۱۳۴۰۱۴۳
۱۲۱۹۰
۱۲۱۹۰
پ

رپورتاژ آگهی

نحوه ارسال پیامک BTS با دکل های مخابراتی ایرانسل

ما در مقاله امروز می‌خواهیم کارایی BTS را به زبان ساده برایتان توضیح دهیم، فایده‌های آن را بگوییم و روش استفاده از آن را مرور کنیم؛ پس همراه ما باشید.

نحوه ارسال پیامک BTS با دکل های مخابراتی ایرانسل

یکی از قابلیت‌های سامانه پیامک های حرفه‌ای این است که امکان ارسال SMS به شماره‌های تحت پوشش دکل‌های مخابراتی ایرانسل را در اختیارتان قرار می‌دهد. این قابلیت  که به آن BTS می‌گویند فایده‌های زیادی برایتان دارد.

نحوه ارسال پیامک BTS با دکل های مخابراتی ایرانسل

ارسال BTS چیست؟

مطابق گزارش وب سایت melipayamak.com، ارسال BTS یا همان ارسال از طریق دکل‌های مخابراتی، یکی از روش‌های ارسال پیامک تبلیغاتی به شماره‌های ایرانسل واقع در یک منطقه یا محله می‎باشد.

به عبارت دیگر، کسانی که در یک منطقه خط ایرانسل دارند و از گوشی موبایل اس ام اس می‌فرستند یا با آن تماس برقرار می‌کنند، تحت پوشش دکل مخابراتی آن منطقه هستند. اگر گوشی شما در منطقه‌ای آنتن نمی‌دهد، یعنی تحت پوشش دکل مخابرات آن منطقه نیست.

در روش ارسال BTS، شما پیامک تبلیغاتی خودتان را به گروهی ارسال می‌کنید که تحت پوشش دکل ایرانسل آن منطقه هستند و موبایلشان آنجا آنتن می‌دهد.

ارسال BTS چه فایده‌ای دارد؟

ارسال از طریق آنتن مخابرات، تا حد زیادی موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های شما می‌شود. می‌پرسید چطور؟ اجازه دهید با یک مثال توضیح بدهم. قبل از هر چیز پیشنهاد می‌کنم سری به تعرفه‌های ارسال پیامک در سامانه ملی پیامک به آدرس زیر بزنید:

https://www.melipayamak.com/price/

فرض کنید شما در شهر شیراز، خیابان داریوش، پاساژ صوت و تصویر فارس، مغازۀ موبایل فروشی دارید. اخیراً مدل جدیدی از گوشی‌های سامسونگ وارد بازار شده و شما می‌خواهید این خبر را هرچه سریعتر به گوش مشتریان داخل پاساژ و خیابان داریوش برسانید.

برای انجام چنین کاری راحت‌ترین و بهترین روش، استفاده از ارسال BTS  است. شما وارد سامانه پیامک ملی پیامک می‌شوید، ارسال از طریق دکل ایرانسل را انتخاب می‌کنید و در عرض 1 دقیقه پیام شما در گوشی تمام افرادی که خط ایرانسل دارند نمایش داده می‌شود. احتمالاً درصد زیادی از افراد حاضر در پاساژ خلیج فارس به دنبال خرید موبایل هستند، با این کار شما آن‌ها را ترغیب می‌کنید تا به سمت مغازه‌تان بیایند.

همانطور که از مثال بالا فهمیدید، بدون صرف هزینه‌های بالا هم می‌شود مشتری جذب کرد؛ فقط کافیست که بدانید مخاطب شما چه کسانی هستند و به چه چیزی نیاز دارند.

نکته دیگری که در مورد ارسال BTS وجود دارد این است که شماره‌های تحت پوشش دکل ایرانسل هر 15 روز یک بار و هر شب از ساعت 12 تا 2 نیمه‌شب به روزرسانی می‌شوند. این کار خیلی به نفع شماست؛ برای اینکه شماره‌هایی که از دسترس خارج شده‌اند یا خط‌هایی که مسدودند از لیست ارسال پیامک حذف می‌شوند و پیام‌ها به شماره‌هایی می‌رسند که به شما نزدیک و در دسترسند.

چگونه از روش ارسال BTS استفاده کنیم؟

خب، برای استفاده از روش BTS ابتدا باید در سامانه ملی‌پیامک عضو شده باشید. اگر عضو نیستید ابتدا به صفحه تعرفه‌ها مراجعه کنید و بر اساس نیاز خود و استفاده‌ای که از پنل پیامک دارید، بسته مورد نظرتان را انتخاب کنید.

امکان ارسال بر اساس لحظه حضور (BTS) در تمامی بسته‌ها (از پایه گرفته تا تجاری) فعال است و حتی با پرداخت کمترین مبلغ هم می‌توانید از آن استفاده کنید.

برای آشنایی با مراحل ارسال SMS از طریق آنتن ایرانسل، ویدیوی زیر را ببینید.

سایر نکاتی که باید درباره ارسال BTS بدانید

  • امکان ارسال BTS به کل کشور امکان پذیر است.
  • ارسال در این روش تنها به پیش‌شماره‌های ایرانسل (دائمی یا اعتباری) مانند رنج های زیر انجام می گردد :۰۹۳۵-۰۹۳۶-۰۹۳۷-۰۹۳۸-۰۹۳۳-۰۹۳۹-۰۹۳۰
  • ارسال پیامک با پیش‌شماره ۹۰۰۰ انجام می‌شود. (نیازی به خرید خط نیست، این خط عمومی بوده و متعلق به شرکت ایرانسل است.)
  • از آنجایی که اطلاعات خطوط بین ساعت ۱۲ شب تا ۲ نیمه شب آپدیت می‌شود، بیشتر خطوط مربوط به ساکنین همان منطقه است.
  • ۵۰ هزار عدد پیامک، حداقل تعداد مجاز ارسال پیامک در هر منطقه است.
  • بسته به ترافیک BTS، در بدترین حالت ممکن است ارسال‌ها با ۲ ساعت تاخیر انجام شود.
  • برای ارسال BTS امکان گزارش‌گیری وجود ندارد.
  • در این روش برگشت هزینه وجود ندارد و دلیل آن هم این است که پیامک فقط به شماره‌های روشن ارسال می‌شود و پیامک ارسال نشده نخواهید داشت.

نحوه ارسال پیامک BTS با دکل های مخابراتی ایرانسل

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج