adexo3
۱۳۴۰۴۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

جدیدترین آمار فروش فیلم های روی پرده

آمار فروش فیلم‌های اکران در سینماهای تهران و شهرستانها به نقل از پخش‌کنندگان اعلام شد.

خبرگزاری ایسنا: آمار فروش فیلم‌های اکران در سینماهای تهران و شهرستانها به نقل از پخش‌کنندگان اعلام شد.

امیر قطبی مسئول پخش «فیلمیران» از فروش یک میلیارد و ۸۲۵ میلیونی « ردکارپت » رضا عطاران در تهران و یک میلیارد و ۲۵۰ میلیونی این فیلم در شهرستان‌ها خبر داد و گفت: این فیلم تا دیشب ۶ شهریور ماه در مجموع پس از ۶۰ روز نمایش سه میلیارد و ۷۵ میلیون تومان فروخته است.

به گفته وی؛ « کلاشینکف » سعید سهیلی تا دیشب ۹۵۰ میلیون تومان در تهران و ۵۲۵ میلیون تومان در شهرستان‌ها پس از ۳۴ روز نمایش فروخته است که در مجموعه فروشش به یک میلیارد و ۴۷۵ میلیون تومان رسیده است.

علی سرتیپی از فروش ۲۱۰ میلیونی « شهر موش‌ها۲ » در دو روز اول اکرانش در تهران خبر داد و این فروش را یک رکورد بی‌سابقه دانست.

مدیرعامل فیلمیران در گفت‌وگویی گفت: «شهر موش‌ها۲» شب گذشته ۶ شهریور ماه، ۱۳۵ میلیون در تهران و ۷۵ میلیون چهارشنبه در تهران فروخته است که این استقبال بی‌سابقه‌ای است.

وی همچنین مطرح کرد:اکران شهرستان‌های آن به طور کامل ظرف امروز و فردا آغاز می‌شود، به همین دلیل آمار دقیق فروش را برای شهرستان‌ها در روزهای آینده اعلام خواهیم کرد.

غلامرضا فرجی درباره آخرین رقم فروش فیلم سینمایی « فرشته با هم می‌آیند » حامد محمدی بیان کرد: فروش این فیلم روز چهارشنبه ۱۰/۵ میلیون تومان و روز پنجشنبه ۲۳ میلیون تومان بوده است.

وی ادامه داد: با احتساب آخرین ارقام فروش «فرشته‌ها با هم می‌آیند» در سینماها‌، کل فروش این فیلم به ۵۱۳ میلیون تومان رسیده است.

به گفته مدیر پخش حوزه هنری‌، فیلم سینمایی «فرشته‌ها با هم می‌آیند» به کارگردانی حامد محمدی همچنان در ۱۶ سینما به اکران خود ادامه می‌دهد.

شاپوری از پخش فیلم «آ ذر،شهدخت و پرویز و دیگران » نیز آخرین رقم فروش این فیلم را تا دیشب اعلام کرد و به ایسنا گفت: این فیلم فروشش از مرز یک میلیارد تومان گذشته است.

به گفته‌ی او، آخرین ساخته بهروز افخمی در یک ماه نمایشش در تهران ۷۹۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و در شهرستانها ۱۹۲ میلیون تومان فروخته است که در مجموع فروشش از یک میلیارد گذشته است.

به گفته شاپوری؛ این فیلم اکرانش را در شهرستانها با شش سینما آغاز کرده است و به مرور تعداد شهرستانها اضافه شده است.

خبرنگار ما پیگیر آمار فروش فیلم «امروز» رضا میرکریمی از جمله فیلم‌های اکران عیدفطر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج