد.

«مهدی چمران» رییس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه دو سال از آغاز فعالیت قرارگاه اجتماعی شهر می‌گذرد، عملکرد شهرداری تهران را چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: بحث مسائل اجتماعی فقط وظیفه شهرداری نیست و قرارگاه هم از همین رو تشکیل شد که همه دستگاه‌ها باهم حضور داشته باشند. نمی‌توانیم بگوییم قرارگاه اجتماعی کاری نکرده است، اما شهرداری در قرارگاه اجتماعی به تنهایی نمی‌تواند کاری را انجام دهد و سازمان بهزیستی، نیروی انتظامی، وزارت بهداشت و دادستانی هم در این کار نقش دارند و باید به میدان بیایند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا با واگذاری سامانه حمل و نقل عمومی به بخش خصوصی افراد دارای معلولیت باید هزینه‌ای برای دریافت خدمات بپردازند، گفت: همین برنامه‌ای که الان وجود دارد در آنجا هم دنبال خواهد شد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین در پاسخ به سوالی درباره نیروهای حجاب‌بان در شهرداری تهران گفت: هر روز پیامک‌های زیاد به خود من زده می‌شود که در مترو بی‌حجابی است، اما آیا مترو مگر با خیابان فرق دارد؟! خیابان را درست کنید، مترو هم درست می‌شود.در این زمینه به شهرداری هم فشار می‌آورند، احتمالا تحت تاثیر این فشارها نیز شهرداری از نیروهای حجاب‌بان استفاده می‌کند.

چمران در پاسخ به این سوال که نظر شورا درخصوص استفاده شهرداری از نیروهای حجاب بان چیست؟ گفت: در این خصوص در شورا نظر خواهی نشده است، اما من می‌گویم تا نیروی انتظامی نباشد، گذاشتن این افراد در مترو به نتیجه نمی‌رسد، مگر اینکه نیروی انتظامی هم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج