۱۳۴۱۰۹۵
۱۵۳۱
۱۵۳۱
پ

نحوه نظافت و پاک‌سازی پایتخت تغییر می‌کند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: باتوجه‌به مطالبه به حق مردم، وظایف ذاتی سازمان مصمم هستیم که به‌زودی تغییراتی را در نحوه نظافت و پاک‌سازی شهر اعمال کنیم که آغاز طرح نظافت "محله محور " و ارائه آدرس‌های قابل پایش آن برای تمامی شهروندان بر روی سامانه‌های سازمان مدیریت پسماند و شهرداری تهران گام اول این اقدامات بود.

ایسنا: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: باتوجه‌به مطالبه به حق مردم، وظایف ذاتی سازمان مصمم هستیم که به‌زودی تغییراتی را در نحوه نظافت و پاک‌سازی شهر اعمال کنیم که آغاز طرح نظافت "محله محور " و ارائه آدرس‌های قابل پایش آن برای تمامی شهروندان بر روی سامانه‌های سازمان مدیریت پسماند و شهرداری تهران گام اول این اقدامات بود.

نحوه نظافت و پاک‌سازی پایتخت تغییر می‌کند

رضا محمدی درباره برخی انتقادات مطرح شده از کاستی‌ها در ارائه خدمات نظافتی و پاک‌سازی معابر که در سامانه ۱۳۷ به ثبت رسیده است، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای نظافت و نگهداشت محله محور انجام شده و هر محله از محلات ۱۲۳ گانه شهر تهران علاوه بر نظافت روزانه و عادی خود به‌صورت قطعی یک‌بار در هفته به‌صورت ویژه مورد نظافت و شست‌وشو قرار می‌گیرد.

رضا محمدی ادامه داد: به‌منظور تحقق این امر و ایجاد تغییر و تحول در وضعیت نگهداشت و ارتقای سطح کیفی نظافت شهر نیازمند بازنگری دقیق و جدی عملکرد پیمانکاران این حوزه هستیم. دراین‌رابطه پیمانکاران فعلی فعال در مناطق را از لحاظ عملکرد و همچنین از نظر توان اجرایی، کامل‌بودن ناوگان ماشین‌آلات و پرسنل خدماتی مورد رصد و پایش قرار می‌دهیم. این کار شروع شده است و پیمانکاران فعلی و پیمانکارانی که پتانسیل و استعداد انجام و ارائه خدمت در سطح مطلوب را دارند می‌توانند به سازمان مدیریت پسماند مراجعه و مدارک  و مستندات خود را ارائه دهند.

وی افزود: سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با ارزیابی دقیق،  امکانات پیمانکاران را بررسی و رتبه‌بندی می­‌کند و از نیمه دوم سال جاری قرارداد پیمانکارانی که نتوانند در طرح ارزیابی و رتبه‌بندی ما امتیاز و رتبه لازم را کسب کنند فسخ خواهد شد. درعین‌حال از پیمانکاران جدید که تاکنون سابقه همکاری با شهرداری تهران را نداشته؛ اما به لحاظ عملکرد و توان فنی، اجرایی و ناوگان ماشین‌آلات و نیروی انسانی لازم امکان انجام عملیات نگهداشت و نظافت شهر، در سطح مطلوب را دارند دعوت به همکاری می‌کنیم.

 محمدی گفت: هفته پیش در سازمان مدیریت پسماند شهر تهران میزبان دکتر زاکانی بودیم که در این دیدار ضمن تشریح اولویت‌های مدیریت بهینه پسماند، تأکید ویژه‌ای به نظافت و رفت‌ و روب شهر انجام گرفت. در همین راستا نیز باتوجه‌به مطالبه به حق مردم، وظایف ذاتی سازمان و همچنین تأکید شهردار تهران مصمم هستیم که به‌زودی تغییراتی را در نحوه نظافت و پاک‌سازی شهر اعمال کنیم که آغاز طرح نظافت "محله محور " و ارائه آدرس‌های قابل پایش آن برای تمامی شهروندان بر روی سامانه‌های سازمان مدیریت پسماند و شهرداری تهران گام اول این اقدامات بود.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: در گام مهم بعدی و برای رسیدن به شرایط مطلوب نظافت شهر طی شش ماه آینده نیاز به بازنگری در انتخاب و همکاری با پیمانکاران داریم. رصد و پایش پیمانکاران توسط سازمان مدیریت پسماند با جدیت و دقت انجام می‌شود تا این عزیزان به‌عنوان بازوی اصلی شهرداری برای نگهداشت و نظافت شهر از توان فنی و اجرایی لازم برخوردار باشند.

وی افزود: برای تحقق خواسته مردم و مطالبات به حقشان با هیچ‌کس تعارف و عقد اخوت نداریم و اگر پیمانکاری نتواند در ارزیابی‌های میدانی رتبه مطلوب و قابل‌قبول را اخذ کند  و یا در بررسی عملکرد فعلی آنها در مناطق ضعف و نارضایتی وجود داشته باشد، با او قطع همکاری خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج