۱۳۴۰۸۷۰
۱۰۰۲
۱۰۰۲
پ

فال جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

برای مطالعه فال امروز به صفحه «فال روزانه» مراجعه فرمایید

 

فال روز ۲۰مرداد برای متولدین فروردین

نگران‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنینتان را تهدید نخواهد کرد. پولی که مدت‌هاست اندوخته‌اید امروز برای حل مشکلی به کمکتان می‌آید. این شرایط باعث می‌شود تا در آینده نیز به پس‌انداز و صرفه‌جویی ادامه دهید و همیشه به فکر روز مبادا باشید.  یکی از دوستان به دیدار شما می‌آید و نظر شما را برای انجام کاری جویا می‌شود. این فرد را از کوله‌بار تجربه‌های خود بی‌نصیب نگذارید و هر کاری که از دستتان برمی‌آید را برای وی انجام دهید.  به جلسه مهمی دعوت شده‌اید. در این جلسه مطالب سودمندی فرا می‌گیرید. از این مطالب برای گسترش دامنه موفقیت‌های خود استفاده کنید. روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. امروز حسابی استراحت کنید تا برای روزهای شلوغ آینده انرژی داشته باشید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را از صمیم‌قلب دوست دارد و حاضر نیست حتی یک لحظه ناراحتیتان را ببیند، این رفتار را پیش خودتان نگذارید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که خودتان را به خاطر ایشان به آب و آتش می‌زنید تا لحظه‌های خوشی را در کنار شما تجربه کند.

فال روز 20مرداد برای متولدین اردیبهشت

کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب‌ خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنینتان تعادل برقرار کنید. از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید، پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول اوضاع مالیتان را سروسامان بخشید. مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید. مدتی است که سری به بزرگان فامیل نزده‌اید، ادامه این رویکرد دلخوری ریش‌سفید‌های فامیل را به دنبال دارد. در اولین فرصت سری به بزرگان خانواده بزنید و دیدارها را تازه کنید.    احتمال دارد که پدر یا مادر یا یکی از بزرگان فامیل بیمار شود، در نتیجه امروز بیشتر از همیشه مواظب بزرگ‌ترهای خانواده باشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان برنامه‌های خاصی برای شما ترتیب داده و قصد دارد حسابی شگفت‌زده‌تان کند.

فال روز ۲۰مرداد برای متولدین خرداد

به کمک ورزش و تحرک، نشاط و سلامتی خود را تضمین نمایید. برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، اما امروز خبرهای بدی از این سرمایه‌گذاری به دستتان می‌رسد. یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد، اما خویشتن‌داری به وی اجازه نمی‌دهد تا مستقیماً از شما درخواست کمک کند. این فرد را شناسایی کنید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید.  اطرافیان توقع‌های زیادی از شما دارند و از آنجایی که انسان مهربانی هستید، بیشتر وقت خود را به برآورده‌کردن نیازهای اطرافیان اختصاص می‌دهید. این روحیه باعث شده تا از کارهای خودتان عقب بیافتید و فرصتی برای رسیدگی به کارهای خودتان نداشته باشید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد، اولویت‌بندی برای رسیدگی به کارهای خودتان و اطرافیان داشته باشید و نیازهای اطرافیان را به کارهای خودتان مقدم نکنید. مدتی است که دستی به سر و رویتان نکشیده‌اید و خوش‌تیپ نکرده‌اید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش‌تیپ کنید. همسر یا عشق زندگیتان آن‌گونه که باید و شاید برای اعضای خانواده شما احترام قائل نیست و این رویکرد امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. در اولین فرصت با عشق زندگیتان صحبت کنید و دلخوری‌ها را کنار بگذارید.

فال روز 20مرداد برای متولدین تیر

دستورات پزشکی را نادیده می‌گیرید و با رفتارهای پرخطر، سلامت خود را به خطر انداخته‌اید، ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. به خودتان قول بدهید که از امروز به بعد، توجه ویژه‌ای به دستورات پزشکی داشته باشید و به گونه‌ای زندگی کنید که وجود نازنینتان نیازمند پزشک و طبیب نباشد. موقعیت مالی جدیدی را در پیش‌رو دارید و در کنار سودی که از این موقعیت مالی نصیبتان می‌شود، شور و نشاط زیادی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و اهل منزل را در شادی‌های خود سهیم نمایید. انسان حق‌به‌جانبی هستید و فکر می‌کنید که همیشه حق با شماست،‌ قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد مستبد و زورگویی تبدیل کند، تغییر روحیه دهید و به نظرات دیگران احترام بیشتری بگذارید.  فردی که رابطه خوبی با وی دارید، از در ناسازگاری با شما وارد می‌شود. اجازه ندهید این رفتار، رابطه دیرینه شما را خراب کند. بر رفتار نادرست ایشان چشم بپوشید. مطمئن باشید این فرد در آینده برای رفتاری که انجام داده از شما دلجویی می‌کند.  به فکر مشارکت برای انجام کار جدیدی افتاده‌اید و می‌خواهید سرمایه‌تان را در کار جدیدی با فردی شریک شوید، امروز بهترین زمان برای آغاز این مشارکت است و مطمئن باشید از شراکتی که امروز آغاز می‌کنید، متحمل ضرری نخواهید شد.

فال روز 20مرداد برای متولدین مرداد

شخصیت جذابی دارید و اطرافیان شما را به عنوان فرد محبوب و مردم‌داری می‌شناسند، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و اطرافیان برای حل مشکلاتی که با آنها دست‌به‌گریبان هستید، دست یاری به سمت شما دراز می‌کنند. روز خوبی را به لحاظ مالی آغاز نکرده‌اید و بهتر است هرگونه معامله یا عقدقرارداد مالی را به آینده موکول‌ کنید، در غیر این‌صورت احتمال ضرر مالی شما وجود دارد. مشاجره‌ای میان اعضای خانواده ایجاد می‌شود. برای حل این مشاجره آستین بالا بزنید و اجازه ندهید دلخوری‌ میان اهل منزل ریشه‌دار شود. کارهای زیادی دارید، اما وقت کافی برای انجام این کارها فراهم نمی‌شود. مشکلاتی در محل‌کار یا منزل در پیش‌روی شما قرار می‌گیرد، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به تنهایی از عهده حل این مشکلات بر خواهید آمد.  امروز احساس می‌کنید که زمان سریع‌تر از همیشه حرکت می‌کند و حریف گذشت زمان نیستید، اجازه ندهید این وضعیت شما را از کارها عقب بیندازد و سرعت بیشتری به کارها بدهید و همیشه سعی کنید از زمان جلو باشید.  همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که از بودن در کنارتان راضی و خوشنود است.

فال روز 20مرداد برای متولدین شهریور

انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم‌داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. در نتیجه گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید. به لحاظ مالی با خرج‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد. اگر نمی‌خواهید ضرر کنید، امروز حسابی مواظب حساب‌ و‌ کتاب‌هایتان باشید. برای دید و بازدید به منزل یکی از فامیل‌های نزدیک دعوت شده‌اید. این مهمانی بهانه‌ای است تا دیداری با اعضای خانواده تازه کنید و حسابی خوش بگذرانید.  اتفاق فرخنده‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید. یکی از همکاران یا همسایه‌ها به کمک شما می‌‌آید و مشکلی که با آن روبه‌رو هستید را حل می‌کند. محبت این فرد را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت لطف ایشان را جبران کنید. کار مهمی را آغاز کرده‌اید و به‌رغم زحمت‌های زیادی که کشیده‌اید، این کار به پایان نرسیده است، اما غم به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید که با تلاش بیشتر، فاصله‌ای با پایان این کار مهم ندارید. همسر یا عشق زندگیتان شما را امروز حسابی تحویل می‌گیرد. محبت‌های ایشان را جبران کنید و پاسخگوی لطف بی‌پایان عشق زندگیتان باشید.

فال روز 20مرداد برای متولدین مهر

فرصت فراغتی پیدا می‌‌کنید تا دستی‌ به سرورویتان بکشید و حسابی خوش‌تیپ کنید. اوضاع مالیتان بهبود پیدا می‌کند و پولی به دستتان می‌رسد. به لطف این پول هزینه‌های جاری زندگی را پوشش دهید و شرایط مالیتان را ثبات بخشید. به لحاظ مالی خبرهای خوشی به دست شما می‌رسد و پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید امروز به شما بازپرداخت خواهد شد. اهمیت زیادی به انجام خواسته‌های اعضای منزل می‌دهید و این رویکرد شما را حسابی خسته کرده است. همسر یا عشق ‌زندگیتان با انجام کار پسندیده‌ای، زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم  خواهد کرد. از عشق ‌زندگیتان برای انجام این کار تشکر کنید و به ایشان ثابت نمایید که قدردان تلاش‌های وی هستید. با اتفاق غیرمنتظره‌ای در محل‌کار یا منزل روبه‌رو خواهید شد. اجازه ندهید این اتفاق روز شما را خراب کند و به هر قیمتی که شده روز را با شادی و نشاط به پایان برسانید. شرایطی مهیا می‌شود تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید. یکی از آشنایان سفره دلش را پیش شما باز می‌کند. پذیرای صحبت‌های این فرد باشید و به ایشان ثابت کنید که سنگ‌ صبور خوبی برای وی هستید.

فال روز 20 مرداد برای متولدین آبان

همفکری با افراد باتجربه را دست‌کم نگیرید و برای حل مشکلات از اطرافیان چاره‌جویی کنید.   مسئولیت مهمی به دوش شما سپرده می‌شود. تمامی تلاش خود را برای انجام هرچه‌بهتر این مسئولیت به کار گیرید و به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید. اهمیتی به نظر اطرافیان نمی‌دهید و گوشتان به حرف دیگران بدهکار نیست. ادامه این رفتار به صلاح شما نیست. از امروز به خودتان قول بدهید که توجه بیشتری به حرف اطرافیان داشته باشید و برای انجام کارهای مهم با افراد باتجربه مشورت کنید. انسان زحمت‌کشی هستید و در طول سال‌های زندگیتان لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نداشته‌اید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزی خود را دریافت می‌کنید. به همسر یا عشق ‌زندگیتان قول داده‌اید که فرصتی از روز را در کنار ایشان بگذرانید و تا می‌توانید عاشقی کنید، اما احتمال دارد که مشاجره‌ای ناخواسته بر سر مشکلی قدیمی میان شما و عشق‌ زندگیتان ایجاد شود و روز عاشقانه‌تان را خراب کند. در نتیجه روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و اجازه ندهید که مشکلات قدیمی و کهنه، آتش عشق شما را خاموش کند. مهمان‌ ‌ناخوانده‌ای در راه منزل شماست. با آغوش باز پذیرای این مهمان باشید و در مهمان‌نوازی برای این فرد چیزی کم نگذارید.

فال روز 20مرداد برای متولدین آذر

مدتی است که از کسی پول قرض کرده‌اید یا وامی گرفته‌اید، امروز موعد پرداخت این پول فرا رسیده و کسی که از ایشان پول گرفته‌اید انتظار بازپرداخت این قرض را دارد. این پول را حتی اگر از زیر سنگ‌ هم شده فراهم کنید و دِین خود را ادا نمایید.   قرار است تا به همراه دوستان و رفقای قدیمی دور هم جمع شوید و لحظه‌های خوبی را تجربه کنید، این اتفاق را غنیمت بدانید و به دوستان خود ثابت کنید که بودن در کنار آنها مایه خوشی و نشاط شما را فراهم می‌کند. فرصتی برای عاشقی دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و لحظه‌‌هایی سرشار از عشق را تجربه کنید. به فکر افتاده‌اید که وضعیت کاریتان را بهبود بخشید و کار جدید یا شراکتی را آغاز کنید، اما بهتر است قبل از انجام هرگونه کاری، یک‌بار دیگر شرایط این کار یا شراکت را بررسی نمایید و پس از مشورت با افرادی که نبض بازار را در اختیار دارند، این کار جدید را آغاز نمایید. ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید. خاطره‌های تلخی را از همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و این خاطره‌های ناخوشایند دائم در ذهن‌ شما زنده می‌شود، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق ‌زندگیتان ایجاد کند و امروز به خودتان قول بدهید که خاطره‌های تلخ را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است.

فال روز 20مرداد برای متولدین دی

فکرهای ناراحت کننده‌ای به ذهن شما می‌رسد، اما اجازه ندهید این فکرها روزتان را خراب کند.  احتمال زیادی وجود دارد که امروز وسوسه‌ شوید و خرید‌های غیرضروری انجام دهید، به این ترتیب حواستان بیشتر از همیشه به خرج‌ها باشد و خریدی انجام ندهید که بعدا از آن پشیمان شوید. شرایطی مهیا می‌شود تا با انجام کارهای عقب‌افتاده، نگرانی‌هایتان را کاهش دهید.  بین اعضای خانواده مشاجره‌ای در گرفته و این وضعیت امروز شما را حسابی ناراحت کرده ‌است.  حسابی سرتان شلوغ است و فرصتی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. غم به دل خود راه ندهید، در چند روز آینده سرتان خلوت می‌شود و شرایطی مهیا می‌شود تا حسابی استراحت کنید. از صبح که بیدار شده‌اید احساس می‌کنید که همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما توجه نمی‌کند و مورد بی‌مهری ایشان قرارگرفته‌اید، اما این احساس کاملا اشتباه است و عشق ‌زندگیتان بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما علاقه دارد. احساس نگرانی می‌کنید و غصه‌دار هستید، این وضعیت ادامه پیدا نمی‌کند و شادی، جای غم را در دل شما پر خواهد کرد.

فال روز 20مرداد برای متولدین بهمن

دید مثبتی به زندگی ندارید و به جای اینکه به خوبی‌های زندگی فکر کنید، همیشه بدی‌ها را در نظر می‌گیرید و انسان منفی‌بافی هستید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند، از امروز به خودتان قول بدهید که منفی‌بافی را کنار بگذارید و با عینک خوش‌بینی به دنیا نگاه کنید. روحیه‌ای احساساتی دارید و زود غصه‌دار می‌شوید. اجازه ندهید این روحیه ضعف شما را به دنبال داشته باشد. از امروز با جدیت بیشتری زندگی را دنبال کنید و نگذارید احساسات بر تصمیم‌های مهم زندگی شما غلبه کند. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و امروز پولی را کنار بگذارید، مطمئن باشید این پول در روزگار سختی و گرفتاری، به کمک شما خواهد آمد. دوستان و آشنایان به شما سر می‌زنند و لحظه‌های شادی را در کنار اطرافیان سپری خواهید کرد. به لطف این شرایط حسابی روحیه بگیرید و انرژی لازم را برای کارهای دشوار آتی بدست آورید. سفری در پیش دارید و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید در این سفر چشم شما به فردی میفتد و نرد عشق به وی می‌بازید. در نتیجه سفر آتی را مغتنم بدانید و این سفر را به فرصتی برای عاشقی و شادکامی تبدیل نمایید.  انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شماست چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.   

فال روز 20مرداد برای متولدین اسفند

اتفاق‌های ناخوشایندی در زندگی شما رخ داده و این اتفاقها امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم کرده است. به صلاح شما نیست که به این اتفاق‌ها اهمیت بیش‌ازحدی بدهید و از اخبار ناخوشایند و رویدادهای ناراحت‌کننده دوری بگیرید. فرصتی دست می‌دهد تا با ورزش و تحرک، انرژی زیادی بدست بیاورید و سالم و سلامت بمانید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید، پولی به دستتان می‌رسد. این پول نگرانی‌های مالی شما را خاتمه می‌دهد و زمینه ثبات مالیتان را در آینده فراهم خواهد کرد. یکی از اعضای فامیل امروز به تجربه شما نیاز دارد و از در مشورت و پندآموزی با شما وارد می‌شود. تجربه‌های خود را با کمال‌‌ میل در اختیار ایشان قرار دهید و راهنماییهای خود را از این فرد دریغ نکنید. عشقی بی‌حد‌و‌مرز به همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و از صمیم ‌قلب عاشق وی هستید، امروز متوجه می‌شوید که عشق‌ زندگیتان نیز همین احساس را به شما دارد و در عشق به شما از جان مایه می‌گذارد.   امروز فرصتی دست می‌دهد تا هنرنمایی کنید و کار خلاقانه‌ای که به آن علاقه دارید را انجام دهید. کار مهمی را باید انجام دهید، اما به‌رغم اینکه نقشه‌های زیادی برای انجام این کار کشیده‌اید، این کار امروز به سرانجام نخواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج