۱۳۴۰۵۰۰
۳۶۳۸
۳۶۳۸
پ

احمدی نژاد کجاست؟

«احمدی نژاد کجاست؟»، عباس امیری‌فر، ریاست شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد سلمان فارسی در دولت دهم از دیدار‌های هفتگی احمدی‌نژاد با مشایی و بقایی خبر دا.

انصاف نیوز نوشت: «احمدی نژاد کجاست؟»، عباس امیری‌فر، ریاست شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد سلمان فارسی در دولت دهم از دیدار‌های هفتگی احمدی‌نژاد با مشایی و بقایی خبر داد و گفت: این‌ها معتقدند که دولتمردان دو جناح ضعیف عمل کرده‌اند و مردم به احمدی‌نژاد متوسل خواهند شد.

«احمدی نژاد کجاست؟»، عباس امیری‌فر، ریاست شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد سلمان فارسی در دولت دهم از دیدار‌های هفتگی احمدی‌نژاد با مشایی و بقایی خبر داد و گفت: این‌ها معتقدند که دولتمردان دو جناح ضعیف عمل کرده‌اند و مردم به احمدی‌نژاد متوسل خواهند شد.

احمدی نژاد کجاست؟

روز سه شنبه در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر انجام پیش ثبت‌نام محمود احمدی‌نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد. این خبر فعلا تکذیب شده است برخی معتقدند این خبر یک بازی خبری برای خروج محمود احمدی نژاد از انزوا بود. برخی نیز تحلیل کردند این یک شوک خبری و جلب توجه برای انتخابات مجلس است. نزدیکان احمدی نژاد، اما این خبر را تکذیب کردند

مرتضی تمدن از نزدیکان و رییس دفتر محمود احمدی نژاد شایعه پیش ثبت نام او در انتخابات مجلس را در گفتگو با فراز تکذیب کرد.

امیری‌فر درباره‌ی سکوت رئیس دولت‌های نهم و دهم به انصاف نیوز گفت: احمدی‌نژاد را همه می‌شناسند که ناگهانی تصمیم می‌گیرد؛ چه برای اینکه سکوت کند و چه برای اینکه در انتخابات شرکت کند و همه چیز را به هم بزند. با روحیه‌ای که از او می‌شناسیم قطعا دست بردار نیست و معارضه با نظام و انقلاب همچنان در دستور کار او خواهد بود.

او با بیان اینکه «احمدی‌نژاد دیگر مثل گذشته نیست»، گفت: کار‌های احمدی‌نژاد دقیقه‌ی نودی است و ممکن است در لحظه‌ی آخر هر تصمیمی بگیرد. احمدی‌نژاد خودش را از نظام نمی‌داند و به شکل پنهانی کار‌های خود را علیه نظام انجام می‌دهد. ایشان دیگر از نظام خارج شده است و بعید است که بتواند خودش را عرضه کند.

امیری‌فر که پیش از این نزدیک‌ترین روحانی به احمدی‌نژاد محسوب می‌شد درباره‌ی برخی ادعا‌ها پیرامون دلیل سکوت محمود احمدی‌نژاد گفت: بعضی ادعا‌هایی را مطرح می‌کنند که «نظام، احمدی‌نژاد را در آب نمک خوابانده که در وقت مقتضی بیاید»؛ در حالی که احمدی‌نژاد بعد از تمردی که از دستور رهبری داشت و سخنان رهبری را نپذیرفت و با ایشان مقابله کرد دیگر خارج از نظام تعریف می‌شود.

او در ادامه از دیدار‌های هفتگی احمدی نژاد با مشایی و بقایی خبر داد و گفت: احمدی‌نژاد هفته‌ای یک‌بار به شمال می‌رود و با مشایی دیدار دارد، دو روز در هفته هم به خانه‌ی بقایی سر می‌زند و چند ساعت با هم گفتگو می‌کنند. اگر این موضوع را از محافظان احمدی‌نژاد بپرسید تایید خواهند کرد.

حجت‌الاسلام امیری‌فر درباره‌ی مطالب احتمالی مطرح‌شده در این دیدار‌ها گفت: برنامه‌شان برای انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری است و انتخابات مجلس را مقدمه‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری می‌دانند. احمدی‌نژاد ممکن است لیستی را برای انتخابات مجلس اعلام کند و البته تلاشش هم برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود. این‌ها معتقدند که دولتمردان، چه اصولگرا و چه اصلاح‌طلب، ضعیف عمل کرده‌اند و در نتیجه مردم به احمدی‌نژاد متوسل خواهند شد.

احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص چه می‌کند؟

ریاست شورای فرهنگی و امام جماعت مسجد سلمان فارسی در دولت دهم گفت: من تا سال ۹۵ که از او فاصله گرفتم بار‌ها با او صحبت داشتم و نصیحتش کردم که منتقد هر کسی که می‌خواهید باشید و طبیعی است که افراد با هم تضاد و اختلاف نظر داشته باشند، اما چرا در مقابل رهبری قرار می‌گیرید؟!

امیری‌فر در پاسخ به این سوال که «واکنش احمدی‌نژاد چه بود؟»، می‌گوید: او اصلا رهبری را قبول نداشته و به ایشان اعتقادی ندارد. این در حالی‌ست که رهبری برای او زحمت کشید و پابرجا ماندن دولتش تا آخر به‌خاطر رهبری بود، اما او حالا مدعی هم شده است.

او درباره‌ی چگونگی حضور احمدی‌نژاد در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وقتی در جلسات مجمع هم شرکت می‌کند نزد آقای اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه، می‌رود تا بتواند با رایزنی با او از حکم محکومیت بقایی و مشایی بکاهد.

این چهره‌ی حوزوی می‌گوید: همه‌ی ما به امام زمان اعتقاد داریم، اما احمدی‌نژاد توهماتی در این باره داشت که به زودی امام زمان خواهد آمد و مشکلات حل می‌شود؛ وقتی هم به او می‌گفتیم که در دوران غیبت، ولی فقیه به‌عنوان نماینده‌ی امام زمان است می‌گفت وقتی با امام زمان رابطه داشته باشیم دیگر با نماینده‌اش چه کار داریم؟!

امیری‌فر با اشاره به عدم حضور احمدی‌نژاد در مراسم ختم همسر مرتضی تمدن، استاندار اسبق تهران و از چهره‌های نزدیک به رئیس دولت‌های نهم و دهم گفت: این کمال بی مروتی است که به مراسم ختم همسر آقای تمدن نیامده‌اند و حتی پیام تسلیت هم نداده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج