اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۴۰۶۸۴
۶۰۸۴
۶۰۸۴
پ

افشای صحبت‌های باورنکردنی صدام درباره ایران

اسعد البصری فعال مجازی عراقی با اشاره به فیلم صدام : چرا می گویند ایران سیطره بر عراق دارد؟ یا میلیشیای (شبه نظامیان ) ایرانی و حشد الشعبی بر عراق سیطره دارند؟

عصر ایران: اسعد البصری فعال مجازی عراقی فیلمی از صدام را منتشر کرد که از رفتارهای ایران در دوره تحریم عراق ستایش می کند.

صدام حسین رئیس جمهوری وقت عراق در این فیلم در جمع سران نظامی این کشور می گوید ایران به رغم جنگ ۸ ساله به عنوان یک کشور همسایه با عراق رفتار و تعامل واقعی می کند. اینکه کشوری با وجود ۸ جنگ ساله اما بدون کینه به همکاری می پردازد و به دیده دشمنی نمی نگرد این نعمتی از طرف خداست. اینکه به جای کینه، (ایرانی ها) تمایل به همکاری دارند این نعمتی از طرف خداست. چنین چیزی را کجا می توانید پیدا کنید؟ این نزد انسان های مومنین وجود دارد.

تاریخ دقیق این فیلم مشخص نیست اما مربوط به دوره تحریم عراق بین سال های ۱۹۹۱ تا ۲۰۰۳ است.

اسعد الصبری فعال مجازی عراقی بعد از پخش این فیلم گفت: برادران فلسطینی اردنی برادران عرب برادران عراقی غافل، شنیدید، این صدام است که خودش حرف می زند که وقتی  کشورهای عربی حوزه خلیج فارس او را در دهه ۹۰ میلادی مثل زباله پرتاب کردند محاصره اش کردند اما ایران هیچ مشکلی نداشت و تلاش کرد تحریم ها علیه عراق را به دلایل انسان دوستانه بردارد.

افشای صحبت‌های باورنکردنی صدام درباره ایران

وی افزود: صدام در این فیلم می گوید کجا چنین انسان هایی را پیدا می کنید که بدون کینه در دوره تحریم آماده همکاری بودند. قطعا بله این جمهوری اسلامی ایران است. این روحیه امام خمینی است. ایران از تجاوزگری و قتل و کشتار صدام برای اهداف انسانی و بشردوستانه و رفع تحریم ها از مردم عبور کرد. نه به دلیل صدام حسین؛ خود صدام هم متعجب است.

او ادامه داد: کویت تا الان از عراق غرامت می گیرد با اینکه ادعای عربی گری دارد کویت تا الان از عراق غرامت می گیرد اما ایران از گرفتن غرامت 400 میلیارد دلاری از عراق بابت جنایات صدام در جنگ عراق – ایران خودداری و رد کرد. ایران گفت که این جنایات یک رژیم (صدام) است و ما از ملت عراق پول نمی گیریم. کجا می گویند ایران سیطره بر عراق دارد؟ یا میلیشیای (شبه نظامیان ) ایرانی و حشد الشعبی  بر عراق سیطره دارند؟

اسعد الصبری افزود: پول صادرات گاز ایران به عراق که عراق هم به آن نیاز دارد؛ گاز به قیمت های قابل قبول به عراق صادر می شود. عراق دو سال به ایران پول گاز را نمی دهد. تا جایی که ایران از عراق خواست این پول را بپردازد و گفت الان زمستان است و نه تابستان.
 

افشای صحبت‌های باورنکردنی صدام درباره ایران

 

افشای صحبت‌های باورنکردنی صدام درباره ایران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج